Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2011 21:52 - ЗАЩО ,САМО АЗ ЛИ ОБИЧАМ ДА ДОКАЗВАМ......?
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1901 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 28.03.2023 20:34



  1. lidislidis - Честита Пролет, Ани на теб и децата ти!
20.03 23:53 Поздравления за видеоклипа! Права си за тази блог бг терористка, която изтри блоговете на половината потребители, като преди това им сви стиховете и некадърно преработи в стихосбирки. Моят блог със 770 постинга и стихове също изтри преди години и сега си виждам стиховете преиначени от нея в стихосбирките й. Тази картинка зад която се крие в блога не е нейна собственост, нито мотото на блога й. Въобще всичко крадено...Лудостта да трие и тормози потребителите на блога я характеризира що е. Не и поетеса, всичко друго...
Желая ти спокойна и слънчева Пролет!
Лидия цитирай
Изтрий 2. lidislidis - Да допълня
21.03 00:00 Аз спрях да пиша стиховете си в блога и в Стиховете.бг за да не ги краде и да ми трие блога. Това не я спря обаче с 382 си фейк профила да ме тормози в блога с обиди...
Блог.бг я толерира. Сто пъти съм се оплаквала за тези нейни обиди в коментари без причина към мен. Но нищо, тя се размножава, като блогова амеба и агресията й расте, да не говорим за надписването й на прочита!! цитирай
Изтрий 3. sekirata - Не мога никога да и простя
21.03 00:46 Не мога никога да и простя
на вземането даването и със мутрата!
Таз,която дъщеря ми погуби,
други краде и държи в заблуди!

Искам Ведрин да попитам познава ли Полина?!
И той има деца, а и тя...... цитирай
Редактирай | Изтрий 4. sekirata - Тук някъде в блога
21.03 11:14 3. sekirata - Не закъсня отзвук....айпито се вижда от админа на кого е
11:11
Анонимни не ме впечатляват
Знам коя жена е това с многото си профили-
АЗ ПИША ГОВОРЯ ИСТИНАТА И Я ПОДКРЕПЯМ С ФАКТИ,

а народът ми не пасе трева, макар че е зомбиран! цитирай
Редактирай | Изтрий 5. sekirata - Wonder-преведено-чудила се, на ...
21.03 12:25 Wonder-преведено-чудила се, на какво ? На невежеството и слепотата на читателите,че не разбират какви вятърничави изрази и похвати имаш в "твоята"поезия? Никакъв смисъл,никаква логика,но имаш ЯК ГРЪБ .Държавата ни наистина е МУТРЕНСКА! Сини, червени, жълти,зелени...няма значение все опасни са.

ЖАЛКО ЗА МЛАДИТЕ.

Дела Раи -преведено-ДЕЛА РАЙСКИ
Вятърна вълшебница Книжен пазар Книжен пазар
Поезия
Книжен пазар Вятърна вълшебница
Дела Рай

Тук е РАЙ?!
Ха,ха!
окуластика? цитирай
Редактирай | Изтрий 6. jupel - Кой какво търси в интернета или просто избива комплекси? стих на А.Х.Т.
21.03 13:15 Модерно е да се пишем тук девици
или петнадесетгодишни ученици,
един от друг да гледаме,
блогове да превземаме,
с профили да мамиме,
все някой ще измамиме,
дори на дребно често,
но всеки чака ресто,
когато много дава
иска, получава
внимание, любов,
на всичко е готов,
доверие да спечели
от умни хора, зрели,
а лошите остава,
кой ги поучава?
И солидарен щом си
със тези тук -властта,
ти популярен ще си
с анонимността.
Геройство ли е туй
да си поклисар,
мнението свое
да продаваш -дар
на някого да правиш
и... с това се славиш?! цитирай
Изтрий 7. sekirata - Масови проверки там където качвам стихове и разкази и блокирване
21.03 13:25 Явно дразнят ги и сайтовете за запознанства! Защо бе,моме окулатна и ти Ведрин стар ........?!
"Слово"ОТ СТАРА ЗАГОРА ,ЩО МИ СЕ ПРЕДЛАГАШ С АВТОБИОГРАФИЯ В САЙТ В КОЙТО МЕ БЛОКИРА?!
ПОВТАРЯМ ЗА ГЛУХИТЕ,БОГ МЕ ЧУВА
и сега мъдрува,как да Ви го върне,след кат се отвърне......
Не пиша за пари и слава,
интелекта мой това не позволява.
Оценките не ме вълнуват.
Знам произведенията ми колко струват.
Искам днес да съм полезна,
с поезия да се разтоварвам,
който хич не ме разбира,
не искам да го натоварвам.
В демократична сме държава,
на българина трябва
свобода да се дава.
Спокойствие ми дайте,
любов и топлина,
обичайте ме, знайте,
не съм коварна, зла!

