Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2012 18:51 - ИЗТРИВАТ МИ ПОСТОВЕТЕ ЗАРАДИ ТЕБЕ -http://svobodnipoeti.blog.bg. ВИЖ ЧЛЕН 39 ОТ КОНСТИТУЦИЯТА НИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 994 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 26.12.2012 13:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
http://svobodnipoeti.blog.bg/

  КАКВО СЕ БИЕШ В ГЪРДИТЕ,ДАДОХ ТИ ДА РАЗБЕРЕШ,ЧЕ ТЕ НЕ ЗАЧИТАМ,ЗАЩОТО СИ ЛИЦЕМЕР И ЛЪЖЕШ,ЧЕ ИМАЛО СВОБОДНИ ПОЕТИ ,А ТИ ТЪРЧИШ ПО МЕН ДА МЕ ТРИЕШ,ГЪЗОУГОДНИКО! НА КОГО УГАЖДАШ ,ТО Е ЯСНО? !  НА ПАРИТЕ, КОИТО ТИ ДАВАТ ,ЗА ДА ИМ БУТАШ НЕКАДЪРНИТЕ ТВОРБИ! И КВО КАТО МЕ ИЗТРИЕШ, ВЕЧЕ ТЕ РАЗБРАХА ЩО ЗА свободни поетеси и поети СТЕ .
Що си не кажеш името ,бе хитрецо? 


ЧУЙТЕ МЕ ДОБРЕ!
АДМИН,ВСИЧКО ВИЖДАШ И ЗНАЕШ,ГРЯХ ТИ НА ДУШАТА.
ВЪН ОТ САЙТА НА ВСИЧКИ УЧЕНИЦИ ОТ ПЛЕВЕН-ДРУСАНИ ИЛИ ПИЯНИ-ВСЕ ТАЯ!
ВЪН НА ТЕЗИ УЖ ПОЕТИ И ПОЕТЕСИ,КОИТО МЕ ПРОГОНИХА ОТ САЙТОВЕТЕ ЗА ПОЕЗИЯ,А ДОЙДОХА ТУК ЗАРАДИ МЕНЕ ДА МЕ КРАДАТ И ТОРМОЗЯТ ОЩЕ ТОГАВА,КОГАТО МЕ ИЗТРИХТЕ - ФЕВРУАРИ 2009г.
Та след мен,но след мен отворихте ТУК категория ПОЕЗИЯ.
И ТОВА ЛИ Е СЛУЧАЙНО?!

ВЪН НА ВСИЧКИ ЧАЛГАРИ И СИЛИКОНКИ С ФЕНОВЕТЕ ИМ-АЗ ОТДАВНА НЕ СТЪПВАМ В ЧАЛГА ФОРУМИТЕ ИМ -БАЦИЛОНОСИТЕЛИ,КАТО САМИТЕ ТЯХ.

ЗАЩО СЪМ ОПАСНА,ЗАЩО?!
АЛООО...УБИЛА, КРАЛА ЛИ СЪМ...ВЛАДЕЯ СЛОВОТО И НЕ ПРЕМЪЛЧАМ. АМИ КОЙ ВИ Е КРИВ,БЪДЕТЕ КАТО МЕНЕ ДЕ? НЕ ИСКАТЕ? ВИЕ ПРОСТО НЕ МОЖЕТЕ! ПРОСТО ЗА НИЩО НЕ СТАВАТЕ! ОТ ТАМ ИДЕ ВСИЧКАТА ВИ ЗЛОБА И БЕЗСИЛИЕ.



И за тебе русокоса перуклийка,знаеш се коя си! Защо се засягате бе,хора,вършите ги едни свински апослеискате хората да ви МЪЛЧАТ!?По повод всички женички,не само руси, на които съм трън в очите. Блокирват ме и то точно тяхните еб...! Питам се ако не бях просто една учителка по музика, ако не бях и толкова стара,ако не бях и толкова истинска за разлика от тях, дали щяха да ме оставят на мира?

Разбира се че да!

Ако бях, като всички във стадото,една овца от всичките еднакви българки и българи овци,овни..

