Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2012 00:28 - ТОВА АКО НЕ Е МАФИЯ,КАКВО МУ ВИКАТЕ?! КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 2426 Коментари: 2 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Здравейте,
За съжаление това писмо бе получено от поддръжката на
поща абв.бг и по всяка вероятност(ако не е имало и
други реципиенти) не е достигнало до предназначението си.
За съжаление не сме в състояние да Ви предоставим нужната информация. Ако имате въпроси относно abv.bg, gbg.bg или vesti.bg - моля пишете ни с подробна информация.
Ще се наложи да го изпратите отново. Успех.

Поздрави,
екипът на АБВ


29.09.2012 13:00
Здравейте!

Пиша Ви и от този адрес,
но Ви уверявам ,че съм аз-
Анита от Плевен
cekupama sekirata,
затова Ви изпращам
по долу доказателство.

Аз съм Анита от Плевен т.н.cekupama от sibir.bg.
Писах Ви нееднократно,но ...глас в пустиня!
Никой не ми отговаря,а защо не аз,а Вие би трябвало да знаете?
Профилът и блогът ми в sibir.bg са големи-вярно е ,но не съм единствената така.
Постоянно съм атакувана от менте профили и нови профили,
затова и блокирвам,но и други блокирват от мое име.
Преследвачите ми са едни и същи хора най вече от Плевен и поетеси и поети.
В момента дори личният ми сайт е спрян,не мога да помествам,
мога само във форума си там.
Това най много засяга Плевенчани,поети, поетеси,чалги и ученици с родителите си.
Написах се в сайта Ви ,че съм от Плевен за което съжалявам.
Така ме намират лесно и тормозят,пречат ми.
На лични вече не могат да ми се отварят коментарите,
снимките и моите,и тези които ми пращат,
а не бе така,това бе само за в профила ми.
Днес установих,че не мога да редактирвам профила си и личните си данни,
да си сменям пароли,имели....Дори не мога да променям дизайна си на профила, а е само в черно.
Сложх допълнително снимка на уста с тел,символично ,че съм спирана заради устата ми, езика ми,
но уверявам Ви че има много по устати от мен в интернета та и в сайта ви. Не съм и единствената с повече от един профил плюс това не ги ползвам за секс услуги,както правят знаете кои, не ги ползвам и за интриги..разбирам чрез тях какво грози Анита cekupama sekirata профила и блога и. За гласуване,коментари под стиховете ми е смешно да ми се говори,защото всички и децата знаят как всички потребители знаят как да си качват гласовете и да си пишат сами коментари.Това е техника,това не е ИЗКУСТВО, не е и ЧОВЕЩИНА!!
Един вид опцийте ми се спират всеки ден по малко?!
КАКВО ОЗНАЧАВА ТОВА,че съм частично банната засега?!
КОРУПЦИЯ ЛИ Е ,ХАКЕРСТВО ЛИ Е ,
РЕШЕНИЕ НА САЙТА ВИ ЛИ Е ...?
ЗАЩО НЕ СЪМ УВЕДОМЕНА,НЕ ЗА ПРИЧИНАТА,
А КАКВО И ЗАЩО СЕ ПРАВИ ТАКА С МЕН
 И КАКВО Е ТОВА, КОЕТО ТЕЧЕ ПО МЕН
явно прокажената?!
Очаквам отговор.
Анита cekupama sekirata
Плевен

imageimageimageimage


И СЕГА ЛИ СИ ИЗМИСЛЯМ?
ОПРЕДЕЛЕНО СЪМ МИШЕНА
НА НЯКОЙ БОЛЕН МОЗЪК!
 Не го виждам,който и да е,
горко му, особено ако е
мой близък или от Плевен!





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
21.10.2012 01:22
Понякога да чакаш отговор, е като в "приказката" да чакаш от умрял писмо!

Твоите стойности и умения явно дразнят не един, а много... за жалост.
цитирай
2. анонимен - Какво те интересува, че някой пс...
22.10.2012 23:22
Какво те интересува, че някой психопат се заниамва с глупости...??? Не се поддавай на провокации! Безсмислено е, така само ги ''храниш, а те никога няма да се наядат''!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5282128
Постинги: 6067
Коментари: 3244
Гласове: 28692
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930