НЕ ТЪРГУВАМ СЪС СТИХОВЕТЕ СИ,ДУШАТА СИ, нито пък си правя реклами,но ме отвращава начинът по който печелят,ПЕЧЕЛЯТ неправомерно и незаслужено шепа.....май вече не са само шепа!

ОК
Целта е да ме спрете изобщо в интернета,не Ви задоволява това че ме лишихте от сайтовете за проза и стихове? Ще пиша където си искам стихове,ако трябва и тортата ще украся в стих в кулинарен сайт!
Няма да стане,ще започна в.......... цитирай
Редактирай | Изтрий 8. nikyniky - Писал съм статия по въпроса за ника на тази поетеса
21.03 14:38 На снимката не е тя, снимката не е правена от нея, не е нейна собственост, името което си е сложила, също е дума, не е нейното име, девиза, който е откраднала е всеизвестна мъдрост, дори има книга с това заглавие на румънска писателка, отличена с награда. Излиза, че тази си присвоява шизофренично чужди снимки, думи, мъдрости, какво да кажем за стиховете и да притендира и да трие блоговете на други потребители ако те са сложили тази снимка за аватар, или са написали същия девиз на блога си, или имат подобно на нейното аватар име, НО стиховете им са си техни, както е случая с изтрити няколко потребителки тук. Краде стиховете на хората и трие, че били с тази чужда картинка, която е лепнала за аватар!!! Пълна Шизофрения! цитирай
Изтрий 9. lidislidis - Meнте стихосбирки с чужди картинки крадени от нета и стихове...
21.03 14:51 Наистина всеки в света, който държи на името си поставя на стихосбирката себе си и своите стихове. Не краде картинки от нета за корици и аватари...Тук в нарушение е и издателството да отпечатва чужди материали...също като щъркела на Йотова, откраднат от бирд фацебок и украсяващ стихосбиррката й без автора да знае... Помиярска работа.... цитирай
Изтрий 10. sekirata - Да,видях.
22.03 20:38 nikyniky - Писал съм статия по въпроса за ника на тази поетеса

Тук наистина е пълно с профили ,които се размножават всеки ден поне по два.За аватари всеки си слага каквото поиска,но когато си творец и се подписваш под стиха или разказа си е друго,трябва да си си ти.А мене ме знаят и гаргите с тази червенокосата със секирата,че съм аз и името съм си писала такова както съм си кръстена Анита,града също.Какво е това Дела Раи wonder...Ясен Ведрин? Знам го че е Стефчо- мисля Главчев от Добрич. Ха.
Най важното ,че тези хора издават книжка след книжка и с тези си прозвища и имена никове , и тем подобни,печелят ,въртят търговия и използват връзки и пари-ЕТО ТОВА Е ГАДНОТО! НЕПОЧТЕНО Е . Съмнявам се това истински християни да го правят,освен ако не са такива.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. kvg55 - Поздрави!
22.03 15:09 Настъпващата пролет винаги носи надежди за по-добро. цитирай
Изтрий 2. jupel - Още ще се продължава,повече от ясно е,докато всички сме се надупили да ни.......
22.03 19:53 Всички европейци,всички християни

Трябва НЕ ПО МЕКАТА да се действа,но кой чува!
Писах го и тук в сайта,че ОНЕЗИ СА ОКОЛО НАС И В ИНТЕРНЕТА НИ ,
имат платени нашенци, а и наши, които са в чужбина.
Но явно модератори ,админи..........СА ПРИТИСНАТИ. Или наистина са слепи!!! цитирай
Изтрий 3. sekirata - ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ И НА ТЕБ!
22.03 20:22 kvg55 написа:
Настъпващата пролет винаги носи надежди за по-добро."

