Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2019 16:18 - ЧОВЕЦИ С ГЛАВНО Ч - ИМА ЛИ ГИ ТУК?
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 770 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 01.02.2019 23:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

А КОЙ ОПРЕДЕЛЯ КОИ СА С ВСИЧКИЯ СИ ИЛИ НЕ?

Ами постъпките,псувните,хакерствата,тролчетата , шуробаджанащината и тези платени ,и промити драскачи в интернета, кoрупцията,цензурата и тук!? Цялата държава е заразена, но тези които са наглед  добре, парадират че са добре-ЛЪЖАТ , правят оценки и се уж възмущават.Аз се възмущавам меко казано не само от apostapostoloff, но и от тези, които безцеремонно  ЛИЦЕМЕРЯТ-Въпросът е защо? Ами много просто, да се покажат извисени, както сами се определят-чисти!А и не малък процент са  глашатаи на властта, на Герб! А дали са и на хонорар?

Цитирам -Но тези с диагнозите се броят на пръсти, останалите, които просто обичат агресията, са повече. Агресията е диагноза сама по себе си, дори ако липсва диагноза от специалист.

Кога и кой разрешава  да броите, та и на пръсти ги изкарахте тези с диагнозите?

Агресията е и в децата на България и то открита, а тук е скрита,най агресивните се изкарват света вода ненапита! ПРОСТО СКРИТИ ЛИМОНКИ! ЛИЦЕМЕРИ  ОТ КЛАСА!

Специален случай е  А.Апостолов!Неговото е по сложно, затова за него имам постове и клип!

Някой тук написал нещо, което не се нрави на Все едни и същи и хоп- ПРОТЕСТИ във всякакъв вид. Но се сдушават по групиЧки ! То за спасението на БГ няма такова ЕДИНСТВО!

Снимки,аватари също, както и клипове. Всяко нещо е от интернета взето,където е постнато на свобода, къв е тогава проблема, но някой да се пишеш на лекар,на професор по всичкология и тем подобни –НЕ! Така излиза, че наистина не си с акъла си на място-ПОВТАРЯМ НЕ ЛУД, А НЕ В ЧАС! И това било  човек със съхранена ценностна система, или казано накратко, чист човек!Забележете  сам се определя като такъв правейки критика на другите.

АМИ ВИЖ СЕБЕ СИ…..ПЪРВОМ. ВСИЧКИ СМЕ СТРАДАЛЦИ, СЛЕД КАТО РОДИНАТА НИ ГОРИ, СВЪРШВА СЕ…дори за това само,а в личен план недейте се хвалете ,НЯМА ХОРА ОСОБЕНО У НАС БЕЗ ЛИЧНИ ПРОБЛЕМИ!

Съгласна съм, че когато се прекали с терзанията и тук  не само в реала на един и същи човек тогава  той има право на защита всякаква! Не защитавам себе си , защото никой не ми откликва на молбите и жалбите-дребна риба съм, както ми писа някой си!           

Някои били  запазили човешкото в себе си, защото имат защита - съхранената ценностна система къде са те тези някои? Аз не ги виждам в потъваща БГ, та камо ли тук?!

Завършвам така за тези, дето се изписват най целомъдрените и ценностни хора тук-

Умря циганката дето ви хвалеше!

 Цитирам -Обаче наистина в реалността не винаги става така и хора, които са се закоравили вече в злото, няма как да се върнат назад, защото то е избуяло толкова мащабно и ги е заразило в такава дълбочина, че съвестта им е прегоряла и са изгубили нормалния си човешки образ...

А това откъде го преписахте,а? Няма как да закоравее….,а тази зараза няма как да е зараза само за едни и същи!Съвест не прегаря, ало…каквато и да е!За човешки образ , визия или всичко може да се поспори ,защото по снимките по постовете си личи какъв е човека ако не са менте и те!

Eто Ви примери...... НОООО.....ako ги пусна ще ми изтрият втори път поста-
единият е от apostapostoloff за дъщеря ми Painer, а другият е за мен от -

-germantiger

Знам че не съм рускиня, независима съм,знам че съм дала всичко на които трябва и които обичам ,а който не е в час и се прави на …..проблем негов.

 Ба, сега да лягам да умирам и да мразя,о не !
Господ си знае работата, не му се меся!
Дебелея от болести и от боклуците, с които се храня, хранех…лекарствата, които вече изхвърлям , но и намирам сили да гледам две…..но няма да се оплаквам!

А това че негодувам  от  този и онзи, това онова и властта  имам право, живея все още в уж демократична България! Ако имах много пари и охолен живот нямаше как да не се изказвам по същия начин .

ТОВА СЪМ СИ ВСЕ АЗ,  АЗ!

Но върви, Анитке ,та се бори с вятърни мелници!Върви та доказвай….