Ама не съм и затова си нося кръста. Ето това сте Вие....Хем не можете, хем сте злобни до насиране завиждате та лай.... си не виждате!


РЕЦЕПТИ ЗА ДРОГИРАНИ И ПИЯНИ В ИНТЕРНЕТА ЗАВРЯНИ

Не мога да разбера,кога се трие нещо на друг потребител, когато сте гузни , нали? Това за рецептите го пуснах и в други сайтове, но не е изтрито, защо ли?! Защо ли тук се трие и се пускат чужди стихове в свои блогове и то не винаги подписани от точният автор? Това на ученическа работа ми прилича. Нима от тези напъни големите поетеси,поети, които шатрят тук събират теми, идеи и съжети - поне това, щото друго нема как. Просто много е некачествено.

Ако е безобиден поста ми,който изтрихте ще махнете ръка и ще отминете, но...явно съм целнала в десятката и трябва да го изтриете. Или както е модерно да се обедените няколко "творци" и да се оплачете на админа. От това вече наистина и на децата им призля, от тази..."система". Ще го пусна и на други места, така ме насърчавате. Знаете, че не пиша само в сибир. А като искате, вие няколкото да не Ви критикувам, все едно сте Балзак или Лермонтов да речем, като имате такова самочувствие постарайте се да Е С ПОКРИТИЕ. Защото засега само ПУШЕК ...Е!

Погледнах последните уж стихове, но те са обикновени няколко изречения от сорта-Много те обичам, много плаках,но ти ...Аз ще те чакам и ще се мъча да те забравя ..Или ако е щастлива, което е по рядко- Ти си за мен всичкото, слънчицето, огънчето в душата ми...няма да те забравя никога, винаги ще те обичам...Абе пълна скука, клишета и ...Защо ми се сърдите? Когато нямата материал, муза и достатъчно добър ИЗКАЗ ,защо се напъвате, хората които разбират Ви се смеят. Разбира се, че поезията е различна, но нека е поезия,защото досега не виждам дори римите, а за бяла поезия да не говорим! Бих просто млъкнала, спряла да пускам стиховете и разкази ако няма какво, ако не е моето, от моята душа, а не като Вас , които се излагате дори с чужди стихове, както ги цитирате в свои блогове. Смехории.

Ето и изтритият ми пост, един от изтритите. Подбирате...?!

РЕЦЕПТИ ЛИ?!
Рецепти с буква-Г
ГАДЕНЕ - Да се пие чай от синапено семе. ГАЗОВЕ...
видяно (16) коментари (0)
Рецепти с буква-В
Автор: Иван Иванов
ВЕНЦИ (болни) - Болният да се жабури с отвара от
дива чубрица, в която е прибавена 1 щипка стипца. ВЕНЦИ (болни) -
Да дъвче 2 пъти месечно по 1 час
смола от бяла мура. ВЕНЦИ (кървящи) - Зелени лист...
Виж цялата статия
Рецепти с буква-Б
Автор: Иван Иванов
БЕЗПЛОДИЕ - Взема се шепа пръст от къртичина
(отпадъците, които къртицата изважда напролет от дупката),
залива се с вряща вода в подходящ съд.Болната
да клекне над парата за 15-20 минути. Процедура...
Виж цялата статия
Рецепти с буква-А
Автор: Иван Иванов
АКНЕ - Правят се компреси на лицето преди лягане
с памучна кърпа, натопена във вода от сварена маточина,
сапуниче и черен бъз. АЛБУМИН (над нормите) -
Тънката и прозрачна кора от брезите, която се ...
Виж цялата статия
авторът на статиите е

Иван Иванов, 36г. [Загадъчен Фен]
Виж снимки (2)
Виж блог (177)
8 гласа
Пол : Мъж
Държава : България
Град : Сливен
и неговите приятели,които в същност са пак негови профили
IVAN
30 г., Варна
Виж профила
Изпрати съобщение
Офлайн
Ani
19 г., София
Виж профила
Изпрати съобщение
Офлайн
galena
37 г., Сливен
Виж профила
Изпрати съобщение
Офлайн
ПеПеРуДеНо
34 г., Златоград
Виж профила
Изпрати съобщение
Офлайн
Stela
14 г., Варна
Виж профила
Изпрати съобщен

