Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2010 17:49 - НА МОИТЕ ПРИЯТЕЛКИ С ЛЮБОВ!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 2268 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 10.02 01:54


image

Подай ръката си, приятелко
във тези тежки дни за мен,
сега ми помогни, ваятелко ,
извай и моя слънчев ден.
Рисуваш краски и цветя,
извай и моята съдба,
добра и търпелива, мила,
грешките ми си простила.
Душата ми не ще робува
на ниски страсти и закони,
душата ми не се купува,
неправда мори ме и гони.
Останах ти такава вярна
приятелка твоя до днес
и не една жена коварна
опита да ни раздели без чест.
Бъди и остани такава -
честна, истинска, добра
и нека Господ да ти дава
любов, здраве, красота!

СМЕЙ СЕ, ВЕСЕЛИ , МЕН С ДОБРО ПОМНИ,
ЧЕ ЖИВОТЪТ Е КРАТЪК, СЛЕДВА ТУЙ ОТТАТЪК!

 ЕДИН КОШ МОИ СТИХОВЕ ЛИПСВАТ ,ДОКОГА ЩЕ МЕ ТРИЕТЕ?

https://www.youtube.com/watch?v=pKZ59ZCqiZk

https://www.youtube.com/watch?v=BY74mgDMnvM

https://www.youtube.com/watch?v=9lt_pGdNCJ4

БЕЗ РАЗСТОЯНИЕ ОТ ПРОШКАТА


А.Х.Т sekirata  cekupama отговор стихове в защита на поетесата Маргарита Петкова  -човешко е да защитаваш, да се отбраняваш, а не от злоба ,завист да нападаш!

https://www.youtube.com/watch?v=bnWL2LVdM4o

https://www.youtube.com/watch?v=8JE_Q92dfgk



image

http://i043.radikal.ru/1103/b1/329eb45b8858.jpg


14:17 - ВРЕМЕНН ПОСТ, ЗАЩОТО НЕ МЕ ЧУВА АДМИНКАТА -клюкарски сайт пълен с крадено и лъжи Автор: sekirata Категория: Поезия   image
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0

 ТРИЕТЕ И МОИ КОМЕНТАРИ , А ЗА ДЪЩЕРЯ МИ ЛЪЖИТЕ ОТ КОПУКОВА ДЪРЖИТЕ ,КАКВО ВИ Е НАПРАВИЛО ДЕТЕТО МИ, ГАДОВЕ?!  ЩЕ УДАРИ И ВЪВ ВАШИТЕ СЕМЕЙСТВА

https://rosiela.blog.bg/zabavlenie/2021/10/07/edna-anketa-s-margino-petkovite-stihove-dnes-spretnah-lichno.1782893

пак плюе по хората и не от съжаление я държите , а ВИ ПЛАЩА!

това е истена защо го триете, то че дъщеря ми е зле ковшиите виждат че не е 

и се излагате има и плевенчани тук, комшии


Дяволът вършее тук ще избягат хората помнете ми думата


2. rosiela - НА БАБА АНИТА ТРИФОНОВА ДЪЩЕРЯТА МНОГО ЗЛЕ. ИНФОРМАЦИЯ ОТ ПЛЕВЕН ДНЕС.
13:57 " КОЙТО КОПАЕ ГРОБ ДРУГИМУ, САМ ПАДА В НЕГО". ЧЕШКА ПОГОВОРКА. цитирай   12:20 - КОЙТО КЪЛНЕ НЕГО СТИГА! автор: jupel категория: Изкуство   image
прочетен: 4 коментари: 0 гласове:  4
 
  
   


БАБИ, (ново) дъщеря ти ще се зарови, не аз.

Изпратено: 06.10 18:17 От: rosiela

Изтрий | Отговор

да би мирна стояла не би чудо видяла, Бях те забравила, ти пак започна с непозволени средства, НО  ох, колко си честна и доблестна, само ама хич НЕ СИ! С връзки и пари довреме,дори  в твоя блогбеге довреме! Узурпаторки сте няколкото там с два пуяка дебели за суджук ,салам.

