Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2019 19:50 - ДА ПОПЛУВАМ ВЪВ ВОДИТЕ НА АСТРОЛОЗИТЕ. ДОРИ С ЛЪЖИТЕ СИ И ТЕ ТРЯБВА ДА ЯДАТ :)
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 325 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 01.01.2020 20:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

...като двамцата в този сайт, двойка астролози нарекли се. :):)

В древен Китай, а и до ден днешен, Астрологията е била използвана за предсказване на съдбините на държавите, на изхода от воините, икономическите показатели, търговията и много други.Китайската астрология (китайски зодиак) е организирана около 12-те животински знака. Една китайска легенда разказва историята около създаването на тези знаци от полумитичния Жълт Император през далечната 2637 г. пр.н.е. Според друга легенда Буда повикал животните, за да дойдат при него преди той да напусне физическия свят, но се отзовали само тези 12. За награда той наименувал по една година от 12 годишния цикъл на името на всяко едно животно и то в онзи ред, в които те дошли при него. Пръв дошъл плъхът, след него биволът, тигърът, заекът, драконът, змията, конят, овцата, маймуната, петелът, кучето и прасето. От този момент характерът на всяко животно оцветява значението на всяка една година и оставя дълбок отпечатък в характера на родените през нея. По този повод китайците казват: “Това е животното, което се крие в твоето сърце”.Китайските зодиакални знаци се определят от лунната година, в която сте родени. Китайците вярват, че животното, в чиято година хората са родени, има дълбоко влияние върху личността и съдбата. Китайска поговорка гласи: Това животно се крие в сърцето ти. За разлика от Западната астрология, тя не разглежда небесни съзвездия или планети, за да предскаже съдбата на човека. По-скоро китайски астрология се занимава с гадание на Wuxing или петте елемента ( земя, огън, вода, метал, дърво ), Ин и Ян, и Чи, както и циклите на времето. Легенда разказва, че създаването на китайските зодиакалните знаци започва, когато Буда поканил всички животни, за да се сбогуват преди заминаването си от Земята. Само дванадесет се отзовали на призива му и така на тези, които били там, е дадено почетно място в цикъла на годините.

Петте елементи и Ин и Ян

Голяма част от китайската философия е изградена около пет елемента, както и убеждението, че те си взаимодействат с природни явления. Петте елемента, а именно: метал, вода, дърво, огън и земя са съществували в китайската култура в продължение на хиляди години и имат влияние върху китайския зодиак. Всеки елемент има различни характеристики. Характеристиките на петте елемента са възложени на 12-те животински знака, създавайки 60 възможни зодиакални комбинации. Концепцията на Ин и Ян се отразява и на китайския зодиак чрез присвояване на противоположни сили за всеки животински знак - всяка от китайските зодии е Ин или Ян. Ин се възприема като земята, женско, тъмно, и пасивно. Ян се възприема като мъжко, небето, светлина, и активно.

 

Плъх 

Щастлива ще бъде 2020 за родените под знака на Плъха, защото ще се радват на много възможности в любовта.

Бик

За вас годината на Плъха по отношение на любовта ще бъде година на промените, независимо дали сте във връзка или търсите своя партньор.

Тигър

Любовта е във въздуха, а сърцето и умът ви ще бъдат изпълнени със страст, както никога досега. 

Заек

Родените под този китайски знак ще търсят своята идеална половинка.

Дракон

Годината на Плъха ще бъде време, в което да бъдете по-дейни в любовта. 

Змия

Емоционална година в любовен план за Змиите, които ще могат да изразят себе си по-добре.  

Кон

Вашият любовен живот със сигурност ще бъде страстен и вълнуващ тази година.   

Овца/Коза

Никой няма да може да устои на чара ви. 

 Петел

Много емоции за родените под знака на Петела, които е добре да бъдат по-изобретателни в любовен план.   

Маймуна

В годината на Плъха, Маймуните ще трябва да подобрят своите комуникативни умения, което ще им помогне много в любовта. 

