Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2012 05:41 - ЧЕСТИТ ПЪРВИ МАЙ ! ЧЕСТИТО РАБОТЕЩИ И БЕЗРАБОТНИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2327 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 23.02.2019 23:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Народе озлобен, поспри се,
спри да мразиш и злобееш,
утре е празник,приготви се,
от бачкане ще оглупееш!
То не че вече не си,гледам,
чудя се на твойто поколение-
деца,внуци,изтребление
сам си правиш,народ мой!
Да те обичам как?! Завой
в живота няма днес да правя,
а утре първи май е ,давя
се в сълзи ,болка и тъга!
Народе мой,защо така?!
Работно сечиво съм, стига,
че вече в мене се надига
протест и гняв, не само жалост!
Да, не съм във първа младост,
но имам сили,воля, твърдост,
имам ум и упоритост,мъдрост
и с гордо вдигната глава
посрещам злобата и глупостта
на разни души дребни, сиви,
превърнали се във животни диви!
Недейте, не ми говорете,
че първи май бил комунистически,
а проумейте и помнете,
разсъждавайте логически.
Не е властта виновна и парите,
а пошлото и завистта в душите,
съзнанието и ценности духовни!
Народе мой,чакат ни дни съдбовни!
Молете се,греховни!

 http://vbox7.com/play:ba9b2ef7

 

ПЪРВИ МАЙ -ЧЕСТИТО РАБОТЕЩИ И БЕЗРАБОТНИ!

image

 

image

 

Сечивото работно
и днес е самотно,
куп работа свърши.
Не се прекърши.
А празник е днес
на труд, блага вест
очаква от черна гора.
Надява се секирата....

http://vbox7.com/play:94f5dd43

 

image

 

Първи май е - празник на труда,
но кой честно труди се сега,
на кой трудът му е добре платен,
защо крадците ни обират всеки ден?!
Защо ний храним малцинствата,
къде отива нашата заплата,
има ли полиция, държава,
кой от кого днес взима, дава?!
Защо с децата ни играят,
а възрастните морят, баят
им с пенсии за здраве
които за ковчег не стигат,мале,
как да живея да се трудя,
как да заспивам, да се будя
потънала във сълзи и кошмари,
всеки те прецаква, кой как свари?!

 

image

 

ПЪРВИ МАЙ Е ПРАЗНИК НА ТРУДА, УРА!
КОЛКО БЕЗРАБОТНИ ИМА ДНЕС? БЕДА.

 

image

 

image

 

image

image

СЕКИРА И ТЪРНОКОП

Един ръждясал търнокоп, не знам къде забравен,
попитал лъскава една секира: "Що блести
всегда лицето ти?
И аз съм от желязо уж направен,
защо не съм кат тебе гладък, чист,
лъчист?
Отгде изхожда между нас
подобна разлика?..." Секирата тогаз
отвърнала: "Аз всеки ден отивам на гората,
сека дърва... Лъскавината
в труда намярвам аз,
в труда стои, другарю мой, хубавината..."

Стоян Михайловски


мн. секири, ж. Диал. Сечиво с желязно острие и дървена дръжка, с което се разделят на части дърва; брадва.
същ. умал. секирче, мн. секирчета, ср.
Брадва - Брадвата (секира, топор) е инструмент, който се е използвал векове наред за придаването на форма, цепенето или рязането на дърва, като оръжие в миналото и като символ на царственост и на благородност в някои древни цивилизации.
Секирани - Секирани () е село в община Битоля на Република Македония.
Ако сънувате Брадва, секира
Тълкуване на съня:
Брадвата в сънищата означава срутване на надеждите, загуба на вяра в по-доброто, песимизъм, отчаяние и болка.
Ако насън видите човек с брадва, този сън ви предсказва скръб, която ще ви причини някакъв непознат човек.
Сън, в който държите брадва в ръката си или цепите нещо с брадва, ви предсказва сълзи и отчаяние, които ще са резултат на собствените ви действия.

image

https://www.youtube.com/watch?v=eRqUpRXAMq8

ПОЕЗИЯ И КЛ. Анита sekirata cekupama







Тагове:   mai,   den,   poezia,   purvi,   sekirata,   anita,   stihotvorenie,   avtorovo,   trud,


Гласувай:
20



1. deathmetalverses - Честит празник и на теб, приятелко!
01.05.2012 07:22
Прекрасна статия!

Поздрави: Здравко
цитирай
2. анонимен - Прекрасен постинг! Не знам дали ...
01.05.2012 07:50
Прекрасен постинг! Не знам дали някои от стиховете са твои, но въпреки всичко, браво!
цитирай
3. daan - :)
01.05.2012 08:00
нека е честит празникот и на тебе:)
цитирай
4. sekirata - Който не ми вярва, ня тук, не съм го канила с бъклица!
15.05.2012 08:06
Обръщам се към всички,които посещават блога ми,четат моите стихове и разкази.
Който не вярва,че те са лично мои, какво прави тук?

2. kushel - Прекрасен постинг! Не знам дали ...
01.05 07:50
Прекрасен постинг! Не знам дали някои от стиховете са твои, но въпреки всичко, браво!

И стига вече с тези провокации,
не се познаваме с повечето провокатори от вчера-плевенчани, чалгари,тинейджъри!

"Оправи си някои шрифтове по клиповете .. Пишеш доста провокиращо, ама не бъди толкова крайна, просто съвет."

ПИША КАКТО МИ РАЗРЕШАВАТ АДМИНИТЕ !
НИМА ТОВА НЕ ГО ЗНАЕТЕ?!
ДОРИ ПИША, ПУСКАМ ЕДНО ,
А ПОСЛЕ ИЛИ ГО НЯМА ИЛИ Е ПРОМЕНЕНО!!!
Това се касае за всички сайтове и блогове,където помествам, за всички!
Явно проблема е в секирата -НИКА МИ ИЛИ САМАТА АЗ СЪМ НЕУДОБНА?!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241605
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031