Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2011 06:04 - БОЛКАТА НА СЕКИРАТА
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1015 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.03 21:57


image

Слана е осланила моите мечти,
сърцето ми обидата не може да прости.
Чуждицата вилнее в моята страна,
болка, болест сее,
убива вси чеда
кадърни и красиви-
християнки мили
на Господ, на Исус.
Аллах бил всемогъщ ? !
Душата ми скована е
от клетви и магии,
на мен и дъщеря ми
кой и що завиди?
Дори и да ни няма,
духът ни ще е жив,
не се предавам, няма,
живот грозен, красив!

https://www.youtube.com/watch?v=HcsOTKU57L4

https://www.youtube.com/watch?v=_Q5KLqxeREI

https://www.youtube.com/watch?v=PcPQrVcWPTQ

поезия и клип А.Х.Т. sekirata cekupama

https://sekirata.blog.bg/politika/2024/03/07/.1899828

https://www.youtube.com/watch?v=IaF4jRnqMlo

ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ ГОТВИМ ЗА ВОЙНА? Според Тагарев - ДА. Коментарът на Карбовски по темата

Моят стих -"Писна ми" и трол ме дразни днес 8 март  2024 само да му обрънат внимание, реклама -Боже кнва простотия!

https://www.youtube.com/watch?v=K58xFgZjwjw

Писна ми

от: bellarosa01

 Писна ми Като ви липсва чуждият скандал,

преди около 1 часа



image




https://www.youtube.com/watch?v=1YQSQB_MZu8

поезия автор Анита Христова Трифонова sekirata cekupama


12:32 - Продължавате да ме триете,постовете ми бяха различни от онзи...първия, тук е пълно с нацисти,...чуждица и предатели! автор: sekirata категория: Други   image
прочетен: 0 коментари: 0 гласове:  1
 
  Последни 20 регистрирани посетителя 11:38 - katan
09:30 - blogbg



НЕ СЪМ РУСКИНЯ,НО НЕ СЪМ И ФАШИСТ ,НИТО ТУРКИНЯ,НИТО ЦИГАНКА! НЕ СЪМ МИСИРКА,НЕ СЪМ МУТРЕСА,НЕ СЪМ НАЦИОНАЛЕН ПРЕДАТЕЛ! ИСКАТЕ ДА МЕ СТОПИТЕ..ПРЕЗ ТРУПА МИ САМО

 

  Последни 20 регистрирани посетителя

20:18 - rosiela

19:12 - rosiela

12:41 - rosiela

 

ОТ НЯКОИ ЗАГРИЖЕНОСТ ЗА НАШАТА СЪВРЕМЕННА ПОЕЗИЯ,КОЯТО Е В АМНЕЗИЯ

То двойни тройни профили И ТУК ,то и категория поезия отвориха  след нечий натиск?

То помпене на постове, хакерски трикове....Не Ви ли бе достатъчна категория изкуство? Защо си не стоите там в хулите,буквите,стиховебеге,откровенияком....?! Нали чрез жалби се отървахте завинаги от мене ТАМ. Това е БЕЗСИЛИЕ вашето на няколкото самозванци, самозванки. В бойна тревога сте ,то сдружения разни, конкурси, срещи....о,Боже! Не виждате ли , да ,не виждате ,че сами се четете, крадете? То колкото и да изкривявате смислово творенията си  ПО И ПО НЕ СТАВА,ОБИКНОВЕН ЧОВЕК НЕ ВИ РАЗБИРА.

 

Днешната поезия е само за вашия кръг .Хората си четат ,учат Ботев,Вазов,Вапцаров...боготворят ги.

 

Казах го с тези книжки Вашето е бизнес но сега допълвам,че е и болест.

 

Сами да си мислите ,че пишете нещо качествено в областта на поезията,да се четете да си подарявате стъкменото наречено поезия...та това е болест,маниакалност!

 

Имах един специален профил някога само за критика на днешната поезия -Брей ,изтрихте го,не беше в този сайт блогбеге.

Не давате никаква критика. Ама аз не се отказвам и ще правя анализи на отврати стихове съвременни,дори и не тук.

 

Само ми кажете на бизнеса търговията с книжки ли Ви пречат моите критики,моето АЗ ,толкова ли сте закъсали финансово ,нямате какво да ядете? Или  е болест,мания за величие?Смело казвам -И ДВЕТЕ!

 

Сега ще тръгнете пак колективно срещу мен...ТОЛКОВА ДА СТЕ ЕДИННИ ЗА БЪЛГАРИЯ ,ЧЕ ПОТЪВА!!!!!!!!!!!!!!!!?

