Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2016 18:19 - Шест години в blog.bg...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7941 Коментари: 34 Гласове:
45


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
в деня за прошка...
13 март 2016 година

image

Прошката е чудо, което се получава
от само себе си. Прощавайки, ние
отхвърляме омразата към другия...
в ума и душата ни настава покой.
Прошката е нещо лично, невидимо,
едно искрено нашепване, звучащо
дълбоко в душата. Освобождаване...

Човешко е да се греши...
Божествено... да се прощава.
Прошката е необходимост, благородство...
тя е един от трудните пътища за хармония
със себе си... и със света...

image

РЪКА ЗА ПРОШКА ВИ ПОДАВАМ...
и аз прощавам....

image

На този ден преди шест години се появи
  първият ми постинг в blog.bg...

... днес отново си спомних моментите,
   тези първи моменти в блога, които
   се превърнаха в незабравими
   спомени... 

image


За всички вас, които през тези години бяхте
до мен в добро и лошо, които ме подкрепяхте
в трудни моменти и ме стопляхте с внимание
и разбиране... каквото и да напиша, ще е малко...
Няма да забравя нито един от вас... както тези,
които са още тук, така и тези, които заминаха
далече, или намериха друго свое кътче
във виртуалното пространство, както и новите
ми приятели, които днес правят дните ми
по-светли. Това е...
с моите постинги съм разкрила себе си...

image


За шест години се случват много неща…
неочаквани, тъжни, добри… дори чудеса.
Човек е устроен да помни предимно това,
което го свързва с любов, доброта, топлота…
което прави денят му по-щастлив и красив,
което ще пази в сърцето си, додето е жив.
Само шест години... и малко,
и много… запазени в спомени светли,
в картини и слово... дали ще са век...
или миг от безкрая... зависи от началото...
и следите до края.
Тези шест години сякаш летяха,
докоснаха всичко, до всичко поспряха...
скрих си в кутийка спомени много...
от всеки тук скътах по нещо любимо
посветено на мен, на приятел… да имам.
Запазих си стихове, песни, картини -
запаси ще имам за още много години...
По дългия път на живота човек научава
денят да посреща с усмивка,
да помни доброто, и добро да си иска…

stela50


image










Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Да, научаваме това, с което сме дошли
13.03.2016 18:55
в началото - да искаме добро. Прости ми и честита да си с блога си все така, Таня.
цитирай
2. ivoki - ПЪРВО ТИ БЛАГОДАРЯ, ЗА ОГРОМНОТО ...
13.03.2016 19:03
ПЪРВО ТИ БЛАГОДАРЯ , ЗА ОГРОМНОТО УДОВОЛСТВИЕ, КОЕТО СИ МИ ДОСТАВЯЛА , ЧЕТЕЙКИ ТЕ !
А СЕГА : ПРОСТИХ, ПРОСТИ МИ , МОЛЯ ТЕ !
цитирай
3. kvg55 - Поздрави!
13.03.2016 20:14
Добротата ти прощава всичко.
Всичко добро и на теб.
цитирай
4. anin - Честито!
13.03.2016 20:34
И още много приятни години в Блога! :)
цитирай
5. mt46 - Поздрави!...
13.03.2016 20:37
И благо блогуване!...
цитирай
6. tota - Мила моя, приятелко!
13.03.2016 22:47
Възхищавам се на силата, която притежаваш да прощаваш и да носиш добротата в сърцето си! Щастлива съм, че те срещнах преди много години, щастлива съм, че си тук в блог бг. Благодаря за споделените мисли в стихове с всички нас. Прегръщам те и ти желая от сърце здраве и да продължиш да бъдеш себе си!
Простено да ти е! Прости!
Честити - Шест години в blog...
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Ти си толкова добра, мила и атрак...
13.03.2016 22:48
Ти си толкова добра, мила и атрактивна, като красивите горски теменужки, които будят само възхищение. Няма за какво да ти прощаваме, можем само да искаме прошка от теб, защото като блогова общност не винаги сме били на твоето ниво и наши представители са ти причинявали негативни преживявания, като stela 50, например. Прости й, тя не знае какво върши. Други, със своите битки с пачи яйца, са ти причинявали неприятни усещания в блога. Прости ни и продължавай да пишеш, толкова е хубаво в твоя блог, сякаш съм в друга планета. Честита годишнина!!
цитирай
8. paciencia - Благодаря за приятните мигове в ...
13.03.2016 23:48
Благодаря за приятните мигове в твоя блог, мила Таня! Удоволствие е да те посещавам, та дори и тихомълком. Приятно блогуване, бъди здрава и прости!
цитирай
9. valben - И аз благодаря!
14.03.2016 07:43
Как няма да благодаря за чудесиите, които прочетох при теб? И ще чета, и ще ти се радвам, и още, и още... Без теб този блог няма да е същият. Приятелко, бъди щестлива и прощавай на всички нас.
С уважение от Вал!
цитирай
10. emi1ts - Честит Празник
14.03.2016 08:02
мила Таня!Красота,вдъхновени стихове,прекрасна музика,вплетени по твой уникален начин!Поздрави с пожелание все така с вдъхновение!Всичко най-хубаво и добро!
цитирай
11. stela50 - sestra , ivoki, kvg55, anin, mt46, tota, kasnaprolet9999, paciencia, valben, emi1ts
14.03.2016 09:51
Благодаря Ви, мили приятели... blog си остава моето любимо кътче,
въпреки всичко... сродните души се привличат... и за тези години тук
наистина открих невероятни виртуални приятели, с които се чувстваме
много близки, въпреки невъзможността да общуваме в реала...
Благодаря от сърце на всички, които бяха с мен през изминалото време
и до днес... надявам се да е до края...
На Вас - няма за какво да прощавам...
Прегръщам ви от сърце !