Куче

Любовните проблеми, които сте имали, бавно ще избледнеят.

Прасе/Свиня

Спокойна година за обвързаните и много любовни авантюри за необвързаните.
 

Десцендентът е едно от основните понятия в астрологията. Той е един от четирите основни стълба при изготвянето на натален хороскоп. Наталният хороскоп или наталната карта отразяват положението на звездите в деня и часа на раждането на човек.Точният час и раждане са изключително важни, за точното изчисляване на наталната карта, както и на четирите оси в хороскопа. Благодарение на тях се изчисляват десцендентът, асцендентът и оста MC/IC (медиум цели – имум цели), като и разположението на планетите в различните домове. В първият дом на наталната картa се разполага именно асцендентът. Той е зодиакалният знак, която е изгрявал на източния хоризонт в момента на вашето раждане.В неговия противоположен дом – в седмия дом на наталния хороскоп, се разполага десдендентът, т.е. изчисляването на десцендента е пряко свързано с точното изчисляване на асцендента.И докато асцендентът дефинира кой сте точно и какво впечатление ще оставите у другите, то десцендентът дефинира стериотипите и очакванията ви, свързани с всички хора, които общувате. В търсенето на идеалната половинка на помощ ни идват астрологията и изготвянето на подробни хороскопи. В изграждането на даден подробен хороскоп има елемент, който може да даде точен отговор на въпроса коя зодия е нашата сродна душа - този елемент е десцендентът (7 дом).Десцендентът е пълната противоположност на асцендента, зодията, която след нашата собствена, оказва най-силно влияние върху личността и характера ни. Десцендентът се намира в пълна противоположност на асцендента ни (който се намира в 1 дом) и описва характера на най-подходящия за нас партньор, както и взаимоотношенията ни с него.За да научите кой е вашият десцендент, асцендент и др. трябва да знаете точния си час на раждане, както и мястото, където сте родени.
 

2020 - Накратко за любовта в Годината на белия метален Плъх

На 25 януари 2020 година започва Годината на белия метален Плъх. Тя ще завърши на 11 февруари 2021 година. Разбира се всички се вълнуваме каква любов ни очаква в Годината на белия метален Плъх. Днес в рубриката ни „Всичко за зодиите“, споделяме с по едно изречение за любовта за 12-те китайски знака.

Плъх

1912, 1924, 1936, 1948, 1960, 1972, 1984, 1996, 2008, 2020

Бик

1925, 1937, 1949, 1961, 1973, 1985, 1997, 2009

Тигър

1926, 1938, 1950, 1962, 1974, 1986, 1998, 2010

Заек

1927, 1939, 1951, 1963, 1975, 1987, 1999, 2011

Дракон

1928, 1940, 1952, 1964, 1976, 1988, 2000, 2012

Змия

1929, 1941, 1953, 1965, 1977, 1989, 2001, 2013

Кон

1930, 1942, 1954, 1966, 1978, 1990, 2002, 2014

Овца

1931, 1943, 1955, 1967, 1979, 1991, 2003, 2015

Маймуна

1920, 1932, 1944, 1956, 1968, 1980, 1992, 2004, 2016

Петел

1921, 1933, 1945, 1957, 1969, 1981, 1993, 2005

Куче

1922, 1934, 1946, 1958, 1970, 1982, 1994, 2006, 2018

Глиган

1923, 1935, 1947, 1959, 1971, 1983, 1995, 2007, 2019



image

ИЗЧИСЛЯВАНЕ -АСТРО КАЛКУЛАТОР
 

https://www.astrohoroscope.info/ascendent.htm
 

http://www.beinsadouno.com/old/astro/my_ascendant.php

И дотам та досега, ОТ ТОГАВА ДО СЕГА... 
Последни 20 регистрирани посетителя

27.12 07:10 - apostapostoloff 

Анче ме наричаше само мама и хората в Бохот.
Анче беше потребителското ми име в изтритият сайт sibir, където изтриха първо мене и после сайта си отиде!