 

Е ,няма да я има България заради такива като Вас,но сте единни когато трябва да смачкате брата,сестра си .Затова и такава нация няма да просъществува, чак пък поезия,култура!!!!!!!

 

 

 

Що съм писала-ха, ха....

 

 

АМИ ЩОТО НЕ СТЕ  ЗА ХА ,ХА ..А СТЕ ЗА ОСВИРКВАНЕ!

 

 

 

И това плюене по мен и мизерии по сайтовете , а накрая  ми пишете едно -"всичко добро" или "хубав ден" е връх на лицемерие!

 

Наистина отвращавате ,двулични при това и посредствени,духовно бедни, чак пък творческа интелигенция!!!!!

 

Един обикновен въпрос-

 

Като сте толкова кадърни поне така се величаете помежду си групата съвременни поети,що група ,но май всичките сте един дол дренки...

 

какво дирите по сайтове и блогове ,които нямат нищо общо с поезията,

 

врете си категорията -поезия? Нали си има определени сайтове -художествени.

 

Дали е само бизнес няма да гадая,но нямате шанс защото сте определен кръг обвързали сте и админи по сайтовете,плащате....

 

ТОВА Е ДОЛНО ЗА ЕДИН ТВОРЕЦ!

Това доказва ,МЧЕ СТЕ ПОСРЕДСТВЕНИ -меко казано.

 

Няма да завърша с пожелание ,като вашите лицемерни, деяния мизерни към мен,

 

простичко ще Ви кажа-

 

БЪДЕТЕ СЕБЕ СИ !

защото  не сте

 

А.Х.Т.

 

И един публичен въпрос към Юлия-

Защо защитаваш днешната ужким българска поезия-поети,поетеси,разбира се не всичките ,но те интересуват меко казано? Нали си повече по политиката,срещу Путин и Русия,не знам да си близка с тези самозванци днешни наречени поети,писатели?!Някои твои приятели също същото го правят,но аз питам теб.

 

Gykugggggggggggggggggggggggggu

ТРИЕТЕ ,ЗАЩОТО СТЕ СЛАБИ, БЕЗСИЛНИ, Е,ДА ВРЪЗКАРИ И ДОКОГА?

БЪДЕТЕ СЕБЕ СИ...ЗАЩОТО НЕ СТЕ-ЦЪРВУЛИ СТЕ,МИСИРКО!

ОТКАКТО ЗАПОЧНАХ С РАЗКАЗИТЕ -ТОВА ЛИ Е БОЛКАТА НА НЯКОИ...?

 

ПРОВОКИРАТЕ МЕ ДА СИ ГИ НАПУСКАМ ТУК И ТЯХ ,ЗАЩОТО ПОВЕЧЕТО СА ИЗТРИТИ ОТ ЖУПЕЛ, ЗА ДА СЕ ЧЕТАТ НА МИСИРКАТА "ДЕЙСТВИТЕЛНИТЕ СЛУЧАИ"

 

НЯМА ДА СТАНЕ

 

РАЗКАЗ ТУК НЯМА ДА ВИДИТЕ

 

НИКОГА ВЕЧЕ

А ОТВЪН

 

 

ЩЕ ВИ ИЗТИПОСВАМ

 

ГРОЗНИТЕ СТИХОВЕ И РАЗКАЗИ

 

 

 

 

Гласувай:2

 

 

 

Предишен постинг

"ТЯ И ЗВЕЗДАТА" - АНИТА ХРИСТОВА ТРИФОНОВА

Коментари

1. sekirata - ЩЕ ВИ ИЗТИПОСВАМ НАВЪН ОТВЪН----ВСИЧКИ НИКОВЕ ...ЗНАМ КОЙ Е ЗАД ТЯХ

20:03

ТРОЛОВЕ...ОСОБЕНО В ПОЕЗИЯТА ИЗКУСТВО

 

 

ПОЛИТИКА НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА

 

 

И ЕН ЪСМ РУСКИНЯ НАБИЙТЕ СИ ГО В КАНЧЕТАТА

 

НО НЕ СЪМ И ФАШИСТ

 

 

 

БЪЛГАРКА СЪМ С ГОЛЯМО Ч-ЧОВЕК

цитирай

 


image

14:42 - В "ЗОНА 18В"СЕЧИВОТО ЩЕ СЕЧЕ автор: sekirata категория: Поезия   image
прочетен: 0 коментари: 0 гласове:  0
 

В жабуняка  жаба квака

мръсна ,гнусна,  а в сокака

вият кучета и верни-

некадърни , друговерни.