С ято щъркели красиви ще се извися,
отвисоко да помогна,Родината си да спася!
А.Х.Т. цитирай
Редактирай | Изтрий 4. sekirata - ИД. Тези все пак хора са фанатици,нищо и никой не може да ги спре! Освен....
22.03 20:23 със същото което те правят-
"Клин клин избива" цитирай
Редактирай | Изтрий

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. aip55 - Дано пожеланието ти
20.03 06:30 да му е видено Секира! цитирай
Изтрий 2. sekirata - Ашколсун , машала, аферим.....роби на туркя и на циганя...ЕС-well done!
20.03 14:25 Кой го бърка този ми пост?
Не ща такъв гост!
Пипан е броячът на този ми пост.
Секира съм не съм лост!
Беше друго, отзарана бях тук,
цяло чудо, не паса трева, лук!

aip55 - Дано пожеланието ти да му е видено Секира!

За Бай Тошо говориш,не за внука му жив,нали?
Защото малкият Тошо пие,сърби го и харчи пари!
Поздрав! цитирай
Редактирай | Изтрий 3. aip55 - Кой го бърка този ми пост? Не ща ...
21.03 05:33 sekirata написа: Кой го бърка този ми пост?
Не ща такъв гост!
Пипан е броячът на този ми пост.
Секира съм не съм лост!
Беше друго, отзарана бях тук,
цяло чудо, не паса трева, лук!

aip55 - Дано пожеланието ти да му е видено Секира!

За Бай Тошо говориш,не за внука му жив,нали?
Защото малкият Тошо пие,сърби го и харчи пари!
Поздрав!
Разбира се, че за ТАТО!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. sekirata - НЯМАШ ЛИ ПАРИ,НИКОЙ НЕ СИ - ТОГАЗ УМРИ!
19.03 00:13 ТЕ ДОТАМ Я ДОКАРАХМЕ! цитирай
Редактирай | Изтрий 2. katara - смаяна съм ,да чуя това от теб...
19.03 08:23 жалко....
анита ,ти си жена с опит,майка,творец..
не слагай каруцата пред ..коня..
и не се предавай
Юлия цитирай
Изтрий 3. sekirata - Не си смаяна, не рони сълзи,по добре виж защо първа ...пълзи?!
19.03 20:59 Вие го казахте уважаема Юлия!
Кой Lidis обрули я?
Или Вие сте копие нейно,нима
със снимка нейна или на сестра?

Вие го казахте,че имам опит и то на жена
с каруца пред коня, но тук във блога
има кобилки скокливи, красиви,
пУетеси, продажнички и метреси пенливи!

Вие го казахте,че майка била съм,
но ме лишиха от майчини ласки,
Вие ми казахте,че и творец съм,
няма как да съм сред хора маски!


" жалко....
анита ,ти си жена с опит,майка,творец..
не слагай каруцата пред ..коня..
и не се предавай"
Юлия цитирай
Редактирай | Изтрий 4. sekirata - О, такваз ли била работата? От свобода и слободия има балкан разлика.
20.03 14:02 Знам за правата на собствениците,но точно те Не са демократични!
За каквато демокрация говориш.
Значи така, да се трият постове или пускат заплахи за триене за едни, като мене,
а за други да си разиграват коня както им скефне с ЦЕЛ-
ДА СЕ НАКАРАТ НЕУДОБНИТЕ ДА НАПУСНАТ БЛОГ БЕГЕ.
БРАВО!

Май е ясно кои реват за тояга или санкции отдето требе!
А платените потребители тук душа да им е яка...
Аз не съм на ничия страна, АЗ СЪМ НА МОЯТА-ЗА ИСТИНАТА,която явно е мачкана ,скрита не само в блог беге.
За пролетта ми е рано,но благодаря!
И на теб......поздравления!

milady-Целият блог /и не само /знае коя съм...
нямам фейк профили и чужди снимки
за аватар. А, друга такава луда ,като лудис.
няма ,това е истината.Жалко но факт.
И аз виждам само „помпи“ на Първа .Е и?
това е идея/ и право/ на собствениците. Който не му
харесва, да напусне. Нали за Свобода все роптаем .
Хубава вечер и Честита Пролет! цитирай

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сама се разкри коя е виновницата за изтриването ми на блога 2009, тя не е ли в чужбина,а? Не "твори " ли там? Може и да греша да е главната,но е в "играта" срещу секирата! infiniti модераторката от години тук там и още две три-anabella..... Чакам и те да се обадят. Браво! "Творкини"
Нема що,ще го изтрия ,но ще го пусна във поне 10 други сайта-обещавам! Защо да си рискувам блога пак,ясно ми е как ставало! Ха,ха ...Докъде я стигнахте, кадърни,талантливи....
Айде дерзайте да видим докога и как ще я свършите!