Правете си изводите, защо ПоСтоЛя ме нарича Анче.
Пак тази смърд....е последна и от 16.10ч досега блога ми затворен ами и не ме питайте как влезнах в профила си!
28.12.2019 22:22 Няма да те наричам тук ...но виждам къде си ровила в интернета по профилите ми и навсякъде ЖАЛБИ,жалби...Мале, голямо чудо си, но като се освободя ще се видим и ще има свидетели.

ЯСНО ЛИ ТИ Е НАЙ - СЕТНЕ,ЧЕ НА ПТИЧЕТО ПЕСЕНТА НЕ МОЖЕШ ДА СПРЕШ,
ТА ДОРИ И ДА СЕ НАСЕ...!

Последни 20 регистрирани посетителя

11:08 - apostapostoloff 
06:42 - apostapostoloff 
03:39 - rosiela 
01:06 - vladetelkata 
28.12 16:10 - rosiela 
28.12 09:26 - rosiela 
28.12 06:26 - apostapostoloff поезия А.Х.Т.sekirata cekupama



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jupel - 2. jupel - !!! 15:28 Последни 20 регистрирани посетителя 15:14 - apostapostoloff 12:45 - anonimen65 11:56 - germantiger цитирай
02.01.2020 15:31
15:21 - Защо ми триете поста -жалба, ще го редактирам на други места?!

автор: jupel категория: Изкуство
прочетен: 2 коментари: 0 гласове: 1


15:01 - "оставете ме на мира" - това е името на профила
автор: jupel категория: Изкуство image
прочетен: 0 коментари: 0 гласове:

0






"оставете ме на мира" - това е името на профила,
който вече час и нещо ме атакува и присвои пощата на този ми профил! "оставете ме на мира" е профилът , с аватар негър който ме попита в kaldata защо се оплаквам от Копукова?! Която всъщност вече съм забравила!

НО ТЯ НЕ Е ТАЗИ , НИТО ПЪК КОЙТО И ДА Е ТРОЛ, И ХАКЕР , АНОНИМЕН, ЧЕ ДА МЕ СПРАТ ДА ПЕЯ ,СВИРЯ И ПИША! ХАКЕРИТЕ НА blog и kaldata СЕ ЗНАЯТ ВЕЧЕ! НЯМАТ ЛИ СРАМА ПОНЕ ОТ ДЕЦАТА СИ И РОДИТЕЛИТЕ СИ ТЕ СИ ЗНАЯТ И ЩЕ СИ ОТГОВАРЯТ, КОГАТО И КЪДЕТО ТРЯБВА!

ТО ИМА И НЕПИСАНИ ЗАКОНИ!!!!!!!!
В двата сайта съм принуждавана да напусна, ако можете кажете ми защо?
Заради Копукова ?Не, Вие сте групичка ,която се развлича с тормоз на баба Ви или майка Ви, защото аз съм на такива години!

В тези два сайта съм по-активна и затова ЗЛОБИТЕ И НЕКАДЪРНИЦИТЕ ЩУРЕЯТ!

Знаете че го съзнавам и НЕ СЕ ЯДОСВАМ,
НЕЩАСТНИЦИТЕ СТЕ ВИЕ, БЕЗСИЛНИТЕ!
ТАЙФАТА.
Не можете да ме преглътнете, защотоНЕ СПИРАМ ДА СЕ БОРЯ!
АМИ НЕ СЪЗ МЕКОТЕЛО, КОЕТО ПРАВИ САМО МИЗЕРИИ НА ДРУГИТЕ,ЗАЩОТО ПРОСТО ЗА НИЩО ДРУГО НЕ СТАВА ОСВЕТН ЗА ПРОГРАМИСТ, ХАКЕР И ТЕХНИЧЕСКИ ДА СЕ ВЪЗДИГА ПРЕД БАБИТЕ В ИНТЕРНЕТА.

