Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2012 16:26 - БОЛКАТА МИ, БОТЕВ, ЧУЙ! ОПИТАХА СЕ ДА ТЕ ОТРЕКАТ, ИЗТРИЯТ ОТ УЧЕБНИЦИТЕ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1528 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 30.09.2019 14:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

КАКТО И СТИХОТВОРЕНИЕТО "АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ" НА ИВАН ВАЗОВ!!!  2012г. гр.София


 Ботев, моля те стани,
 със мен секира развърти,
 сечи глави, пръстенца,  дупедавци...
 Ще ги изтрием от Земята, знам си!
 Не могат да приемат, че те обожавам,
 че с твойто верую лягам, ставам,
 че искрена съм, истинска и честна,
 борбата с тази паплач хич  не ми е лесна!
 Заклевам те, стани, от сън се събуди,
 на мене помогни, духът си в мен всели.....
 ....със мен сечи!

Има....ще го има това..... и  у Вас, да знаете.

Вие, творческа интелигенция, в ада ще горите ,на Ботев посегнахте,гадове!
ДА НЕ МИСЛИТЕ,ЧЕ НЕ СЕ ЗНАЕ КОИ ПОСЕГНАХА ....

Убихте не само Петя Дубарова...всичко кадърно, да се ширите, вие, - некадърниците.

БОТЕВ, СЪБУДИ СЕ, ОТМЪСТИ НЕ САМО ЗАРАДИ СЕБЕ СИ И МЕН, А ЗАРАДИ БЪЛГАРИЯ!

 https://www.youtube.com/watch?v=L893fS4QpmI

https://www.youtube.com/watch?v=sjCKb4S0hEs

поезия клипове А.Х.Т. sekirata cekupama









Гласувай:
12



1. mitkaloto - Поздравления за постинга!
20.08.2012 16:51
Поздравления за постинга!
цитирай
2. sekirata - . pevetsa - Пиши Ани, пиши. . . 28. 06 ...
22.08.2012 03:52
sekirata - Сгреших че се върнах тук!
Корупция и ...некадърност, Боже,каква простотия и некадърност се лее... и не само в блог беге!Отврат.

pevetsa - Пиши Ани, пиши ...
28.06 06:50
за всичко туй което те терзае
за болката и радостта
за птиците в небето
за момичето, момчето
открили в себе си
любовни трепети ...

Та тъй:
Пиши Ани, пиши,
а вълците нека си вият ...
цитирай

Изтрий
2. mrgreen - всеки има...
28.06 07:15
...право на свой собствен избор. И точно отговаря за изборите си, защото след всеки избор има последствия. Това му е хубавото на живота. Живей за да избираш! Живота е избор. И обратното е в сила. Успех!
цитирай

Изтрий
3. mitkaloto - Пиши!Тя зависта няма граници!
28.06 07:21
Пиши!Тя зависта няма граници!
цитирай

Изтрий
4. mariniki - последният клип...
28.06 07:46
много ме трогна...
и чудесно са направени всички...
поздравявам ви...
цитирай

Изтрий
5. vostroto - Аз пък ти казвам - ПИШИ, и не обръщай ...
28.06 10:31
Аз пък ти казвам - ПИШИ , и не обръщай внимание. На който не му отърва, има право да не влиза.
Поздрави!
цитирай

Изтрий
6. brym4ence87 - Пиши! ;-)
28.06 11:11
Ако това е стихията ти и ти помага -

Недей ме пипа, не мърси ме,
да дишам моля остави ме...

