Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2012 21:57 - Няма как за два дни да нямам нито един посетител, а обидни писма на лични от анонимен поне десетина?!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1302 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Админ, има ли смисъл да Ви пиша, знаете всичко, какво става тук и кой точно манипулира блога ми. И сега няма как да не знаете,че пиша този си пост за пети път!
Изтрийх мръсотиите на лични,които ми бе писал анонимен и разбира се ровил в настройките на профила ми.Не мога всеки ден да сменям пароли и.т.н!
За каксо сме тук, да се забавляваме или да се надхитряме и хакерски играеме?
Това е повече от простовато, това поведение на няколкото тук и в нета изобщо.
На кого преча и с какво и досега не ми се изясни2 Пак анонимен ме пита не, ами направо ми нарежда да сменя ника си секирата иначе горко ми...?!
Аз мисля,че може да се реши въпроса по друг начин, но от модове и мен, а не от някой друсан комплексар дет се прави и на хакер!
Наистина ,кой и защо иска да създава и да ме въвлича в интриги, вместо да пиша? И ако пречеше ника ми, пак ли щеше да е така?

ОТКЛОНЯВАТ СЕ ГЛАСОВЕТЕ ,КОИТО ДАВАМ ЗА ПРИЯТНИТЕ МОИ ХОРА ТУК, КАКТО И КОМЕНТАРИТЕ ПОВЕЧЕТО МИ СЕ ИЗТРИВАТ. КЪДЕ СА? Знам какви къде съм писала?
АДМИН, ЗАЩО ПОЗВОЛИХТЕ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ ПАК,
СЛЕД КАТО ПАК МИ СЕ ПРЕЧИ?
ХА, ДА ПОЗНАЯ.
ЗА ДА ИМА СКАНДАЛИ, ИНТРИГИИ ...
ТОВА ЛИ ДА КРЕПИ САЙТА ВИ?
ИЛИ ПРОСТО НЕ МОЖЕТЕ ДА СПРЕТЕ ...ХУНИТЕ ТУК?

Re: Re: Re: Re: Re:
 "За да се връща два пъти обратно мое ЛС до Теб - има нещо нередно в блога Ти! "











Гласувай:
6



1. анонимен - ХИЧ ДА НЕ ТИ ПУКА:)) Някои смеш...
21.06.2012 22:08
ХИЧ ДА НЕ ТИ ПУКА:))
Някои смешници друго не могат, основно с това да досаждат се занимават:)))
цитирай
2. анонимен - Незнайко
22.06.2012 00:16
Готини клипчета :)
Ами смени си паролата тук и в пощата, с която е правена регистрацията на блога ти, с някоя произволно избрана буквено-цифрово-символна комбинация от минимум 50 знака. И ако пак ти хакнат профила поне ще знаеш, че има намесена вътрешна сила :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5292567
Постинги: 6076
Коментари: 3244
Гласове: 28736
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930