Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2012 17:01 - Стефчо, ОТ МЕН ДАЛЕЧЕ СТОЙ....и тези копойки около теб!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Всички грешни сме души,
всички имаме мечти,
кой с кого се подиграва,
кой с кого се забавлява,
мене туй не ме засяга,
високо съм над тез неща
и грях не правя, чуй сега:
-Вие ще поемете греха.
Познавам себе си добре
и другите не по зле.
Припряните буксуват.
Нахалните царуват.
Злобните пируват.
Скромните робуват.
С мен недей да спориш!
Защо в живота мой се ровиш,
с властта си парадираш,
злобата не скриваш?
Като птица ще летя,
ще прегърна аз света,
а ти долу ще стоиш
и ще гледаш, ще с....иш.

(ще си мечтаеш да летиш. )
на cefulesteven

image

Стефчо Асеновградски вече съгражданино, Гледай хубаво моят клип с този последен мой стих там в blog.bg и си припомни защо точно на него ми изтрихте блога в blog.bg през 2009г-най големият блог за тогава! И защо след това започнахте да си преправяте гласове,данни, космически цифри на посещения си сътворихте с по 10-11 нули,както и тук в сибира повтаряте този трик? Успоредно с това се режат на такива, като мен гласове, коментари, посещения и тем подобни глупости измислени за в интернета знам ли от коя "умна"глава. И сега си уредил да ми блокират там посещенията v sekirata.blog.bg особено на разказите ми в блога ми,като jupel.blog.bg. На Полина, най красивият блог тогава и той изчезна! Така ме блокирахте преди няколко дни и от нетлог и то за кой ли път! Вандалщина! А тук в сибир освен че не мога в нормално време да работя в профила и блога си  дори няколко мъже ми пишат чрез други профили, питат ме,защо съм ги блокирала,което не е вярно.Те ми пускат и получавам тяхните коментари и на лични, но аз не мога да им пиша-отговаря ми, че съм блокирана от тях. Същите ме търсят чрез други потребители и в други сайтове. Защо бе, мозъци, нима това  е тъпа женска ревност или мъжка суета и простотия?! И как да вярвам на интернета, когато в него има толкова много ...прасета?!image

След този ми пост и тук започна клането и триенето на всичко свързано със секири,балтии и т н! Защо триете и бягате бе, некадърници, защо сте си накачили снимките в интернета и стихосбирките, а като ви направи някой разбор и анализ на крадените творби го триете и блокирате? Защото сте некадърни и плагиати,крадци,дори убийци на човешкото в другите,които го имат, а вие няколкото нямате грам срама и съвест!

image pepilisa

Браво! Хареса ми това,което си написала! Страхотно е ! Ако бях на твое место щях да си направя нов профил и да ги почна тия идиоти както само аз си знам ... направи го!И аз от такива идиоти страдам но поне умея да си отмъщавам ... направи го и ти!
 











Тагове:   zloba,   sekirata,   anita,   stihotvorenie,   avtorovo,   satira,   zavist,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239437
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031