Здравейте (ново) Постъпи оплакване от Ваш пост - sekirata.blog.bg/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
Моля Изтрийте го.

Изпратено: 15:43 От: blogbg

Изтрий | Отговор

Да си го повторя,че да не забравя къде се намирам...

НЕ ЗАКЪСНЯ ОТГОВОР ОТ "НАБЕДЕНИЯ" от мен в друг пост-гузна съвест!

Имам "заповед" да изтрия мой пост заради wonder!

Много е лесно да се превеждат чужди стихове и на различни географски ширини да се пускат като лични,затова ли се посещават български сайтове от нашенци в чужбина ?! А в БГ има кой да им "помага" пролича си.

И ЕДИН МОЙ СТИХ ПО ТОЗИ СЛУЧАЙ

Тук било пазар,

ще каже някой си angar!
Моето било сергия,
а стиховете ми ....я
го казват четири кратунки,
а също някои  маймунки,
които имат се за "клечки"
и ми създават доста пречки.
Не ми пука, разберете
и мен на мира оставете!
А вие завистливи хора,зли,
на вас аз ще броя до три,
после ще ви заболи,
книжките си  вий четете,
с мен не се ядете!
Крадено аз не чета,
все едно да ям плява!

А.Х.Т.
sekirata cekupama

А къде е отговорът на моите оплаквания включително и от апостолоф ,които са нецензурни и вулгарни думи раздавани тук наляво и надясно не само при мене?!А другите ми оплаквания,защо едни се чуват,други не,аз не съм в чужбина Нямам ВАЛУТА!


http://sekirata.blog/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421

При това този ми пост има "значка" както им викат някои,защо е избран, а сега не ставал?! Не може аз да печеля четци като пиша за такива нещицза и особи,нали така?Ясно.Ще пишем само за кученца и тревички! цитирай
Редактирай | Изтрий 2. sekirata - 1. milady - анита, здравей, Честита ...
17.03 18:33 1. milady - анита ,здравей ,Честита Баба Марта първом ,и здраве за всички, мила!!
02.03 16:49
Абсолютно си права в критичния си анализ,който е
обективен и издържан,и дори намирам го в благо и блогУ угоден стил..
Нивото на този сайт е такова /и не само тук,затова разни хора ,с разни
жалки ,меркантилни мераци се опитват ,да си изкарват хляба.. и шоколада..
Поздрави ,мила ,народа има безпогрешен усет.
нали знаеш...
цитирай

Изтрий
2. lidislidis - Навярно я дразня, че имам повече читатели. Заради това изтри и първия м блог...
02.03 20:57
След това ме клонира и понеже се има с мутрите, които я спонсорират в разни издания, дори в блога в списания, ме изхвърли да не участвам със снимка, или стих в тези списания, след това със стотиците си никове започна да ме обижда и ми измисли име лудис, не стига това, ами изшари с минуси всичките ми постинги, а след това започна да обаботва групово блогърите срещу мен. Аз никога не съм харесвала как пише, това не е поезия. Тя разваля поезията и българския език с тези измислени нови глупави думи в разпиляните си мисли, които нарича стихове. Всеки пише колкото може, отблъскващо и смешното е, че парадира с нищото и нарича това поезия. Парадира също, като унижава другите , както е в случая с мен. Тя, не ме допуска в блог списание!? Коя си ти, бе ?! Бивша маман работила за мутрите и подържала бизнес с български момичета там. Заради това не си казва името и не смее да си покаже престарялата физиономия. Както и да е! Сама си надписва известност в блог, една нормална поетеса не постъпва така, да не говорим за излагацията да унижава другите. Пълна шизофрения. За това говорят и стиховете й, ако ще и 300 стихосбирки да има, не е творец и българка, а подлога на мутрите. И действа, като тях. Как може да загрозява българския език с тези измислени глупави думи? Че ги и отпечатила! Ужас! Щом и 70 годишните пенсионирани труженички на най древната професия изкрейзили се мислят за лирични поетеси, че и ни тормозят, когато са в психо кризи в блог.бг!
Има още много да пиша по темата, но не си заслужава. Всички я виждат що за поетеса е...
Поздрави Ани за постинга и темата!
цитирай

