Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2012 13:44 - АЗ НЕ ИСКАМ ДА ЧАТЯ ПОД ПОСТОВЕТЕ СИ,НО ЗАЩО НЯМАМ ПРАВО ДА ОТГОВАРЯМ НА КОМЕНТАРИТЕ ДО МЕН?!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 667 Коментари: 0 Гласове:
3



Искам да знам защо не ми се разрешава да отговарям на коментарите си тук, а в другите блогове направо си ЧАТИТЕ?! Защо ми се пишат коментари, които са за лични? И защо явно приятелите ми се страхуват ли, какво, та пишат коментарите си до мен на лични?

За да не бъдете оборени или просто, за да нямам контакт с хората, комуникация?!


Затова,ще пускам постове с такива коментари, съобщения, които са един вид блокирани.
Когато си сменя паролата и emaila отговорът ми на чужд коментар в моят блог излиза, показва се,но не мога постоянно да сменям паролата и emaila си. В блога ми с разкази jupel пък е пълно с коментари -само реклами и там изобщо не може да се пусне коментар по разказите ми?!
Какво искат някои всъщност от мене, ето може би това показва....

01:38 - Секиро,

от: balevindia За постинг: ЧОВЕК СЪМ

помниш ли как великодушно ти върнах блога?
С моят отговор,който само на лични излиза-
Благодаря за откровението! ....анонимно Име:
Бале Индиецо

Професия:
индиец

Интереси:
красивата индийска природа и тропическият климат

Пишете, но защо лични неща ,като коментари,не е ли за лични това,че уж сте ми върнали блога?  МОЖЕ И ДА Е ВЯРНО, НО АЗ ОТ КЪДЕ ДА ЗНАМ, ТА ВИЕ, КАТО ПОВЕЧЕТО В НЕТА СТЕ АНОНИМЕН, АНОНИМНА?!

1. sekirata - Колко такива съобщения са ми унищожени,коментари също?
27.10 13:43
"Разговорът който се опитвате да отворите е празен" цитирай

Пуснах го там,където ми се разрешава и така става,че не е по темата или просто да се простя да го пиша,а защо ли?! Днес проверих  и установих,че стар мой такъв коментар,който не е бил приет тамдето му е мястото сега го приема след време,когато губи давност или просто усилията на някой са насочени вече към по новите ми постове.







Тагове:   sekirata iziavlenie,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5311479
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28821
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930