цитирай
12. marrta - :) поздрави, Таня, бъди здрава и списваща
14.03.2016 09:55
своя блог с все такава доброта и топлина!:)
цитирай
13. flymore - Благодаря за срещата ми с теб, тук, мила Стела!
14.03.2016 10:14
Нека здравето и човешката топлота са твои спътници в живота!
Повече слънчеви дни в душата!
Стойностен човек си и съхрани поетичното, нежното, обичта към ближния, въпреки упреци, болки, сълзи!
С уважение, мила!<3
цитирай
14. planinitenabulgaria - Честита годишнина на един от най-добрите автори в Блог.бг.
14.03.2016 10:40
От мен една покана - някоя пролет, може и още тази, когато сте в София и имате 4-5 свободни часа Ви каня на разходка до кафето на с. Филииповци срещу Драговицкия камък. Аз там давам прошка...
За постинга, в който всичко е лилаво - и пеперудата! - брависимо!
цитирай
15. wonder - Отличничка! :)))Честитки и п...
14.03.2016 12:04
Отличничка! :)))
Честитки за 6-годишното ти ценно присъствие в блог.бг и прегръщанки топли за светлата ти душа, доброто ти сърце и блогородното перо!

Има хора, които остават в дълбокото
на сърцето, на храма, на всичките истини.
Имаш нужда да ги изкрещиш от високото.
И да отпиваш глътки от тяхната изповед.
Когато държиш ги в прегръдка, Живота са.
С тях ветруваш на всичките седем небета
в светлината на кръста, по пътя голготен.
Те са твоята дан – медна тичинка в цвете.
цитирай
16. katan - Честита годишнина, мила Таня!
14.03.2016 12:09
Без теб тук няма да е нежно-лилаво, красиво, поетично и музикално.
Затова ти пожелавам много здраве, за да продължи да го има този оазис на доброто и красивото!

"По дългия път на живота човек научава
денят да посреща с усмивка,
да помни доброто, и добро да си иска…"

цитирай
17. distrelets - Честита годишнина, прекрасна душа, наречена Таня! :)))
14.03.2016 12:59
Благодарна съм, че дойдох тук, в блог.бг, за да открия човек като теб! Дано повече хора да се стоплят от цветните лъчи, които пръскаш, от обичта, толерантността и добрината, събрани в такова количество в теб! Освен всичко, си и щедра, защото ни ги отдаваш! Бъди!!! <3
С много обич!
Простено - ПРОСТИ!
цитирай
18. stela50 - marrta , flymore , planinitenabulgaria, wonder, katan, distrelets
14.03.2016 13:42
Толкова добри думи, вълнуващи поздрави и пожелания,
красиви, топли посвещения... разплакахте ме...
Колко му трябва на човек... здраве, обич, приятели...
<3 <3 <3 .........................
С обич и благодарност Ви прегръщам !
цитирай
19. stela50 - Да... има такива хора... вечнозелени, специални...
14.03.2016 13:54
Щастлива съм... съдбата ме срещна с точните
хора, и в личен, и в професионален план...
и тук - в блога.
Щастлива съм, че Ви има, скъпи виртуални приятели !
*
Понякога тръгвам така… без посока,
без да очаквам и без да мечтая...
поспирам до бистрия образ в потока
и продължавам… без пътя да зная.
Стъпки оставям по снежни пътеки,
боса пристъпвам по росна поляна,
галят лицето ми ветровете…
обличам се в есенна златна премяна.