Изтрий
3. sekirata - Аз не търся ничия помощ за нищо,нито спонсори..хи! А шоколад обичам ,но само горчив.
02.03 22:01
milady написа:
Абсолютно си права в критичния си анализ,който е
обективен и издържан,и дори намирам го в благо и блогУ угоден стил..
Нивото на този сайт е такова /и не само тук,затова разни хора ,с разни
жалки ,меркантилни мераци се опитват ,да си изкарват хляба.. и шоколада..
Поздрави ,мила ,народа има безпогрешен усет.
нали знаеш...

3. sekirata - Ха,ха ....АЗ НЕ ВОДЯ БОРБА С ВЯТЪРНИ МЕЛНИЦИ и с парите на НЯКОИ!
17.03 20:35 "Това, че Wonder e узурпирала Блог.бг, е всеизвестно, и аз Ви поздравявам за Вашата честна позиция.
Въпреки че в тази битка с нея нямате никакъв шанс за победа....."

Моите битки винаги са успешни, запомнете го.
Единствено загубих битката за здравето на дъщеря си и доброто на сина си.Но това вече е грях и ОНЕЗИ ДУШИЦИ ЩЕ ПЛАТЯТ СЪС СВОИТЕ....!
Да и моето здраве,но то отдавна не ме интересува,както и поЕтесите жрици душици силиконки юници ....мъже политици....


Ще си повърна червата от погнуса и това било поетеса творец-wonder

боже ако е жив Ботев ще се преобърне,та то всичко нейно е превод буквален превод и затова е накъсано и неразбрано...infiniti inkognito pin4e

и още и още все изчерпани вече
от чужбина ......далече
майната им!
горко им, Господ види! цитирай
Редактирай | Изтрий 4. sekirata - Ало,сайта! Защо позволявате това,майки нямате ли, кой Ви е раждал? Ама секирата Ви виновна.
17.03 21:38 1. apostapostoloff - Майката на българския идиот е
16.03 19:17
постоянно бременна.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Последни 20 регистрирани посетителя
19:57 - planinitenabulgaria
18:39 - eveal
18:39 - valben
18:34 - 4udovi6teto


planinitenabulgaria, aз не те моля за съдник най малко
просто ми се догади , а ти беше този който последен влезна в блога ми надявам се до утре ще си последен разбрах как става-с пари и връзки. ХА!

Лека вечер!
Излизам .......... засега.

Изпратено: 20:54 От: sekirata
Изтрий
Re: Ще си повърна червата от погнуса и ...
Не толерирам хората, когато се карат. Аз обичам да помагам на хората, не да съм им съдник....

Изпратено: 20:49 От: planinitenabulgaria
Изтрий | Отговор цитирай

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. sekirata - !!!!!!!!!!!!!
16.03 20:00 Последни 20 регистрирани посетителя

19:45 - kunkata

Това е последният потребител, който е посетил блога ми, а аз след пускането на поста си не мога да влезна в блога си,дава ми,че съм вътре?! А аз не съм.Докога ще си влизат кой кога и как му скефне в чужди блогове?! Той е защото другите които преди него са влезли са и гласували, а този профил не , за мене е непознат,разбира се само за мене,нали така,админ?! цитирай
Редактирай | Изтрий 2. sande - Които говори срещу учителите ....
16.03 20:28 Който говори срещу учителите е неграмотен и злобен, прост и нагъл, прости и високомерен, елементарен и самовлюбен, нещастен и астлив по тази причина ..

Поздрави! цитирай
Изтрий 3. sekirata - Не ми се разрешава одобряване на коментарите, влизане в профила ми и доста неща още....?!
16.03 21:54 20:28 - Които говори срещу учителите ....