 

И нека други да Ви пишат ,че съм стара,

грозна , неоценена журналистка,

не като секира пианистка,

че пиша и копирам любовта,

макар и чужда да е тя.

Такваз видях я в моя дом

във кучето и котката ,видях я

и радвах им се, като на деца!

Таквиз аз нямам досега.

Завиждам ли на чуждите,о,да!

И то каква завист,злоба,

но следствие е туй на любовта,

че все нещастна съм била!

Общи приказки приказвам,

като тате се подмазвам,

плът как да вадя,тя е в лой,

а любовта е във застой!

На туй му викам вековечност,

защото няма в мен ЧОВЕЧНОСТ!

 

Реакция по стихове на Р.К.

А.Х.Т. sekirata cekupama

 

 

 

 

 

 

 

ВЕКОВЕЧНОСТ

И нека други да ви пишат за страстта,

за мене тя е таен огън в стая,

но ще ви пиша все за любовта,

която да остане над безкрая.

 

Такава я видях във моя дом,

такава ме насочиха да търся

и, несъгласна с татковия тон,

сега за благодарност се прекръствам.

 

От много тъмни хора се спасих.

Но лесно ли е да прозираш в маски?

А Бог ми даде дух, та победих

измамниците, без да падна в "ласки".

 

Та затова не пиша за страстта,

тя много често лошо заблуждава.

И нека има обич и деца,

но с честност любовта се отстоява!

 

Намира всеки своя верен път

в определеното от Бога време.

На показ аз не вадя свойта плът,

но за любов бих писала поеми!

 

 

20 ноември 2022г., София

Росица КОПУКОВА,Звучи като от личен дневник извадено-документирано.Нищо художествено ,нищо, нито чувство, нито рима,нито смисъл,блюдкаво!

https://www.youtube.com/watch?v=SxSJntqdKc8

https://www.youtube.com/watch?v=GxPbwlo2Gak

чушко червена
къвър  на Анита Христова Трифонова sekirata cekupama 

Къде се губиш,Дочке?
Къде си моя, точке?
С чушки и чушлета да те нагостя,
душата ти студена да сгрея, да стопля.
Не тръгвай още ,че не съм готов
за захарни чушлета ще търся и морков.
 

Не тръгвай още....Утрото било пясъчна река,а той бил сладко чудо?!Останала сама,самотна,в нея празнота,но в стаята ухаело на ...него?

https://www.youtube.com/watch?v=ke-tp4fPn60
Разбираш ли  ,Дочке, докъде я стигнаха нашите съвременни поетеси,

но аз съм тук да ти кажа една рецепта за........захарни чушлета с морска сол.

 

image

 

 

Та така.Взимаш един голям буркан предварително измит,почистен от мазнотията на

предното си съдържание,като може да оставиш малко,съвсем малко за

аромат.Подбираш чушлетата,да има и лютиви,но и червени,не само зелени.Печеш ги

на шиш,ама яко ги печеш,така че червеното да забрави за червенината си,а зеленото

да посинее.Лютивите ги редиш на дъното на буркана без значение на цвят и ги

поръсваш с морска сол.Следващ ред само зелени чушлета може и не от лютивите, по

възможност да са без дръжки,но предварително напоени със захарен сироп.Пак ръсиш

с морска сол.И така докато напълниш буркана.Вода? Никаква вода,никаква друга

притурка.Капачките не ги мисли,няма значение стари ли са или нови.Няма как да не се

затвори бурканът дори и по трудно,дори и с ножа смачкани отгоре капачките ще

издържат дори буркана да счупят!

Отиваш на море,до устието на пясъчна река.Оставяш бураните-надявам се да не са

един два,оставяш ги  на пясъка самотни под изгарящите слънчеви лъчи.Усещаш

празнота-затворени чушлета без теб,без твоите ръце,без твоите уста,разбит

вкуса.Стоиш права,ако трябва и лежиш,чакаш да стане чудото-сладкото ти чудо.Може

и да загубиш надежда от успешното консервиране,но оставаш поне с

аромата,уханието на сладко и солено.

