Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2012 03:36 - НО СЪМ ЧОВЕК
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 824 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 30.10.2022 11:35


image

Вижте ме добре и запомнете,
искам да живея, разберете,
тук в България да съм щастлива,
във Родината моя красива!
В очите ми блестят искри,
палят те, горят, боли
сърцето всеки божи ден,
на чувства разни то е в плен!
Аз съм, като вас човек,
като вас във студ и пек
боря се за хляба наш
приятел нека бъда ваш!
Моля ви, хора добри,
знам че всички ви боли
истината за живота,
но знайте,аз не съм пилота...
Пътник съм аз, като вас
и чакам моя сетен час,
прегърнала с ръце Земята,
и моята Родина свята,
последен сън аз да заспя.
Спокойна искам да умра. 

https://www.youtube.com/watch?v=CQwXjfLuISM


https://www.youtube.com/watch?v=cYdwMtn8X1w

AMAN!

https://www.youtube.com/watch?v=RuJDCQ38T0M

https://www.youtube.com/watch?v=bAOmBb-FqMY

Поезия и кл. А.Х.Т.sekirata cekupama

https://www.youtube.com/watch?v=DDAswfoqJF0

Докога мене българката ще терорите,а тази ромка-Копукова, по името съдя и това не е обидно ,че е ромка,докога ще ме триете заради нея...ВИЕ НЕ СТЕ БЪЛГАРСКИ

......САЙТ  ,както и калдата ,където тя е поне  с пет профила .Злобарке... ВРЪЗКИ И ПАРИ СА ДО ВРЕМЕ!А ВИЕ АДМИН,ПАК ТРИЕТЕ........защо позволявате цигански клетви от нея към мен?! Същото прави и ромът Постола?!  Аз ли не съм българката , с какво аз българката заслужавам това,пфу!  ВОЙНАТА ПРОДЪЛЖАВА НА ДРУГА ТЕРИТОРИЯ.

Редно е да спрете тези ,тази и този които нарушават условията,правилата в сайта и си служат с клетви и магии-цитирам Копукова -

 

 на теб ,а и на дъщерята. Дуо Луден Бох.

 

 Изпратено: 20:46 От: rosiela

 

 Изтрий | Отгово  

 

 

ето там кви ги мъдри,

а и  тук

 

БЪЛГАРИ, НА КОЙ БОГ СЕ КЛАНЯТЕ?

 

от NewRedDragon · публикувано преди 13 минути

 

 

 

ти хубаво се опитваш да триеш,

 

ама аз виждам всичко! ще те разсипя!

 

NewRedDragon  4148

 

публикувано преди 1 час.Я да кажеш кои са тия

 

държави, дето съдят Борисов, че не се сещам? И

 

внимавай какво - ще кажеш! Трябва да имаш

 

доказателства, защото този път ще те разсипя! Предния

 

път, на Нейно Височство, Г-жа МУстафа не ѝ се

 

занимаваше с ненормалник, както тебе, но Борисов е

 

друга бира! И така, кажи и дай доказателствата за

 

твърденията си!

 

 

 

Ще ме разсипела...ха, да ходиш там по циганските си клетви, които пускаш тук и там по мен и жалби и ти угаждат заради това, че си от малцинството и заради паричките ти жалка ..........ка!  Действай ...не ми пука, да видим кой кого ще разсипе и с кого е природата и Бог. С пари връзки до време ИМА РАВНОВЕСИЕ В ПРИРОДАТА.

 

КОЙТО КЪЛНЕ ПУБЛИЧНО СТИГА ГО СЪЩОТО, ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ВЕЧЕ НЕ ОТВАРЯМ НА  ЛИЧНИ СЪОБЩЕНИЯТА   ОТ КОЙ ДА Е И ОТ РОМИ.

 

На "нейното височество"-МУСТАФАТА ходиш та и лижеш краката, предателството се наказва яко от Бог и Род!

 

Хайде, тичайте да донасяте, не ми пука ,няма какво да губя Доган,Пеевски с вашата мутра -сикаджия престъпник Боко ми изсушиха душата, но ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА! БОГ Е БЪЛГАРИН! не е ром

 

 

 

истината- голата истина,ще има възмездие само гледайте...ОБЕЩАНО Е ОТ ВИСША СИЛА

 

 "Брутални, нечовешки, жестоки… Дайте на помощ още епитети и сравнения, с които да опишем полицейското насилие над беззащитни младежи и девойки от протестите миналата година.

 

Това коментира Владимир Танев.

 

 Оковани зад гърба ръце и нахвърляни по жълтите павета пред самия кабинет на Бойко Борисов. Жалко че видео камерите не са записали и звуците на пребитите. Диалозите щяха да бъдат незабравими. Удари с палки по голи тела. Ритници с кубинки в областта на бъбреците. Един изверг в униформа хваща окованото тяло на момче и го хвърля като чувал с картофи върху тялото на друг. Както са правили в Освиенцим. Друг мъжага гали по главата разсъблечено по сутиен момиче.

 

Трети пък снима с телефон девойката. После ги натикват като овце в полицейска камионетка. А вътрешният министър, който тогава е пратил сатрапите си в униформи, днес се подхилква мазно в пленарната зала. Гавра с човешкото достойнство, насилие с марка ГЕРБ. И тези хора пак се гласят да ни яхнат. За да довършат побоищата под колоните на Министерски съвет"














Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5285728
Постинги: 6070
Коментари: 3244
Гласове: 28714
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930