от: sande За постинг: МОКРА НА СУХО
Който говори срещу учителите е неграмотен и злобен, прост и нагъл, прости и високомерен, елементарен и самовлюбен, нещастен и астлив по тази причина ..

Поздрави!
Одобри | Изтрий цитирай
Редактирай | Изтрий 4. sekirata - Разрешиха ми се масата спряни опции в блога ми ,не знам профилактика ли,какво е ,но им стана навик...
17.03 11:30 на външни хора явно да се опитват да сриват сайта! Аз продължавам да твърдя ,че лошото в сайта идва НАЙ ВЕЧЕ от нашите българи,дето са в чужбина,някои от тях.И ЧАЛГИТЕ,както и някои потребители в сайта от България на хонорар ! Аман от платени писачи тук!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. sekirata - Обичам народа си повече от Вас двамката,лицемери и дупедавци! Народът ми е болен и измъчен,стреснат ИИИИИ от такива като Вас продаващи го!
13.03 12:53 Последни 20 регистрирани посетителя
11:33 - jelezov
11:24 - jelezov
11:09 - krumbelosvet
10:46 - krumbelosvet

Влезнаха тези двамката, всъщност направиха така, че след тях никой не влезна в блога ми! Ееее... познайте защо? Да се саморазправят с мене,че съм писала срещу народа си, а всъщнсот на тях им е платено-плащат им хонорар да пишат и тук ,че у нас се живее много добре,че народът ни е здрав,щастлив,че управляващите са на висота и др. подобни. На такива им викам аз платени душици, дупедавци, хора без грам собствено достойнство, акъл и продажници. Представяте ли си аз съм БИЛА ОСМАЛИЙКА! Ха , ха.. точно АЗ! Тогава те кво са-пършеи на народа, на държавата, ако има такава?! Моля такива хора да не ми посещават профила, за мене не са хора.Те са просто едни работници И тук на ХОНОРАР! цитирай
Редактирай | Изтрий 2. katara - aнита ,a lidis, каква е ...
13.03 15:17 имаш ли понятие ?
лудата има 33 ник имена и...
само цака Първа с минуси..
.. а ,тя какво заслужава? всеки ден да е най четената ли ?
срамота, големи хора сме , малко достойнство...
благодаря за разбирането.
Юлия цитирай
Изтрий 3. sekirata - Аз не мога да отговарям за другите в този сайт,нали си има админ,модове?!
14.03 00:43 Когато лично мене ме засегне някой,като оня астролога вулгарен ,който се пише и политик тогава сама се защитавам както аз си знам. Но тези двамцата по горе взимат хонорар,както и една съгражданка тук, която си блъска постовете с неща, които не разбира и не е учила за тях,но да върви бизнеса и да е лансирана тук -това е важното и за друга пак от Плевен работи в съда...И тези случаи не са единични.За съгражданите си знам всичко. Но за хора от чужбина пишещи тук не мога да докажа. МОДЕРАТОРИТЕ НАЙ ДОБРЕ ЗНАЯТ И ВИЖДАТ ВСИЧКО, НО ЗА НЯКОИ СИ ЗАТВАРЯТ ОЧИТЕ ,обикновено по млади мацки и платежоспособни мъже. Лидис не е млада мацка,нито би давала пари за слава.
apostoloff всъщност не е изперкал,прави се на такъв,че когато един ден не стане така както пише и говори тогава да се измъкне,че бил изперкал и не помнел какви ги е приказвал,но сега си взимат парите той и другите,за да пишат каквото им се нарежда. Забравиха си професиите. Все политици станаха, дърпат ДЯВОЛА ЗА ОПАШКАТА. А ВЕЧЕ Е ПЪЛНО И У НАС С БЕЖАНЦИ,те чуват,виждат и трепят....и в интернета ги има.
И за Лидис,аз не мога да си представя ,че тези много профили, за които пишете са нейни,на много места писах, че тя не живее сама, а и там е доста далеко и всичко става....И на мен ми се е случвало да ида някъде на гости и от там да си пусна пост,а понякога и често ходя на едно и също място и пак пускам пост,що не и регистрация, но не в блог беге разбира се.В един друг сайт сега блокираха профил на човек,който няма комп и пише където иде по приятели.Защо няма вече не знам,безработен е доста време,явно финансови причини.
Та това е . Лидис е предизвиквана,провокирана, така мисля аз.
Тя нали писа в сайта ,че е обидена за някакво списание ,че не е включена, а наистина и аз като разбрах кои са в него се изсмях,но Лидис е по докачлива. Не че аз не уважавам моите творби и не се чувствам пренебрегната,но просто гледам отвисоко на нещата-Кой ми го прави и дали си заслужава,какво толкова прави и като са по прости и по некадърни от мене-Майната им!Не се огъвам,отвръщам на удара по мой си начин.
Хайде, лека вечер! И по ведро. цитирай
Редактирай | Изтрий 4. katara - ани, аз обичам да казвам ,каквото мисля...
14.03 12:20 и първом мисля, какво казвам...
жалко ,че лидия сама се изложи ,като
злобна,истерична бабка,с около 20 ник имена/ 100 % !!
няма друг в блога, който да ръси минуси по 24ч.
не ми е думата за плащане. И,на мен не ми плащат,
макар ,че имам 4 активни профила..
Имам акъл, време и средстава ,пиша...
но, търся всеки ден нова изненада за
Негово величество Читателя ...
който все още ни търпи....
Благодаря за отговора! цитирай
Изтрий 5. sekirata - Кое от двете е вярно и админа нима не вижда ако е така? Ако е така! Много народ тук имат по много никове и профили,личи си.
14.03 18:46 "aнита ,a lidis, каква е ...
имаш ли понятие ?
лудата има 33 ник имена и..."