Затова  спирам  и знам, че за тези някои няма смисъл писаното та камо ли и да продължа.

А.Х.Т.sekirata cekupama

Музикален поздрав и целувки за  моите доброжелатели и тези ,които са истински българи  тук тихи и плахи.

https://www.youtube.com/watch?v=4ZVVHDf9bWs

sekirata Raina Pop Georgieva

И музикален поздрав за тези, които се оплакаха от мен и които ще продължават ако остана тук да ме обиждат, и в коментари, които ще пускат необезпокоявани, но аз съм нямала право да ги цитирам?! Не ми е ясно, бога ми, що за хора са тези потребители?! Знам кои са и за мене умряха!

https://www.youtube.com/watch?v=z1O8PYKwt9E

"фрау Меркель"

https://www.youtube.com/watch?v=AOkMa4E4RmM

Ангела Меркель и Надежда Бабкина - о моде:)))










Гласувай:
4



1. sekirata - До последно ще се боря и отстоявам моята СВОБОДА и АВТЕНТИЧНОСТ!
31.01.2019 16:39
Сега- 02.02.2019-18.45ч

досега не можех да влезна в профила си и да пускам постове!Сигурно е мъжка заслугата или напротив, ревниви жени?

Последни 20 регистрирани посетителя

09:30 - pando
01.02 18:42 - olivie
01.02 06:52 - andrei
01.02 06:27 - andrei
06:52 - andrei
06:27 - andrei
31.01 18:54 - mediatore
31.01 17:28 - eva666
31.01 15:58 - valdan
31.01 15:38 - shtaparov
31.01 13:12 - blogbg
31.01 09:36 - sladkotojelanienap
31.01 09:07 - pando
31.01 07:14 - barin
30.01 14:40 - bojinkata
цитирай
2. sekirata - АЗ ДА НЕ БИ ДА НЕ СЪМ СВОБОДНА-"КАКВО ТУК ЗНАЧИ НЯКАКВА СИ "ЛИЧНОСТ"-ШАЙКА"
31.01.2019 23:44
eva666 написа:
Мафиотски табун..
това не е държава..
сИдиот Пожарникар на Руля..
ко да говорим за др.чудесии,мутреси, кифли ,и мутри
и...зомбирани вески, ката ден- наредени като тикви на плет
поздрав, ани! давай, смело...
има и достойни хора, които ни четат..


АМА АЗ НЕ СЕ МОЛЯ ДА МЕ ЧЕТАТ,ДОРИ И ТЕЗИ СТРАХЛИВИТЕ,МЪЛЧАЛИВИТЕ...ДА ГИ НАРЕЧЕМ БЪЛГАРИ!
СТИГА МИ ТАЗИ НАГРАДА ДА КАЖЕ НЯВГА НАРОДА-
УМРЯ

НЕПРЕКЛОННА!


цитирай
3. sekirata - Нали,постоля....
08.02.2019 09:58
30 години слободия стрес от сутрин до вечер децата ни се пръснаха по света
съпрузите ни измряха медицина никаква лош въздух вода и храна и какво се
очаква бум на психиатриите

2. sekirata - https://c.radikal/c32/1903/22/9ab84ee0429e.png
05:07
Дразнете се от посещенията НА БЛОГА МИ на такъв сорт от постовете ми- хумор, сатира! Ами НАПРАВЕТЕ СИ, АМА МАЙ НЕ СЕ ПОЛУЧАВА.
Не се състезавам, защото просто не сте ми конкуренция! Тук нямам конкуренция- пиша, пея, свиря...

ПОСЛЕДНИТЕ ПОСЕТИЛИ МЕ СЛЕД КОИТО ИЗЧЕЗНА БЛОГА МИ ЗА АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ БЕЗ ДА СЪМ ИНФОРМИРАНА

Последни 20 регистрирани посетителя
05.03 17:38 - nkf
05.03 16:55 - schumpov
05.03 16:52 - staler
05.03 16:39 - lexparsy
05.03 16:08 - radostinalassa
05.03 16:05 - sande
05.03 15:56 - lexparsy
05.03 14:40 - blogvayvof
05.03 13:27 - eva666
05.03 11:45 - revatrol
05.03 11:32 - born
05.03 10:59 - morskipesni
05.03 10:23 - morskipesni
05.03 10:17 - 4udovi6teto
05.03 10:17 - andrei
05.03 10:13 - morskipesni
04.03 23:52 - shtaparov
04.03 06:58 - barin

АЗ НЕ ВИ СЕ БЪРКАМ НА ПОМПИТЕ ТУК И МАНИЯТА ВИ ДА БЪДЕТЕ ЧЕТЕНИ, А НЯМА С КАКВО ДА ВПЕЧАТЛИТЕ ,ВСЕ ПАК БЛОГБЕГЕТО НЕ Е САЙТ ЗА ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА

НИМА НЕ ВИЖДАТЕ, ЧЕ СЕ ЧЕТЕТЕ САМИ?
цитирай
4. sekirata - http://balgariq1878rysiq.blog.bg/photos/188796/original/20171017_200642(1).png
06.03.2019 07:39
1. sekirata - http://balgariq1878rysiq/photos/188796/original/20171017_200642(1).png
10:15
Извинете, но тази му снимка- колаж не ми я пуснаха, а я качих в поста си?!
Е това е то- ВРЪЗКАРСТВОТО!

