Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2018 11:35 - Вучето доказва, че жените разбират от футбол, а не само от плочките на футболистите
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4142 Коментари: 15 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера приятелката ми Марето ми изпрати по Viber две снимки на торса на уругвайския играч Кавани. Без фланелка. Светкавично й отговорих с дълъг пас с три снимки на Рурик Гисласон. Тематично подбрани - една по време на мач, втората със сив костюм, третата - в басейн. Марето отне топката и контраатакува с фото с лек хомоеротичен заряд на страстна прегръдка между хърватските съотборници Андрей Крамарич и Матео Ковачич. Въпреки че бях хвърлена в тъча, бързо успях да се съвзема и отново вкарах хеттрик, този път с топлес снимки на гигантите Шмайхел, Корнелиус и Йоргенсен.

После Марето написа, че трябва да къпе детето и съдията свири край при резултат 4:6 за мен. И как не, аз съм по-опитната. Все пак много по-отдавна съм във футболния бизнес, отколкото Марето.

Годината е 1982-а. Аз съм на осем и съм влюбена в целия отбор на ФРГ, но най-вече във вратаря Тони Шумахер. Сестра ми пък има тетрадка с изрезки от вестници (повечето черно-бели) на Карл-Хайнц Румениге. В друга една тетрадка записваме статистиката от всеки мач на световното в Испания. Преживявам първия в живота си инфарктен двубой - полуфинала между Германия и Франция, който германците обръщат от 1:3 на 3:3 в 102-та и 108-та минута. После бият на дузпи.

След този мач ми става ясно, че оттук нататък завинаги ще обичам футбола, въпреки че много често ще ми носи и ей такива стресови моменти. После Германия губи финала от Италия и аз рева цял ден.

На следващото световно в Мексико със сестра ми вече сме си разработили цяла схема с ритуали, които рутинно се изпълняват преди всеки мач на Германия. Цялата тая езотерика има за цел да улесни маншафта по един пътя им до финала.

Уви, Германия пак губи, този път от Аржентина. Рева цяла седмица.

1990-а. Давам официален обет преди първия мач на световното в Италия, че ако тази година германците станат шампиони, ще се откажа от най-любимото си - да ям печено пиле. Оплешивяващият Скилачи става голмайстор на турнира, но Италия не стига до финал. Там обаче се озовават отново Германия и Аржентина. Ясно е, че ще има стари сметки за разчистване. Франц Бекенбауер води вдъхновено своя отбор, съставен от фантастични, добре сработили се играчи и този път Германия логично печели финала с гол на защитника Бреме от дузпа в 85-та минута.

Ставам вегетарианка.  След няколко години вегетарианството ми преминава във веганство и така до ден днешен. Печеното пиле отдавна е останало в миналото, но историята на последвалите европейски и световни  първенства показва, че жертвата ми в името на любимия отбор си е заслужавала.

Още по време на европейското през 1988-а в Западна Германия толкова се запалвам по анализирането на мачове, че изпълвам десетки тетрадки с чертаенето на тактически схеми, събиране на статистически данни и коментари върху отделни футболисти. Решавам да кандидатствам в треньорската школа в Кьолн. Карам баща си да мобилизира всичките връзки, които има в ръководния щаб на ЦСКА, за да ми помогнат кой както може  - с препоръки и чисто технически съвети. Междувременно научавам немски само от четене на списание Sport Bild и гледане на футболни студия по немската телевизия SAT1.

В крайна сметка не отивам да уча за треньор в Кьолн, понеже се оказва, че не отговарям на едно задължително условие - кандидатите трябва да са тренирали поне шест месеца футболен отбор, независимо дали професионален или аматьорски. А аз съм тренирала само хлапетата от махалата и то по времето, когато се правех на Юп Дервал. Разочарованието ми е огромно и тъгувам около три месеца. После записвам от немай къде българска филология. И научавам италиански, за да мога да гледам и коментарните футболни предавания по RAI 1.

1994-а. България бие Германия на четвъртфинала. Цяла България ликува, от терасите на жилищния ни блок летят гирлянди, конфети, стъклени бутилки и фасове, чуват се изстрели.