-Къде тръгна,Дочке,към "Плод и зеленчук"или към печатницата?

Не тръгвай още...Ще тъгувам!

 

Чакам отговор в буркан с чушлета в плаващи пясъци,

а не отговор от мрънкаща и плачеща "върба" във самота!

Пусни ми отговор в буркан в морето,

забрави за соленото сладко-чушлето!

 

твой любим блогър,що не и влогър :))

 

image

 

 

Блогърът е човек,който има свой блог и създава авторско съдържание в него.

Влогърът снима клип и го публикува в онлайн пространството.

Първият си служи с текст, а вторият – с видео.

А с какво си служите Вие?

 

"Днес утрото е пясъчна река,

събуждам се до теб и не сънувам,

не искам друго, остани така,

без твоята прегръдка ще тъгувам.

 

Прегърнати и двамата мълчим,

усещам пулса ти как бие лудо,

за малко още с мене остани,

не тръгвай още, мое сладко чудо.

 

Но тръгваш, а без теб е самота,

изгубвам те от поглед след завоя,

и в мен остава само празнота,

а в стаята уханието твое" ....



  1. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=YdQ55lh5ihE

01:51 За esen -Златка Митева и мен -sekirata Анита
https://cdn.bg-mamma/Zi3J/8c0c021d.jpg

"БЪДИ СЕБЕ СИ"

"ИСТИНАТА, ГОЛАТА ИСТИНА"

"ПАДАМ И СТАВАМ НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ"........НЕ СЕ ПРЕДАВАМ.

АЗ СЪМ АЗ И ТОЛКОВА!!!

и заради този ми клип е изтрит профила ми cekupama в youtube -познайте защо и кои са гузните?

ето параклиса който е посетила с моя ученичка и после заведена до дома ми....работното ми място и т н



естествено поръчителите на тези сценарии СА потребители- творци

https://sekirata.blog/poezia/2021/05/08/voinata-na-poetichnoto-syslovie-s-men-i-sega-prodyljava.1760535

https://www.kaldata/forums/blogs/entry/19455-%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B5-%D1%81-%D0%BC%D0%B5%D0%BD-%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D0%B3%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0/



та и тук профила ми......всичко да се скрие да се замаже,защото трябва аз -живата да бъда оплювана

ИГРАТА ИМ ПРОДЪЛЖАВА

САМО ГЕРОИТЕ И ИМЕНАТА СА ДРУГИ

ИЗТРИВАТ СЕ И ДВАТА МИ КЛИПА ...ЩО БЕ, ГУЗНИ?!

image


https://www.youtube/watch?v=YdQ55lh5ihE

ЗА ЗЛАТКА esen МИТЕВА И МЕН АНИТА sekirata

https://www.youtube/watch?v=xGGD6XvF5WM



sekirata Voinata na poetichnoto suslovie s men i sega produljava

https://www.youtube/watch?v=CZINDH4Ms14

image





Да, Вие, г-жа ..........сте поръчаната за поредната вакхана̀лия

и ЛИНЧ с мен

явно поръчителите са в сянка и едва ли само аз ги знам кои са.

Вие започнахте ,като се хванахте в децата ми и тогава така беше, с дъщеря ми,което

Ви издаде,че сте поръчана-дъщеря ми се познаваше с покойната и ми предаде

писмото и тогава срещу мен от нея. А на синът ми му се говореше ....

на място там в онзи край на същата, където за съжаление е и сега.

"БАБО АНКЕ, ЗАЩО НЕ ЗАПОЧНЕМ ОТ ТЕБЕ? ТИ ПОВЕДЕ ХОРОТО ПО ТОЗИ И ДРУГИ САЙТОВЕ, НО АЗ НЕ СЪМ ПОЕТЕСАТА ЗЛАТКА, ОТДАВНА ТЕ ПРЕДУПРЕДИХ!"​ цитирай
Редактирай | Изтрий   2. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=CZINDH4Ms14
01:52
Да, Вие, г-жа ..........сте поръчаната за поредната вакхана̀лия

и ЛИНЧ с мен

явно поръчителите са в сянка и едва ли само аз ги знам кои са.