Не е ли достатъчно това , че масово се преправят мои постове и трият, и в двата сайта?!Копукова , apostapostoloff и тайфата от двата сайта ще плащат и на онзи свят, защото аз съм много истинна и честен човек , не шарлатанин да се обвързва с хакери, модове,админи, които също ще си отговарят , когато и където трябва . Доста материал събрах.

Направо съм тероризирана и малтретирана най-вече психически, но сте намерили майстор да се кръстите. Много съм устойчива психически колкото и да Ви е мъка, животът такава ме направи!

НОСЕТЕ СИ ГРЕХА,
А АЗ ЩЕ ПРОДЪЛЖА
дори отчасти тук.

КЪМРОСА И ДРУГИТЕ ТАКИВА ТУК-

НЕ СТЕ ТЕЗИ ,КОИТО ЩЕ МЕ СПРЕТЕ ДА ПЕЯ,СВИРЯ И ПИША!
независимо къде, характери не сте!
Разсмивате ме, безсилни сте!

Винаги са ме отвращавали слабите хора, които използват трикове, интриги,техники,...всичко позволено и непозволено , за да се изхвърлят пред кадърните и неразбиращите , но те просто не СА В СЪСТОЯНИЕ, НЕ МОГАТ ДА СЕ БОРЯТ В ЖИВОТА И НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО!

Между другото имам среща с една директорка на Плевенски техникум , та и гимназия, където последно бях учител по музика, като пенсионер. Няколкото , знаете какво означава тази ми среща.

А.Х.Т.sekirata cekupama

Последни 20 регистрирани посетителя 12:45 - anonimen65
11:56 - germantiger

Нагоре



15:14 - Без сръдня и с весела
от: apostapostoloff За постинг: ИСКАМ ДНЕС ДА ВИ СУРВАКАМ - СУРВА, СУРВА ГОДИНА...

пръдня! Одобри | Изтрий
цитирай
2. jupel - 17:44 - МОЕТО НЕ Е САМОРАЗПРАВА, ...
02.01.2020 17:49
17:44 - МОЕТО НЕ Е САМОРАЗПРАВА,ЗАЩОТО ОЩЕ НЕ СЪМ ДОШЛА ТАМ...НИКОЙ НЕ МЕ ЧУВА ЗА ДА ВИ СЕ ОПЛАКВАМ И СЪМ ГО ПРАВИЛА БЕЗ ФАЙДА!
Автор: jupel Категория: Поезия
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0



ПО КОИ СТЪЛБИ ТРЯБВА ДА ПАДНА И АЗ СЛУЧАЙНО ЧЕ ДА СЕ ОТЪРВЕТЕ ОТ МЕНЕ?!

КАЖЕТЕ ЧЕ МЕ ГОНИТЕ!

17:14 - "оставете ме намира" станал на "ostavime 2385 "-кой сте Вие и защо ми присвоихте имел на профил мой в друг сайт?!ПРИСВОЯВАТ СЕ ЛИЧНИТЕ МИ ДА Автор: jupel Категория: Поезия image
Прочетен: 5 Коментари: 1 Гласове: 1

Докога ще ми триете поста - жалба?!
присвоен ми е имела на този ми профил и са замесени Р.Копукова и Апостол Апостолов
пак от този сайт, ЗАЩО НЕ СТЕ ЕДНАКВИ СЪС ВСИЧКИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ?!

"оставете ме намира" станал на "ostavime 2385 "-кой сте Вие и защо ми присвоихте имел на профил мой в друг сайт?!ПРИСВОЯВАТ СЕ ЛИЧНИТЕ МИ ДАННИ!

НЯМА ДА ОСТАВА НЕЩАТА ТАКА.


ДРАГИ, ПРИСВОЯВАШ ЛИЧНИ ДАННИ ,ОТКРАДНА МИ ИМЕЛА ?