Само баща ми спокойно си пуши на терасата и разговаря с прегракнал от викане съсед: "Тия пък моите щерки вътре реват".


Какво се случва по-нататък... 
https://www.webcafe.bg/webcafe/onya-deto-ne-go-triyat/id_754939322_Koy_kazva_che_jenite_ne_razbirat_ot_futbol




Гласувай:
5



1. bbbb2 - Ако не друго поне разбрахме на какви снимки мастурбира вучето.
02.07.2018 12:12
цитирай
2. germantiger - ...
02.07.2018 13:42
ВУЧЕ, ПОЧТИ СЕ ВЛЮБИХ В ТЕБ :)

Ако бях жена, вероятно щях да съм вучето

Това което си написала припокрива в много отношения моя "житейски път" покрай мачовете

Разликата е, че когато Германия губи, не рева, а освирепявам и ставама гресивен

Никога не се отказвам от месото, решението да учиш в Кьолн беше потресаващо

Харалд Антон Шумахер беше велик като претрепа Батистон, изби му зъбите и го прати в болница

Ако те познавах в ония години, щях да те "направя"/макар и да не мога принцеса, богиня и муза за мен
цитирай
3. germantiger - +
02.07.2018 13:43
1. bbbb2 - Ако не друго поне разбрахме на какви снимки мастурбира вучето.

...

Що?!

Трябва да онанира на фотоси на каПУТИН ли?

На би-секса Криси Роналдо или хипофизното джудже Месси?
цитирай
4. predatorkapredatorka - :)))))...аре ,давай си скайпа..
02.07.2018 13:51
и аз те ооообичаам, вуче!!!!
цитирай
5. bbbb2 - Герман (има такова село в покрайнините на София) друго си е немски хомогигант да ти разкаже приказката "До Кьолн и отзад".
02.07.2018 14:07
цитирай
6. ladylady - многооо тъпо парче си..руст00..
02.07.2018 14:21
bbbb2 написа:


- Ако не друго поне разбрахме на какви снимки мастурбира вучето.

цитирай
7. germantiger - +
02.07.2018 14:38
5. bbbb2 - Герман (има такова село в покрайнините на София) друго си е немски хомогигант да ти разкаже приказката "До Кьолн и отзад".

......

Не съм посещавал селяните и селянките на това село

Редовно ебем рускини по морето
цитирай
8. germantiger - ...
02.07.2018 14:42
4. predatorka - :)))))...аре ,давай си скайпа..

......

Не ползвам скайп, ползвам кожения ми салон в натура към то гърл/с
цитирай
9. germantiger - ФИНАЛ
02.07.2018 14:43
Колко световни футбалерни титли има русия, а българия ?
цитирай
10. apostapostoloff - Покрай тоя футбол май всички
02.07.2018 14:56
изкукуригаха. Това бива, бива, ама чак пък толкова...
цитирай
11. omv - apostapostoloff,
02.07.2018 15:14
а да вярваш на хороскопи е много нормално, няма що. :)))
цитирай
12. apostapostoloff - На хороскопи вяряват
02.07.2018 19:12
само малоумни простаци. Образованите хора знаят, че астрологията е древна научна дисциплина, която НЯМА НИЩО ОБЩО с вярата.

Не се опитвай да делиш мегдан с мен, omv- лайненце пършиво, защото винаги ще ти таковам онаковата и то изотзад, защото много лайнари се навъдихте!
цитирай
13. omv - apostapostoloff,
02.07.2018 21:59
научна !!:))) Единственото научно в астрологията е че е единица мярка за лудост. Сам си отговори защо астрономите подиграват астрологията. Аз по-скоро бих приел магиите за наука, по-интересни са.
цитирай
14. alhimik1 - )))))))))))))))))))))
03.07.2018 08:39
bbbb2 написа:


Голяма мастурбация пада покрай Мундиала хахахахах

цитирай
15. vladtepes - За жените и футбола
03.07.2018 11:13
Някои наистина разбират - в България има две жени, защитили докторски дисертации по футбол в НСА - Станислава Цекова и Силвия Радойска.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684568
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031