Но другите сайтове едва ли
ще ми резнат снимката- колажа.

На кво се фука тогава, всичко при него е пари и връзки!
Да сме можели и ние, да, ама не искаме така по този начин- свински!
цитирай

2. sekirata - https://d.radikal/d38/1903/45/f5d479119be0
10:40
За по сигурно още веднъж колажа.
цитирай
Редактирай | Изтрий
3. sekirata - Извинявайте, но няма как засега
да ви пусна коментарите,ОДОБРИЛА СЪМ ГИ,НО...
не съм сигурна,че и сега ще ме пуснат
14:58
НЕ ИСКАМ ДА МИСЛИТЕ, ЧЕ НЕ ВИ ОДОБРЯВАМ КОМЕНТАРИТЕ!

10:24 - Нисичка топка е тоя
от: morskipesni За постинг: ЗА ДЪРТОТО
АПОСТОЛЧЕ ЧЕНГЕ- АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Нали се издаде, че в Германия му плащали по 2000
Евро и нищо не му оставало след разходите.
То и мангалите тук печелят повече!
Одобри | Изтрий
11:45 - Bravo izloji se!
от: revatrol За постинг: ЗА ДЪРТОТО
АПОСТОЛЧЕ ЧЕНГЕ- АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Bravo!
Одобри | Изтрий
13:28 - :-))))
от: eva666 За постинг: ЗА ДЪРТОТО АПОСТОЛЧЕ ЧЕНГЕ- АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

бравооо, мноо хубаво..си го тапосала..тепегьоз-хейтърското.. Юдо...
Одобри | Изтрий
цитирай
Редактирай | Изтрий
4. sekirata - Блокиран ми е брояча, не за сефте!
Но ето apostapostoloff може да се шири в блогбг и да обижда
15:12
Блокиран ми е и брояча, не за сефте!
Но ето apostapostoloff може да се шири в блогбг и да обижда ...и псува!

01.03 13:51 - Като ще е любов,
от: apostapostoloff За постинг: ЛЮБОВ, ВЪРНИ СЕ!

френска любов да е. Защото е голяма убавиня!
Одобри | Изтрий

И отговарям на коментарите по този начин, иначе
не ми разрешава да ги одобря и да си пускам постове?!

2000 евро! А има пенсионери у нас карат с по едно кисело мляко на ден!
И всичко ли се измерва в пари? А ПРОСТОТИЯТА
ТОЛЕРИРАНА от страх да не засегнат някой управляващ и слугите му?!

Имам още материал- негови думи изрази коментари ...
за друг клип и не само клип!

eva666, нали си там по Германия и теб ли те е страх да
поразкажеш нещицата, които чак аз знам тук в БГ- то?!
Не си от тези дето гледат само сеира, нали?

Поздрав и на трима Ви!
Може и да не мога да пускам постове и
одобрявам коментари вече- това е когато шета у
нас на цензурата метлата с гербовата- ГРОБАРСКАТА ЛОПАТА!
====================================================================

1. sekirata - коментари - изтрити от профила ми,ако е до правилата вижте добре кои ги нарушават -тук ПОЧТИ всички са болни на тема да бъдат четени, ОСВЕН САМИ ДА СЕ ЧЕТЕТЕ
04:54
1. sekirata - http://balgariq1878rysiq/photos/188796/original/20171017_200642(1).png
10:15
Извинете, но тази му снимка- колаж не ми я пуснаха, а я качих в поста си?!
Е това е то- ВРЪЗКАРСТВОТО!

Но другите сайтове едва ли
ще ми резнат снимката- колажа.

На кво се фука тогава, всичко при него е пари и връзки!
Да сме можели и ние, да, ама не искаме така по този начин- свински!
цитирай

2. sekirata - https://d.radikal/d38/1903/45/f5d479119be0
10:40
За по сигурно още веднъж колажа.
цитирай
Редактирай | Изтрий
3. sekirata - Извинявайте, но няма как засега
да ви пусна коментарите,ОДОБРИЛА СЪМ ГИ,НО...
не съм сигурна,че и сега ще ме пуснат
14:58
НЕ ИСКАМ ДА МИСЛИТЕ, ЧЕ НЕ ВИ ОДОБРЯВАМ КОМЕНТАРИТЕ!