"жалко ,че лидия сама се изложи ,като
злобна,истерична бабка,с около 20 ник имена/ 100 % !!"

33 или 20 ? 100% ?

В крайна сметка аз съм никоя в този блог,дори не го спонсорирам, като някои и затова си правят каквото си искат особено поетеси и платени драскачи за политика. Има си управници и и собственици на блога,тяхна работа е . 2009 година, когато ме изтриха и се изгавриха освен с мен и дъщеря ми, дори със сина ми-"Петърчо..." и оня ден пак ми пишат така, къде са модовете ,админа?!

Къде е правдата, къде?! Какво те търсят ,под вола теле?!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. sekirata - От смъртта няма отърване! За нея всички сме равни.
05.03 15:50 http://s020.radikal/i721/1303/fe/33ab3f8bb637.jpg

s020.radikal/i721/1303/fe/33ab3f8bb637.jpg цитирай
Редактирай | Изтрий 2. gosho568 - Поклон пред починалите ни близки ...
05.03 20:24 Поклон пред починалите ни близки хора... цитирай
Изтрий 3. lidislidis - Бог да прости всички починали наши близки
05.03 21:49 Всички сме смъртни и никой не може да се откупи от смъртта...
Да почиват в мир... цитирай
Изтрий 4. sekirata - Да почиват в мир! Там. Тук на Земята няма мир!
05.03 21:56 gosho568 написа: Поклон пред починалите ни близки хора...

Спокойна вечер! цитирай
Редактирай | Изтрий 5. sekirata - Това е тя смъртта, канена, неканена при всеки идва тя!
05.03 22:02 lidislidis написа: Всички сме смъртни и никой не може да се откупи от смъртта...
Да почиват в мир...

Кой във Рая,кой във Ада,
на кой каквото му се пада!
За мене Ада е далеко,
така че, Дяволе,по по по леко! цитирай
Редактирай | Изтрий 6. sekirata - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Админ?!
06.03 17:50 Блогът ми за проза jupel.blog e блокиран. Всичките му функции ти няма. Писах пост там, не го приема -пускам Ви го този си пост ТУК.
13:55 - ПЕСЕНТА НА СЛАВЕЯ

След като пуснах този си пост, чак сега мога да влезна в блога си, но не мога да използвам всичките му функции-блокирана ли съм след разказа си или какво?

Това са последните влезли в профила ми,но Лидис кога влиза обикновено ми пише и на лични или пуска коментар,затова си мисля, че не е тя последната влязла .Все пак тя там...... не живее сама., а и тук доста хорица се правят на хакери.
Искам си функцийте на блога ЗА ПРОЗА! Няма как да прехвърлям всичко в sekirata . Кои и защо ги бърка това, че пиша и разкази освен стихове,че правя и клипове,че...изобщо какво се иска от мене най после някой ще ми го каже ли-не съм политичка,тогава?! Не съм и чалгарка,тогава? Не съм някоя порно звезда интернетна или връзкарка в нета,тогава?

