Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2014 06:00 - Спаска Гацева: Сбогуване с Арл
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1072 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Блус

Преструвай се, че сме двама.
Че земята е плоска.
С тая любов голяма
че спим на рогозка.

Спим и сме щастливи.
Понякога и така е.
Но аз на луна заспивам.
Преструвай се, че не знаеш.

Не се тревожи отдолу.
И аз тук така правя.
Преструвам се, че ще мога
да те забравя.

Ако в звезда се спънеш
или случайно сляза –
може и да се сбъднем.
Преструвай се, че ти казах.


Днес

на Виолета Христова

Какво ми казваш,Слънце?
Днес защо дойде?
Използвам твоята усмивка бледа -
на устните си да я сложа,имам
такава нужда днес от доброта
и светло.
И ти от мене сякаш се нуждаеш,
защото те обичам само тъжно.
Защото ей сега се разсъбличам
и можеш ти да ме погалиш с поглед
далечен и отвъден.Днес съм луда
и само бяла зимна пеперуда.

Какво ми казваш,днес защо дойде?
Използвам тоя миг да те целуна.

От най-новата ѝ книга „Сбогуване с Арл"


   Регионална библиотека „Петър Стъпов” участва в националната кампания „Чети с мен”, по програма на Министерството на културата в партньорство с Министерството на образованието и науката, Столична община и коалиция от партньори.

На 28 септември 2014 г. от 9.00 до 13.00 часа вратите на библиотеката ще бъдат отворени за три поколения читатели. В четенето могат да се включат всички, които обичат книгите. Ще се четат легенди за Търговище пред изложбата посветена на 80 години от преименуването на Ески Джумая в Търговище. Целта на кампанията е поставяне на рекорд за масово четене, под мотото „Чети с мен, доведи приятел”.
От 11.00 часа в библиотеката можете да се запознаете с творчеството на поетесата Спаска Гацева, представена от писателката Неда Антонова.






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2028322
Постинги: 1524
Коментари: 743
Гласове: 4313
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930