"оставете ме намира" станал на "ostavime 2385 "-кой сте Вие и защо ми присвоихте имел на профил мой в друг сайт?! ПРИСВОЯВАТ СЕ ЛИЧНИТЕ МИ ДАННИ НАКАЗУЕМО Е , ДОРИ ДА СЕ КРИЕШ НЕ СТАВА! 15:21 - www.blog , Защо ми триете поста -жалба, ще го редактирам на други места Автор: jupel Категория: Изкуство image
Прочетен: 20 Коментари: 2 Гласове:
"оставете ме на мира" станал на ostavime 2385

сменил си името профилът от kaldata ,

който ми открадна имела на jupel.blog
image

ostavime 2385

Tя не може да изтрие нищо. Няма такива права.

Това е свободен форум. Всеки има право да пише свободно каквото и както пожелае, стига да няма преки обиди към друг.

Ако срещнете такива, докладвайте ги и ще се вземат мерки, но за ирония... няма как да стане.

ЕТО СМЕНИЛ СИ ИМЕТО,

това човече нарушава правилата и закона за личните данни!

Ще го дам където трябва ,но знам че е свързано с двамцата -баба Роса и Апостол Апостолов-

ПОНЕ ТЕЗИ ПРОФИЛИ, А КОЙ ПИШЕ ОТ ТЯХ ЩЕ СЕ РАЗБЕРЕ.

БЛОГБЕГЕ, Защо ми триете поста -жалба, ще го редактирам на други места?!

Пуснах оплакване тук от Копукова с цитиран пост с обиди по мене.На този ми профил ми отговори някой си "оставете ме на мира" с аватар негър! Но ме запита защо се оплаквам от Росица Копукова, а аз изрично бях написала в съобщението си до управата на сайта защо! След това не последва отговор, излезнах от този си профил.В сайта блогбеге се опитах да влезна в профила си за статии и разкази - jupel.blog, но не можах. Устанвих,че ми е открадната паролата ами присвоен и имела . Иметобеше вече това- "оставете ме на мира" и така аз нямах достъп до блога си там. Един час и повече се оправях с пароли ,имена, имели...което явно го искаха Роса и apostapostoloff, но явно че всеки пише от тяхните профили. Поста ви обяснение там бе изтрит с коментар от профила на apostapostoloff с мръсни думи!

Прилагам поста, както и коментарите и посетилите ме там...Нямам представа каква връзка имате двата сайта,но явно една и съща тайфа действа,защитаваща тези двамката или поне нарочно го правят да има смях.

Аз съм възрастна жена, не ми е до смях още повече когато се посяга на личните вми данни

и този път ще пусна оплакване то тези в блогбеге за профила си на жупел и секирата,но

ИСАКМ ДА ЗНАМ ТУК КАТО СЕ ОПЛАКАХ, КОЙ Е ТОЗИ - "оставете ме на мира" И МИ ОТГОВОРИ ,

И ТО С ТОЗИ ПРОФИЛ ПОСЛЕ ПРИСВОИЛ ИМЕЛА МИ НА ПРОФИЛА МИ В БЛОГБЕГЕ?

ЕТО -

image

sekirata.blog

image

jupel.blog
15:21 - Защо ми триете поста -жалба, ще го редактирам на други места?! Автор: jupel Категория: Изкуство image
Прочетен: 13 Коментари: 2 Гласове: 1



15:01 - "оставете ме на мира" - това е името на профила

автор: jupel категория: Изкуство
прочетен: 0 коментари: 0 гласове:

0






"оставете ме на мира" - това е името на профила,
който вече час и нещо ме атакува и присвои пощата на този ми профил! "оставете ме на мира" е профилът , с аватар негър който ме попита в kaldata защо се оплаквам от Копукова?! Която всъщност вече съм забравила!

НО ТЯ НЕ Е ТАЗИ , НИТО ПЪК КОЙТО И ДА Е ТРОЛ, И ХАКЕР , АНОНИМЕН, ЧЕ ДА МЕ СПРАТ ДА ПЕЯ ,СВИРЯ И ПИША! ХАКЕРИТЕ НА blog и kaldata СЕ ЗНАЯТ ВЕЧЕ! НЯМАТ ЛИ СРАМА ПОНЕ ОТ ДЕЦАТА СИ И РОДИТЕЛИТЕ СИ ТЕ СИ ЗНАЯТ И ЩЕ СИ ОТГОВАРЯТ, КОГАТО И КЪДЕТО ТРЯБВА!