Вие започнахте ,като се хванахте в децата ми и тогава така беше, с дъщеря ми,което

Ви издаде,че сте поръчана-дъщеря ми се познаваше с покойната и ми предаде

писмото и тогава срещу мен от нея. А на синът ми му се говореше ....

на място там в онзи край на същата, където за съжаление е и сега.

"БАБО АНКЕ, ЗАЩО НЕ ЗАПОЧНЕМ ОТ ТЕБЕ? ТИ ПОВЕДЕ ХОРОТО ПО ТОЗИ И ДРУГИ САЙТОВЕ, НО АЗ НЕ СЪМ ПОЕТЕСАТА ЗЛАТКА, ОТДАВНА ТЕ ПРЕДУПРЕДИХ!"​ цитирай
Редактирай | Изтрий

 













Тагове:   jivot,   poezia,   sekirata,   stihotvorenie,   avtorovo,   cura nai dobrata,   dari gabrovo,   eva varna,


Гласувай:
2



1. jupel - https://b.radikal.ru/b08/1908/73/e1545d1e317e.jpg
12.08.2019 17:45
17:30 - СИМЕОНОфффСКОТО чУдо - отговор
Автор: jupel Категория: Забавление
Прочетен: 4 Коментари: 0 Гласове: 1



Симеоновското чудо

за мене е магия вуду (voodoo),

шопкините са много лоши -

софиянки по галоши.

До 1961 - село

и кабинков лифт е дело

на нечии пари изпрани,

а това не е от лани!

Канализация там няма,

всичко е септична яма.

Астроложки, поетеси...

само дето оня - Меси

не дойде да се изкаля

и зимата да се -"пързаля".

На Боби майката кълне-

фолк певицата да мре,

а внучката и Вивиана

с майка Хайке е... "обрана."

Любо там жена намери

тъща грозна му се дзвери,

симеоновска мома -горила,

третата жена му била!

Природа чудновата шопска,

като салатата ни шопска,

всичко мешано, сеир,

ще свърши ли туй най подир?!

А.Х.Т.sekirata cekupama

image

катун краси Симеоново

image

сатира Анита Христова Трифонова sekirata cekupama

А ЕТО И ТВОРЕНИЕТО , КОЕТО МЕ ПРИНУДИ ДА НАПИША МОЕТО -

СИМЕОНОфффСКОТО чУдо

СИМЕОНОВСКО ЧУДО -

"В Симеоново природата е друга,
уж позната е, обаче не,
там растенията съхнат чудно
и запазват визия поне.

Трън магарешки и хризантема,
маргаритка и какво ли не,
аз обичам после да го взема,
в глинен съд да вая цветове.

Някак си - запазват си фасона
и с години после са при мен,
и от партера, та до балкона
вилата красят ми всеки ден.

Живи са и старите шишарки
в купи сложени за красота,
Симеоново е сякаш марка
за пътуване във вечността.

И трева да взема, ще изсъхне,
но нагоре права ще стои.
Пълня вази и метли обвързвам -
декорация и светлини.

Казвам ви, това е Боже място.
Седмица - и книгата ми - факт.
Там обикнах го и там израснах
с обич, влязла от самия праг.

със останали цветя от мама,
после и допълнени от мен.
Райско кътче, приказка голяма,
Божи дар и песенен рефрен.

Щом поема пътя за нагоре
и откъсна цвете във ръка,
сякаш и небето ми говори:
" Идвай вече. Идвай..Закъсня.

Ангелите вече се събраха
да помагат, докато твориш.
Направи кафе и виж, помаха
Господ сам над белия ти лист."

Симеоново Росица КОПУКОВА

Нали, отнесено, възнесено, хвърчащо и от някъде ...пренесено!
Кво да кажем ние от Плевен-Дъ-ге с Панорамата, Кайлъка, фонтаните, Осман Паша ил бей...?!!

автор на поста А.Х.Т. sekirata cekupama
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242651
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031