Трябва да се излезе от ада на ежедневните простотии. Пиши и създавай своя си свят без идиокретени! Поздрави ;-)
цитирай

Изтрий
7. gocho52 - Всеки си избира сам Пътя...
28.06 13:39
.
цитирай

Изтрий
8. bven - Твое право е...да пишеш!
28.06 19:40
Поздрави!
Всеки изразява свое (или чуждо) мнение. Стига да е смел да го каже на висок глас!
цитирай

Изтрий
9. sestra - И аз ти казвам, имаш право да пишеш,
29.06 11:40
това си е твето пространство да се изразиш както ти е по сърце, Анита! Поздрав :)
цитирай

Изтрий
10. sekirata - 3. kostadin - Сайта ти не пуска гл...
30.06 00:18
3. kostadin - Сайта ти не пуска гласове за тебе!
29.06 20:15
Сайта ти не пуска гласове за тебе!
цитирай

Изтрий
4. sekirata - И какво да направя ?!
00:15
Манипулация и цензура, то е повече от ясно .Има само един вариант да им направя кефа и да се махна от тук!Да видим дали ще станат те Христо Ботев!
Това е чиста проба завист и злоба.
цитирай
3. sekirata - Аман
22.08.2012 04:30
Re: Направи си нов блог.....Направи си нов блог,
игнорирай простаците и...

си накриви капата. Така като беснееш им наливаш
енергия,те пиятот твоята ярост и усилват.
Като мъж ти казвам - ОТЕБИ ГИ!!!
ЖИВА И ЗДРАВА - ЛЕКИ И БЕЗГРИЖНИ ДНИ!!!

СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ СЕ ВЪРНАХ-КОРУПЦИЯ ,ПРОСТОТИЯ ,РАЗВРАТ И НЕКАДЪРНОСТ ТОВА Е ...И ТУК НАЙ МНОГО ЛИЧИ!

А Ведрин Е ИЗЧЕРПАН ВЕЧЕ, есен и Стефан също,както и още няколко некадърни, но злбони и завистливи същества.
ПИШАТ блюдкаво...НАИСТИНА Е СКУЧНО БЕЗ МЕН ТУК ПАК ЩЕ ГО УСЕТЯТ ,НО ВЕЧЕ .....

Изпратено: 04:21 От: sekirata
Изтрий
pak 6te dodat
pak

Изпратено: 20.08 16:01 От: sekirata
Изтрий
Направи си нов блог,
игнорирай простаците и...

си накриви капата. Така като беснееш им наливаш
енергия,те пиятот твоята ярост и усилват.
Като мъж ти казвам - ОТЕБИ ГИ!!!

ЖИВА И ЗДРАВА - ЛЕКИ И БЕЗГРИЖНИ ДНИ!!!


sekirata - Сгреших че се върнах тук!
Корупция и ...некадърност, Боже,каква простотия и некадърност се лее... и не само в блог беге!Отврат.
Мога да Ви съдя и ще спечеля,знам, но нека си го получите от когото трябва,че ще е ПО СИЛНО,КАКТО ТРЯБВА, КАКВОТО ЗАСЛУЖАВАТЕ,ВИЕ, ШЕПА НЕКАДЪРНИЦИ И ЗЛОБАРИ!



НА АНОНИМНИ КОМЕНТАРИ НЕ ОДОБРЯВАМ И НЕ ПРИЕМАМ! Наистина интернета ще спре един ден само заради тях-анонимните и фалшивите профили.
цитирай
4. sekirata - Нали заради тези високи сметки с...
28.02.2013 08:39
Нали заради тези високи сметки става всичко и заради тези монополи. Напрежението няма да спадне докато не ги премахнат и изгонят чуждите,а и нашите от техническите отдели на ЧЕЗ и другите да спрат дистанционно ли как на тези нови електромери да командват и движат стойностите,да покачват сметките. Самата ти пишеш,че без да идват във входа на блока ви след време пак са ти написани високи стойности,сметки! Ясно е че от разстояние управляват електромерите ни,което си е кражба!

... то излезна ,че и от разстояние управляват сметките ни на ток ! Дали само на тока?!

http://s42.radikal.ru/i098/1302/2d/5fdf58089524.jpg
КЕФЧЕ ЗА ЛЕВЧЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242304
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031