Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2019 17:46 - АЛЕКС СЪРЧАДЖИЕВА- БОЛКАТА И Е ГОЛЯМА, НЕ ЗА ЕДИН, А ЗА ДВАМА !
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 1430 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 26.02.2019 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Нямаше как да  не ме накарате и този си пост ДА НЕ РЕДАКТИРАМ,
целият
във  всякакви грешки и продължавате?!

пак ще редактирам

rosiela, Не приемам коментари срещу Алекс в защита на п
ървата жена на Ласкин и най вече срещу  детето и София! Много хора са с нейната съдба, но там няма възмездие- бумеранг?! При такива разводи и зарязване на предната съпруга  виновен е МЪЖЪТ в случаят ЛАСКИН- ЛЕКА МУ ПРЪСТ!

Това ме кара да си мисля, че Ласкин не е починал просто от алкохола...Бившата му жена да си помисли защо изпращаше Люба-дъщеря си от него в дома им уж да гледа София, да помага на Алекс, представете си! По тази линия се страхувам вече  за здравето и живота и на Алекс та и на детето и София! Съпругата на Й.Сърчаджиев е същата змия- злобни, завистливи,стари и грозни. А бащата на Алекс е боклук, като изключим , че е много добър артист- беше!



АЛЕКС СЪРЧАДЖИЕВА ЗАГУБИ МАЙКА СИ, ЛЮБИМИЯТ СИ- БАЩА НА ДЕТЕТО И СОФИЯ . КАКВО СЛЕДВА?

ИМА ЛИ ПРЕДOПРЕДЕЛЕНИЕ НА СЪДБАТА ИЛИ ХОРАТА Я ПРЕДИЗВИКВАТ ?

А ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ,  КОЕТО ГО  НАПИСАХ  ТУК, НО НЕ ГО ВИЖДАМ?!

АЛЕКС СЪРЧАДЖИЕВА- „ИВАН ЛАСКИН НЕ МОЖА ДА СЕ СПРАВИ С ФАЛША И ЛИЦЕМЕРИЕТО,НЕ РАЗБРА ТОЗИ СВЯТ“

Животът ми в момента е спрял, призна актрисата в трогателна изповед след смъртта на любимия и Иван Ласкин.


"Аз съм в нищото. На дъното съм все още. Объркана съм много, не знам точно какво ми се случва, как да се измъкна. Истината е, че се чувствам като едно малко дете, което го е страх от неизвестното, само, изгубено в гората". Това обяви актрисата и жена на наскоро починалия Иван Ласкин интервю за "Нова телевизия".40 дни след смъртта на Иван Алекс е в ступор, признава самата тя. "Искам да хвърлям, да викам, да крещя, да рева. Имам огромна нужда. Искам да изпотроша всичко, да излея всичките си емоции, но да излезе всичко това, което в момента е в мен, защото то ме задушава и не мога да си поема въздух", заяви Сърчаджиева. Алекс разказва, че единственото, което я крепи е дъщеря ѝ. Не съм си представяла, че ще загубя мъжа до себе си, че трябва да отговарям на въпросите на едно дете защо Господ прибира добрите хора, а лошите ги оставя. Иван беше всичко за мен. Знам, че трябва да съм силна, но истината е, че се уморих да съм силна. Това беше най-ужасната гледка, която съм виждала в живота си - малко дете, с букет цветя на пресен гроб. Тогава тя ме пита "Той тук ли е", отвърнах ѝ, че да и тя ме пита "Можеш ли да го изровиш, за да го прегърна", спомни си Сърчаджиева. Ударих дъното по всякакъв начин – физически, психически, емоционално, финансово", споделя актрисата.Моят живот е момента е спрял, тъга. Викам си: "Какво съм била в предишния живот,  какво съм причинила на хората, че да мина през това, през тази болка. Времето не лекува. "Беше му писнало всички да пишат за него, че пие най-много на света. Той реши по телевизията преди време да каже, че пие много, за да гръмне всички медии. Е, подари им го. Иван просто пиеше колкото един средностатистически българин. Не успя да се пребори със света, в който живееше. Не можа да се справи с фалша, лицемерието, злобата, той не разбра този свят и този свят не разбра Иван. След като си отиде, се оказа рицар, иначе преди това го спрягаха за лошото момче“.

image

Моето мнение е следното: Болката  е голяма, но най много ще страдат дъщерите  му , особено много малката за такава загуба София. Колкото до тъпите коментари на полу идиотите в нета бих ги попитала ,защо точно на нея да и се случи, да и севръща както пишат има и други случаи като нейния тя да е втората,третата съпруга…“накарала“ според  тях съпруг да зареже жена и дете, деца?! Мисля, че всичко е съдба и карма! А знам че има и много злоба и завист,лоши очи,клетви и …магии!  Страданието на Алекс е публично. Човек трябва да намери сили, да каже нещо, за да сложи точка на това. Има дъщеря и е длъжна заради нея да се стегне!

image

image

https://www.youtube.com/watch?v=ZY8fmvmgJzE

O""МОН ДЬО: Александра след Иван - болка... и след болката... пак болка - Събуди се (24.02.2019)

Цялото много тъжно интервю на Мон Дьо с Алекс Сърчаджиева

ЙОСИФ СЪРЧАДЖИЕВ, КЪДЕ Е ТОЗИ ЛУД ИЛИ ЗОМБИРАН, ТОЗИ АРТИСТ-  БАЩА ДА РЕЧЕМ?! ПЛЮВАМ НА НЕГО!






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Мила Алекс,
25.02.2019 17:54
Силните хора така ги наказва съдбата ли,Господ ли,изпитание било! Но има и друго.Тук на Земята хората не обичат силните жени каквато си ти и докато не ги свършат по най мъчителен начин не се спират.Мене колко години ме ядат заради дъщеря ми и заради един мой ник секирата! Това не са хора видя ги, показват се и в коментарите под този клип- интервю. Хората са лоши,разбира се НЕ ВСИЧКИ, НО ПОВЕЧЕТО!

СТЕГНИ СЕ ЗАРАДИ ДЕТЕТО СИ, ДОБРЕ ,ЧЕ СИ МУ КАЗАЛА СЕГА, ПО КЪСНО ЩЕ Е ФАТАЛНО.

Йосиф Сърчаджиев го забрави- той е луд, омагьосан или зомбиран, все там. Но не е и баща. Нека да е добър артист, но не Е и баща, а ти си голяма актриса, взела си таланта на родителите си и затова жените на Йосиф и на Ласкин беснеят!

Сърдечно- А.Х.Т.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5290112
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28732
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930