Я ПОЗНАЙТЕ КОЯ СНИМКА ЗА АВАТАР Е СЛОЖИЛ ИВАН ИВАНОВ?
НА НЕЯ ЗАЩО Е ЗАЛОЖИЛ, А НЕ НА ЗНАНИЕТО
ДЕТО ГО НЯМА,ТА С БАБА ВАНГА РЕЦЕПТИ СПРЯГА!?
От мен рецепти за този,тази и таквиз кат тях....!!!
След пиянска нощ, оргия -Загубен, прост народ как да те обичам?
http://vbox7.com/play:ba9b2ef7
След бурна сексуална нощ на обратните в интернета-
http://www.vbox7.com/play:5c62a222
http://www.vbox7.com/play:1f11a9c8
След оргия на секс маниаци запознали се в интернета-
http://vbox7.com/play:947ce772
След кръшкане на многото семейни в интернета,изнесли се най вече по хотели и служебни местенца-
http://www.vbox7.com/play:bf23e78260
След денонощие пълно с удоволствие от интриги,мръсотии, кавги, оплюване .....предателство.
http://www.vbox7.com/play:c1cefc7763
След хакерски и външни намеси,както и корупция,тоталитаризъм не само в интернета ни от едни и същи-групички най вече на грозновати и некадърни,простовати душици-
http://www.vbox7.com/play:2e7f146a
След престъпления, убийства духовни и физически на невиннии ,наивни души ,красиви и талантливи.
http://www.vbox7.com/play:24e3b6147d
И ..... какво да Ви правя ?
http://www.vbox7.com/play:899a2f33db
Ами това Да Ви правя ...
http://www.sibir.bg/index.php?page=preview&aid=343740
САТЪР щом нямате срам ,свян, страх дори от Бога и нашите герои загинали за Нас!
http://www.sibir.bg/blog/satur/



Хей,"Иване",ха поспри се,опомни се! Не можеш да ме спреш от интернета,аз не съм от твоите прасета!
Ей,ти си Иван,колкото аз съм Калинка! Хайде спрете се бе,та цъфнахте и в личният ми сайт!Да не съм те калесала,"Иване" с бъклица и вино,с пита и баница? За каква снимка говориш,та ти си анонимен,ако има снимка някъде тя определено не е твоя. Няма ли да се засрамиш, пръстенцата си изпочупи от напъване да щтракаш и ходиш по мен,а си имаш жена и сайт,в който наистина нямаш какво да пишеш освен къде си водил на почивка съпругата си или любовницата...май ги обърках вече,а "Иване"? Anonymous-"Моля да ми обърнете малко внимание в този форум открих моя лична снимка и адреси към блогат ми в сибир бг Иван Иванов съм от сливен моля за съдействието ви да премахнете снимката ми от този форум как разрешавате на тази жена да разпространява снимките ни и личните ни данни предопридетея че ще заведа дело срещу нея как може начетена и умна жена да прави подобни неща."

Ето кой е героят от бис беге, изтри ме от там и търчи по мен, а е млад човек и си измишльотва врели некипели.

cekupama ,"Здравейте,на снимките в сайта Ви сме аз и детето ми! Недопустимо е да се публикуват лични снимки с обидно съдържание и то касаещи малко дете! Надявам се да вземете адекватни мерки и публикувалия тези материали да получи заслуженото си! В противен случай ще се наложи да се обърна към друга институция ! Благодаря, предварително! kulinan80@abv.bg "

Не намесвай деца, защото моето е пострадало много....направо трябва да тръгна и да стрелям и модове, като теб. Що си не стоиш там в бис беге бе умнико, нали ме изтри от там?!

http://www.youtube.com/watch?v=CLH65Y3OZdM

image







Гласувай:
9



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5304003
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28799
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930