ТО ИМА И НЕПИСАНИ ЗАКОНИ!!!!!!!!
В двата сайта съм принуждавана да напусна, ако можете кажете ми защо?
Заради Копукова ?Не, Вие сте групичка ,която се развлича с тормоз на баба Ви или майка Ви, защото аз съм на такива години!

В тези два сайта съм по-активна и затова ЗЛОБИТЕ И НЕКАДЪРНИЦИТЕ ЩУРЕЯТ!

Знаете че го съзнавам и НЕ СЕ ЯДОСВАМ,
НЕЩАСТНИЦИТЕ СТЕ ВИЕ, БЕЗСИЛНИТЕ!
ТАЙФАТА.
Не можете да ме преглътнете, защотоНЕ СПИРАМ ДА СЕ БОРЯ!
АМИ НЕ СЪЗ МЕКОТЕЛО, КОЕТО ПРАВИ САМО МИЗЕРИИ НА ДРУГИТЕ,ЗАЩОТО ПРОСТО ЗА НИЩО ДРУГО НЕ СТАВА ОСВЕТН ЗА ПРОГРАМИСТ, ХАКЕР И ТЕХНИЧЕСКИ ДА СЕ ВЪЗДИГА ПРЕД БАБИТЕ В ИНТЕРНЕТА.

Не е ли достатъчно това , че масово се преправят мои постове и трият, и в двата сайта?!Копукова , apostapostoloff и тайфата от двата сайта ще плащат и на онзи свят, защото аз съм много истинна и честен човек , не шарлатанин да се обвързва с хакери, модове,админи, които също ще си отговарят , когато и където трябва . Доста материал събрах.

Направо съм тероризирана и малтретирана най-вече психически, но сте намерили майстор да се кръстите. Много съм устойчива психически колкото и да Ви е мъка, животът такава ме направи!

НОСЕТЕ СИ ГРЕХА,
А АЗ ЩЕ ПРОДЪЛЖА
дори отчасти тук.

КЪМРОСА И ДРУГИТЕ ТАКИВА ТУК-

НЕ СТЕ ТЕЗИ ,КОИТО ЩЕ МЕ СПРЕТЕ ДА ПЕЯ,СВИРЯ И ПИША!
независимо къде, характери не сте!
Разсмивате ме, безсилни сте!

Винаги са ме отвращавали слабите хора, които използват трикове, интриги,техники,...всичко позволено и непозволено , за да се изхвърлят пред кадърните и неразбиращите , но те просто не СА В СЪСТОЯНИЕ, НЕ МОГАТ ДА СЕ БОРЯТ В ЖИВОТА И НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО!

Между другото имам среща с една директорка на Плевенски техникум , та и гимназия, където последно бях учител по музика, като пенсионер. Няколкото , знаете какво означава тази ми среща.

А.Х.Т.sekirata cekupama

Последни 20 регистрирани посетителя 12:45 - anonimen65
11:56 - germantiger

Нагоре


15:14 - Без сръдня и с весела

от: apostapostoloff За постинг: ИСКАМ ДНЕС ДА ВИ СУРВАКАМ - СУРВА, СУРВА ГОДИНА...
пръдня! Одобри | Изтрий 2. jupel - !!!
15:28 Последни 20 регистрирани посетителя

15:14 - apostapostoloff
12:45 - anonimen65
11:56 - germantiger

А.Х.Т.sekirata cekupama
цитирай
3. sekirata - ЗАПЛАХИ И КОРУПЦИЯ
05.01.2020 06:51
Re: Здравейте, (ново)
Ако спрете да спрете да обиждате ( току що изтрихме един постинг от 29.12.2019 с обиден клип за баба Роси...) отношенията ви ще се подобрят.
Изпратено: 02.01 15:08 От: blogbg
Изтрий | Отговор
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242370
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031