Последни 20 регистрирани посетителя
14:04 - lidislidis
05.03 22:09 - sekirata
05.03 21:28 - sekirata
04.03 20:22 - sekirata
04.03 20:20 - sekirata
03.03 20:23 - sekirata
02.03 23:11 - nomer1edno
02.03 17:19 - sofisofi

И нещо по гадно!
От известно време ми пише едно лице siainia.blog което е един вид анонимно,не само на лични, но и коментари-разбира се усетих нещо нередно и не ги одобрявам,още повече че тогава имма проблеми и с профила си. Ето писанията ,не знам дали е сектанско или ислямистко,но може и да е ПРОВОКАЦИЯ!
Споделих това всичкото по горе само с katara ,която е доста особена и planinitenabulgaria,като един вид исках помощ! Но ......


от: siainia За постинг: РОМАНТИКА ОТ МЕН СТРУИ, ЖИВОТЪТ КАРА МЕ - СЕЧИ!

Да се изповядаш да видиш колко е приятно,Бог на всякаде може да ти чете мислите и аз също не бих отишал в" църква "...
Одобри | Изтрий
03.03 22:04 - Понеже

от: siainia За постинг: РОМАНТИКА ОТ МЕН СТРУИ, ЖИВОТЪТ КАРА МЕ - СЕЧИ!
Когато човек не вижда няма как да знае какво ,да но ако започне да вижда може да се оплаши от себе си ,затова да мастроим ума си в светли мисли и да запопнем да првчистваме и освещаваме себе си ,опитай,когато си в безисходица,"обичам ви всички ще правя само добро и ще помагам на всички хора"така се спират цигари наркотици убийци сексманяци,роби на греха..тамън да извършиш грях и казваш това не е добро и е извън закона ,на този който ми е дал живот!Извън моя закон когато започнеш да казваш значи напредваш,а когато изгубиш гнева и омразата значи си научила закоОдобри | Изтрий

Изпратено: 04.03 15:16 От: sekirata
Изтрий

05.03 23:22 - :)

от: siainia За постинг: ПОКОЙ ЗА МЪРТВИТЕ ДУШИ! задушница 05.03.2016
Смърта е радост за вярващия:)
Одобри | Изтрий
05.03 23:26 - Дръзне

от: siainia За постинг: ПОКОЙ ЗА МЪРТВИТЕ ДУШИ! задушница 05.03.2016
Ли човек в своята смърт да Се обърне от всичките си престъпления и да живее..и на умрелите им е да но възможност да се покаят!
Одобри | Изтрий цитирай




Редактирай | Изтрий 7.




https://www.youtube.com/watch?v=7UDWGG19W8Y








Гласувай:
8



1. mt46 - Възможно е
07.04.2011 22:24
някой блогър да злоупотребява... Чел съм за подобни случаи... Важното е да си чиста пред съвестта си!...
цитирай
2. kris0kris - Права си.
09.04.2011 12:02
Забелязах, че гаврите тук са често срещано явление. Все още се чудя дали да остана в този сайт.
цитирай
3. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=-Ct7xFIt794
11.04.2011 01:44
Трол, админ ли си , но е простотия до шия!
Здравей! (ново)
Аз не съм никаква Леда Добрева, а онзи зъл трол, който измисляше историите за Петърчо. Сега знам цялата ти история и ще злодействам. Между другот писах лично съобщение на твоята врагиня Есен, нещо в смисъл, че съм ти върнал блога и тя да трепери. Сега ще прочета с интерес какво ми е писала тя. Поздрави!

Бале

Изпратено: 07.04 22:48 От: ledadobreva
Изтрий | Отговор
zdr!
Nqkoi pi6e komentari do horata ot moe ime ako produljawa taka trqbva da naprawq drugo ne6to

Изпратено: 07.04 21:41 От: sekirata
Изтрий
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5285900
Постинги: 6070
Коментари: 3244
Гласове: 28714
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930