Нищо не търся… вървя към безкрая…
срещат ме вечнозелените хора -
стоплят ме… опитвам се да опозная
заедно с тях небето, простора…

Случва се… тръгвам така – без умора,
очите затварям… и стигам далече,
до мене вървят вечнозелените хора
и забравям дори страховете си вече…

Не мисля за нищо, вървя без посока
в дните на радости, болки, копнежи…
не ми тежи нищо… и нищо не нося,
срещите стоплящи Съдбата бележи…
stela50
цитирай
20. makont - Здравей Таничка! Както винаги красиво, изискано и с невероятни послания!
14.03.2016 14:29
Бъди! Без теб тук нямаше да е светло. Прегръщам те, а за прощаване, ами то няма за какво. Прощават се грехове, приятелство не се прощава, то е самата прошка, доверие, привързаност, миг по миг. Това изпитвам към теб, но все пак ако аз съм сбъркала нещо, прости! Усмихната седмица!
цитирай
21. zaw12929 - Доказателство, че блогът с хубави ...
14.03.2016 16:28
Доказателство, че блогът с хубави хора е хубавото място!
Успех!!
цитирай
22. wonder - Щастлива съм. . . съдбата ме срещна с ...
14.03.2016 16:30
stela50 написа:
Щастлива съм... съдбата ме срещна с точните
хора, и в личен, и в професионален план...
и тук - в блога.
Щастлива съм, че Ви има, скъпи виртуални приятели !
*
Понякога тръгвам така… без посока,
без да очаквам и без да мечтая...
поспирам до бистрия образ в потока
и продължавам… без пътя да зная.
Стъпки оставям по снежни пътеки,
боса пристъпвам по росна поляна,
галят лицето ми ветровете…
обличам се в есенна златна премяна.

Нищо не търся… вървя към безкрая…
срещат ме вечнозелените хора -
стоплят ме… опитвам се да опозная
заедно с тях небето, простора…

Случва се… тръгвам така – без умора,
очите затварям… и стигам далече,
до мене вървят вечнозелените хора
и забравям дори страховете си вече…

Не мисля за нищо, вървя без посока
в дните на радости, болки, копнежи…
не ми тежи нищо… и нищо не нося,
срещите стоплящи Съдбата бележи…
stela50


Взаимно е! :)))
Благодаря!
Подарявам ти всички китари на Армик!


цитирай
23. stela50 - makont, zaw12929
14.03.2016 17:03
Благодаря Ви.
Прегръдки сърдечни !
цитирай
24. portishead - Времето е относително..
14.03.2016 22:01
:)
цитирай
25. donchevav - Честита годишнина и от мене, мила ...
15.03.2016 17:30
Честита годишнина и от мене, мила Танче! Благодаря на Бога и на блога, че ме срещнаха с човек като тебе! Твоите публикации възхищават и трогват -- с красота и изисканост, с доброта и възвишеност - с много талант и още повече обич! Благодаря ти! Бъди ни жива и здрава - за нови щастливи срещи! Прегръдка!
цитирай
26. stih - Честита годишнина, Таня!
15.03.2016 22:46
Бъди здрава и все така благородна, сърдечна и вдъхновена!
С обич: Елица
цитирай
27. kometapg - Благодаря за красотата, която д...
17.03.2016 14:47
Благодаря за красотата, която даряваш с твоите постове! Бъди много здрава и щастлива! :)
цитирай
28. erato7 - Поздравявам те и си те прегръщам с ...
18.03.2016 08:21
Поздравявам те и си те прегръщам с обич и благодарност, скъпа Таничка!
Бъди ми здрава и все така одухотворена!
цитирай
29. stela50 - portishead, donchevav, stih , kometapg, erato7
18.03.2016 13:18
Благодаря за поздравите, за незабравата... за виртуалното приятелство.
Прегръщам ви !
цитирай
30. gosho568 - Честито. . . още няколко пъти по т...
20.03.2016 03:42
Честито... още няколко пъти по толкова, ти пожелавам! ;)
цитирай
31. hel - Честито! В твоя блог е хубаво, топло ...
20.03.2016 23:40
Честито! В твоя блог е хубаво, топло и нежно! Благодаря за възможността и удоволствието да се наслаждавам на постингите ти!
И честита пролет!
цитирай
32. krumbelosvet - Не съм виждал по-красиво лила.
29.03.2016 11:54
Благодаря!!! Много прошка ни трябва в блога, на всички, кому повече, кому по-малко.
цитирай
33. kometapg - С малко закъснение и аз ти благодаря ...
04.04.2016 00:35
С малко закъснение и аз ти благодаря за красотата и светлината, която ни даряваш с твоите постове! Винаги се спирам тук с огромно удоволствие - да прочета твои стихове, да се полюбувам на музиката или снимките към тях! :)
цитирай
34. alexs - Чудесен блог. . . . тук е пълно с кр...
20.04.2016 23:45
Чудесен блог ....тук е пълно с красота доброта!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17579299
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59875
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930