Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2012 14:50 - СТОМАНЕНА,ЖЕЛЯЗНА ,НА ЗАВИСТЛИВИТЕ ОМРАЗНА
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1447 Коментари: 1 Гласове:
5



image

ЗЛОБНИ,ЗАВИСТЛИВИ ХОРА,НЕ МОГА ДА ВИ ЖАЛЯ-
УНИКАЛЕН МОДЕЛ СТЕ! А аз съм била секирата?! 

Приятели,искам да изкажа огорчението си 
пак от онези този път не са тинейджъри,
които снощи ми блокираха профила в
нетлога за трети път-изчакват да го понапълня
итогава го блокират ,
а снощи бях добра за първи път
приех покани за приятелство, но явно
това не трябва да правя-дагмосана съм,
измислиха си причини!Дали защото не отговорих
на масата писма да се регистрирам в Израстъка на нетлог
наречен twoo.com/game/доколкото разбрах пак плевенска
курвенщина.Не ме обвинявайте, че мразя Плевен заради
хората,които ми тровят живота,а и на децата ми-продължават.
Та те са и тук,личи си.Защо наистина са толкова долни хората
от Плевен-повечето, да, повечето?!Мисля че знам,
но тук не е мястото.Боря се с цената на всичко да не
изкарам последните години от живота си в Плевен, ни
най малко пък долу в Хасковско,Димитровградско,
където синът ми робува или в София където убиха
дъщеря ми.Морето и чужбина няма да ме приеме,
но има място,където винаги съм добре дошла.
Ще кажете защо пак пиша за себе си?Не е за мен,
за обкръжението ми е и само аз си знам как
дишам,живея в Плевен!

http://vbox7.com/play:36f6336f
cekupama
http://www.youtube.com/watch?v=sjCKb4S0hEs

БЪЛГАРСКИЯТ МОДЕЛ
Ако сме да ли нещо на света - това е българският модел. Той е - както Хеопсовата пирамида или Вавилонската кула - нашият принос в съкровищницата на човечеството. Казано сложно - това е състояние на духа. Определен начин на мислене. Тип душевност. Казано просто - обратното на всичко това.
Колумб тръгва за Индия и открива Америка.
Ние тръгваме за Америка и стигаме в Индия.
Все откриваме Америка и все се оказва, че сме открили Индия.
Навсякъде по света в приказката на Андерсен кралят е гол.
У нас се получи обратното - кралят е облечен, а народът е гол. И гладен. И безработен.
Навсякъде по свата считат лудите за свестни, но болни хора.
У нас свестните считат за луди. Още от времето на Ботев.
Навсякъде по света дупките са предимно в сиренето.
У нас те са на ръководни места.
Там, когато стреляш по някого, той умира.
Тук, дори когато стреляш по друг, умира Алеко Константинов.
Там са велики народите.
Тук - Народното събрание.
Там от великото до смешното има само една крачка.
Тук няма никаква разлика.
При тях са свободни хората, а при нас - цените.
Това е българския модел.
Българският модел е по-лош и от Бермудския триъгълник.
В Бермудския триъгълник нещата просто изчезват.
И знаеш, че ги няма.
При българския модел ги има, но не са те.
И не знаеш какво е.
Нарича се бензиностанция, но нито има бензин, нито ти сменят маслото, нито проверяват гумите, нито мият стъклата.
Знаеш, само, че е най-високото на Балканите. Или най-широкото.
Според този модел българските джуджета са най-ниски в света, а българските мъже - най-мъжествените.
Българският модел е, когато мълчанието е злато, а преклонената главичка остра сабя не сече и по-добре яйце днес отколкото кокошка утре, защото кроткото агне от две майки суче.
И когато отвличаме останките на Чарли Чаплин за откуп.
При българският модел селяните идват в града, за да купуват мляко, а гражданите отиват на село, за да прибират реколтата.
Българският модел е велосипед без педали, но с десет кормила.
И когато заводите произвеждат художествена самодейност.
Българският модел е продупчена и завързана с конец стотинка. За да се возим безплатно в асансьор и да говорим безплатно по телефон.
При българския модел няма девета дупка на кавала. Тя не е пробита. Пробита е направо десетата.
Българския модел е не аз да съм добре, а ти да си зле.
Българския модел е неунищожаем.
С него ще бъде свършено, когато всички отидем в Канада.
Както ще бъде свършено и със самата Канада.

Станислав Стратиев

http://www.youtube.com/watch?v=Z3SUV6P_pFo











Гласувай:
7



1. sekirata - коментари
16.03.2013 00:35
"Уважаеми сънародници, ще повярвам в социализма искрено когато видя децата на Станишев, Р.Овчаров, Р.Петков, К.Нинова, М.Манолова, и всички от върхушката на БСП-ДС да заминат да учат и живеят в Северна Корея, Русия или Куба. Но всичките да купуват имоти и да учат и живеят в САЩ, Англия , Франция или в други Западни държави, а да ми говорят колко е гаден Западния капитализъм и колко е човечен нашия социализъм не става. С този номер вече няма как да печелят избори. Време е БСП-ДПС-ДС- да изчезват.

И понеже няма да има оставки ни на Съдебен съвет, ни на съдии, ни на конституционен съвет, ни на арбитражен - там е заровено кучето. От там тръгват всичките ни беди. Помислете за земите по морето, които заграбиха като "крайно нуждаещи се" и нищо.Ако бях по-млад щях и аз да крада, като ВСИЧКИ в съдебна ни система. Колко пъти да им кажат от ЕС, че главно съдебната ни система е виновна да не ни приемат в Шенген.Правят си оглушки.Ето сега след 2014 година ще има възможност да напуснете България. Пожелавам ви късмет и добър път"

Цирк БЪЛГАРИЯ! Кой как работи в него!
Общо за всички –Не искат ревизия на договори, приватизация или каквото и да било. Като не сте яли баница, никой не ви е крив.Не искат съд. Не искат нито да ги съдят нито да съдят другите от представлението в цирка. Да сте се усетили на време. Късно е вече.Искат да участват в цирка и ако може те да казват кое, как и защо. Защото така трябва. Ако не ни вярвате питайте политолозите, социолозите и … нашите хора.Всички се грижат за бъдещето на България. Работят активно с между 200 или 300 ромски фондации. От 1990 година циганите са прекръстени на роми. Започва активна работа и вече най-младата майка е на 13 години. Най-големи грижи полагат за тях преди избори. Това според тях е бъдещето на България.Цирка е пълен. Глъчката е голяма след последния номер. Стана и късо съединение. Изгоряха няколко факли. На манежа са група аматьори. Циркът продължава".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239261
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28489
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031