Секирата била виновна,

а мисирката красовна,

сляла се във образ жаба

и туй много и приляга!

Квака,кряка ,не се спира

и поезия имитира-

плагиатство, стихоплетство

кич и грозноватост, "presto"

в самочувствие без покритие

и под нечие прикритие.

С мръсни думи, злоба, завист,

некадърност и нанавист

жабата пробива път

в жабуняк за кой ли път!?

Не се цапам в жабуняка

на крадливите жабоци,

секира лъскава съм,чака

ме дълъг път и "командоси",

дълъг път във красота,

останете си със жабата!

В "Зона 18В" сечивото ще сече,

щот времето за сеч дойде!

Луди, болни не признавам,

вярна на себе си оставам.

 https://www.youtube.com/watch?v=aTi-2zgC2MM

sekirata Kak da te asimiliram?
 

03 февруари 2022.,Плевен

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama 
 

04:13 - В "ЗОНА 18В"СЕЧИВОТО ЩЕ СЕЧЕ значи моето триете нейното оставяте? Нейното е стихоплетство ,а никаква поезия,затова ли? Автор: sekirata Категория: Поезия   image
Прочетен: 13 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 04:51

 


 опит за палеж на дома ми 

София зона В 18  -10 - 0879 155944 

да си приготвят жълтата книжка 
 или........ на топло!


Сега ще намеря и тези ужким в странство дето се пишат ,че от там пишат

 https://www.youtube.com/watch?v=aTi-2zgC2MM

sekirata Kak da te asimiliram?


 В жабуняка  жаба квака

мръсна ,гнусна,  а в сокака

вият кучета и верни-

некадърни , друговерни.

Секирата била виновна,

а мисирката красовна,

сляла се във образ жаба

и туй много и приляга!

Квака,кряка ,не се спира

и поезия имитира-

плагиатство, стихоплетство

кич и грозноватост, "presto"

в самочувствие без покритие

и под нечие прикритие.

С мръсни думи, злоба, завист,

некадърност и нанавист

жабата пробива път

в жабуняк за кой ли път!?

Не се цапам в жабуняка

на крадливите жабоци,

секира лъскава съм,чака

ме дълъг път и "командоси",

дълъг път във красота,

останете си със жабата!

В "Зона 18В" сечивото ще сече,

щот времето за сеч дойде!

Луди, болни не признавам,

вярна на себе си оставам.

 

03 февруари 2022.,Плевен

Анита Христова Трифонова 


 

СЕКИРОСТИШИЯ  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
image

Публикация от Росица Копукова в САТИРА · Сряда в 22:12

49 прегледа

  Сподели Последователи1

Глава, със форма на секира,

отдолу дръжката подпира

бездарната и куха лира,

дето обича да копира.

 

Глава, със форма на секира,

обича други да нервира,

но тук не й се получава

и тъпотата я издава.

 

Ех, тази глупава секира,

как иска да е на баира,

оттам вършини да сече,

ала животът си тече...

 

Копукова кове награди,

а дръжката надолу пада,

и от поредната си книга

на простобаба й намига:

 

- Пей, Секиро, с фалшиглас,

пък ще те послушам аз!




https://www.youtube.com/watch?v=GLIZnb7-rCs


 ДЪРЖАВА НЯМА, НАРОД ЗОМБИРАН ,ОЗЛОБЕН,САМОИЗЯЖДА СЕ И НОЩ И ДЕН!


Проклет да си Борисов

за мойта дъщеря!

Проклет да си и Шиши,

ти имаш също рожбица!

Проклет да си ти мелез-

турски циганин-

Доган и риба цаца

еничарски син.

Проклети журналистки –

гербер активистки!

Проклети и мисирки,

магии правят, свирки.

Ще си го получите

и на Дявол случите,

щом жив човек убивате ,

тровите ,затривате.

На болен не посягайте,

за в Ада вий се стягайте.

А тез, коит си траят,

не искат и да знаят

и чужди гроб копаят,

магии правят, баят

ще да ви се върне

с бумеранг отвърне.

Господ не прощава,

а залива с лава.





Държава няма,

народ зомбиран,

озлобял, кодиран

път към Ада гони

и забранени зони.

Не посягайте на чуждото дете,

ще плаче после вашето майче!




А.Х.Т. sekirata cekupama










https://www.vbox7.com/play:c78d372e8c
e един изчезнал мой клип...дори от компютъра ми ,ха,ха !

Нямам думи. Винаги мога да си повторя клиповете абсолютно

без да гледам оригинала си.


https://www.youtube/watch?v=2HBuKu0VgwQ





sekirata Koleden podaruk







 

     






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5287355
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930