10:24 - Нисичка топка е тоя
от: morskipesni За постинг: ЗА ДЪРТОТО
АПОСТОЛЧЕ ЧЕНГЕ- АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Нали се издаде, че в Германия му плащали по 2000
Евро и нищо не му оставало след разходите.
То и мангалите тук печелят повече!
Одобри | Изтрий
11:45 - Bravo izloji se!
от: revatrol За постинг: ЗА ДЪРТОТО
АПОСТОЛЧЕ ЧЕНГЕ- АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Bravo!
Одобри | Изтрий
13:28 - :-))))
от: eva666 За постинг: ЗА ДЪРТОТО АПОСТОЛЧЕ ЧЕНГЕ- АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

бравооо, мноо хубаво..си го тапосала..тепегьоз-хейтърското.. Юдо...
Одобри | Изтрий
цитирай
Редактирай | Изтрий
4. sekirata - Блокиран ми е брояча, не за сефте!
Но ето apostapostoloff може да се шири в блогбг и да обижда
15:12
Блокиран ми е и брояча, не за сефте!
Но ето apostapostoloff може да се шири в блогбг и да обижда ...и псува!

01.03 13:51 - Като ще е любов,
от: apostapostoloff За постинг: ЛЮБОВ, ВЪРНИ СЕ!

френска любов да е. Защото е голяма убавиня!
Одобри | Изтрий

И отговарям на коментарите по този начин, иначе
не ми разрешава да ги одобря и да си пускам постове?!

2000 евро! А има пенсионери у нас карат с по едно кисело мляко на ден!
И всичко ли се измерва в пари? А ПРОСТОТИЯТА
ТОЛЕРИРАНА от страх да не засегнат някой управляващ и слугите му?!

Имам още материал- негови думи изрази коментари ...
за друг клип и не само клип!

eva666, нали си там по Германия и теб ли те е страх да
поразкажеш нещицата, които чак аз знам тук в БГ- то?!
Не си от тези дето гледат само сеира, нали?

Поздрав и на трима Ви!
Може и да не мога да пускам постове и
одобрявам коментари вече- това е когато шета у
нас на цензурата метлата с гербовата- ГРОБАРСКАТА ЛОПАТА!
цитирай
Редактирай | Изтрий
цитирай
5. sekirata - Сега ще ти попее “стрина“, нали така ...
06.03.2019 07:42
Сега ще ти попее “стрина“,

нали така наричаш мен?

Жената борбена, но финна,

която гониш нощ и ден!

Сега ще ти попее “стрина“,

нали така наричаш мен?

Жената борбена, но финна,

която плюеш ката ден!

Непрокопсаник си ти,

остарял и изкуфял,

„чаластрил“ си, но кой си ти,

грозник стар и оглупял?!

Народът ни бил идиот

със вечно бременната майка,

но ти циган ли си, ти,скот

и теб раждала те е майка?!

Журналист и астролог,

писател, та и музикант,

изкарваш се дори и Бог,

фукня си, чак пък и талант!

Във нета тролче си и зло

старче си попикано,

ченге си бил, но не добро,

герберче подрискано!

Заплашваш и глупееш, дедко,

„здрав, прав, курав“ ни подаваш

на 24 май и рядко

ла..о миризливо оставаш!

„ Льоскаш шльоковица“ ти

на гладно с онез маскари,

„гола вода си“, „под гъзо кал“,

всичките женки изе..л!

Айде, ходи при Галена

онази незадоволена,

щото чалгата си ти,

„връткан“ си от себе си!

Баджаклийки са били

всички мацки готини,

мен ме морила борбата,

а теб ракийката с салата!

Пазарът определял всичко,

а где си ти бе, тепегьоз?

Не си намерил „майстор Тричко“

да ти тури „каупта“ фрос!

Когато щерка ми обиждаш,

явно твоята не виждаш,

че сте затънали във блато,

прегърнали Герб, ЕС и НАТО!

Длъжна ли съм да търпя

такива малоумни с книжки,

които „празнят си дисагите“

и се крият в нета, като мишки?!

Длъжна ли съм да търпя

такива малоумни в нета с книжки,

които „празнят си дисагите“

и се крият, като мишки?!



„Копилетийте“- Уф, а !

„Джуруляците“- Пфу!

„Копилетата“- Ха, ха!

„Дунанма“- Ей, каруцаря, спри се бе!

с твоите камъни по твоята глава, апостол апостолов-използвам твоите обидни думи за стиха и клипа си-и това ли те дразни ами СПРИ СЕ ДЕ!

стихове и клип А.Х.Т. sekirata cekupama
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5313456
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28827
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930