Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2012 21:59 - ТРИФОН ЗАРЕЗАН!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1316 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.12.2018 18:11


ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ!



Благодаря за"подаръка"за 14.02.-всичко тук е манипулирано,погледнете си космическите гласове,данни,статистика....

Мисля че това е доста пресилено,това е просто невъзможно за повече от 48 часа никой да не е влизал в блога ми при условие,че имам и коментар? !? Защо го правите, по добре ме блокирайте ,което стана навик в нета срещу мен секирата?
 И какво? Не трябва да ме четат хората,не трябва тук да имам контакт с хората,не трябва да се появявам, защо ли? За да са другите тук ? Нали маса време бях изтривана тук и сега това какво значи...? ПРОСТОТИЯ ЗНАЧИ, ЧИСТА ПРОБА ЗЛОБА И ЗАВИСТ.
 Благодаря за подаръка за 14.02.2012-не съм изумена, а още повече съм отвратена,Стефчо!
 От Плевен , от доставчика ми и от сайта тук ми излиза постоянно -база данни и. т .н както едно време, когато бях тук,тогава cefulesteven не беше още плевенчанин . Бъдете коректни поне ми пишете на пощата или ме блокирайте ,нали лесно измисляте причините. Резил!  Хайде ,пийте напийте се и се кефете на чуждата болка. Уверявам ви,че конкретно за блог беге отдавна съм претръпнала. Ясно?! Но искам хората да знаят,че и тук ми се пречи да влизам дори за хората да гласувам.И този номер е стар дето пиша едно , а излиза с маса грешки. Кого дразните?
Убедени ли сте ,че е така,просто ще ви тегля една ...на! Тогава блогът ми беше най големият тук и си заслужаваше да се ядосвам, а и ви вярвах! А сега нищо не губя,сайтове ...бол!

 "Последни 20 регистрирани посетителя
Никой регистриран не е посещавал Вашия блог
Последни 20 гласували:
Никой регистриран не е гласувал за Ваш  "

и ....що sekirata сече?! А?!

image







image


ЧЕСТИТ ДВОЕН ПРАЗНИК И НА ВАС,НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛИ!

от А.Х.Т. sekirata cekupama и аватара и със секира дори любовна, синя като вашите ....партии ,
но със сърце издълбало стоманата и алени устни!









Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5281780
Постинги: 6067
Коментари: 3244
Гласове: 28691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930