Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2012 21:14 - ПРЕДКОЛЕДНО СПОДЕЛЕНО,ПО СЕКИРСКИ УКРАСЕНО
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 627 Коментари: 0 Гласове:
3




 image

Здравейте, приятели и недоброжелателки!
Защо така се обръщам ли? Ами защото усетих вече,
най сетне,че повечето от недоброжелателите ми са жени и девойки. Обиколих доста групи ,нещо непривично за мен,
защото аз съм затворена, днес установих
за почти всички групи на първо място групата на сибир.
Не бях поканена и НИКОГА не съм канена на сбирки,купони
на потребителите от сибир беге.
Дори от откровения и сайтове за запонанства съм канена, но тук не.
А аз наистина съм доказала ,че тук съм най дълго време и най привързана.
Разбира се,че няколко жени и девойки не могат да ме откажат от хората от сибир беге.
Но защо е това?
Двулична ли или злобна съм, а ВИЕ?
Хубаво е когато човек критикува и реже пътеките на друг
по стечение на обстоятелствата,защото просто има
някаква власт или се е събрал с няколко, като него,
хубаво е тогава да се огледа той колко пари струва.
Това не се отнася за мене,колкото и на някои да им се иска.
Аз най малкото имам власт и то в интрнета, и в сибир.
Всички знаят,кои са тези в сибир,които налагат
себе си и компанията си-пуснали са доста снимки без срам и свян.
Аз ако нещо сгафя, няма как да не се види има хора,
които следят точно такива като мене и за да не излезне,
че съм параноя, както Ви се иска на няколкото ето Ви факт-пример!
И не е един, уверявам Ви!

"Хайде публикувай
ми коментара, де! Тия, дето не са красиви колкото
Теб мечка ще Ти направят, дори да носиш секирата от снимката с Теб..."

"Секирке,преди размахваше брадва,сега заплашваш. Ще те следя."

UltimoAngelo
"мен не ми е ясно Анитка,
но пък мен не ме пуска в блога ти ..
да коментирам... спира до едно положение .."

Тя твърди,че не ме е блокирала, а съм блокирана.

"Анита,казвам се Леда Добрева и съм Ваша почитателка. Изпитах огромно огорчение от факта,
че някакъв тинейджър Ви е откраднал ника в Блог.бг и пише тъпотии.
Споделих това с мои приятел - много добър професионален програмист.
Той успя да хакне паролата за 3 или 4 дена и я промени на .....
Ако имате желание, може да си я промените отново и да ползвате блога си.
Поздрави!"

"Как се чувстваш като знаеш ,че Полина се провали като човек?
Тя е безработна,без пукната пара,с лабилна психика!"
Кажете,кой, кои са вампирите в живота и в интернета,
тези които се хранят с болката на другитеи моята Болка в случая?
Не злоба и завист е моето, като тяхното,
моето Е БОЛКА, ГОЛЯМА БОЛКА,
ЧЕ НЕ МОГА ДА ДОКАЖА ИСТИНАТА,ПРАВОТАТА СИ,
ЧЕ СТРАДА ЦЯЛОТО МИ СЕМЕЙСТВО ЗАРАДИ ТАЗИ ИСТИНА,КОЯТО ЯВНО БЪЛГАРИТЕ НЕ ПОЗНАВАТ.


image
Защо съм опасна?
Убила ли съм-не!
Крала ли съм-не!
Копирам-не!
Аз съм копирана и крадена и то идеи не само строфи.
Аааа... снимките на някои съм взимала...?
Това е смешно,снимка лична е тази,
която е надписана отдолу-такива не съм взимала.
Така е и с творбите ми - надписани,
но се взимат и преправят тук там..? Тогава?
Аааа... дотягала съм с пращането на линкове и коментари
по профили най вече и масово някои ми ги трият! Не знам
как някои си правят труда и защо,
не е ли това загуба на време и злоба?
Вижте моля Ви, умници, ето един профил, но не е само един такъв. В профилът на Magy Magy една потребителка- il
е пуснала последните и поне 20 коментара в профила и И ТО САМО ЛИНКОВЕ.
Защо тогава Ви пречат моите коментари -линкове?
Защото са мои клипове ли?
Ами направете си и пускайте и Вие,
нима като Стоьо не пускате и стихчета,като коментари в профилите?
Защо това не Ви дразни? Защо само моите неща,че намирам начин,време
да ги правя и пускам Ви дразнят?
Защо,какво е това ако не е чиста проба злоба и завист?!
Не е ли страх и злоба това да се срещнете очи в очи с мен?
Аз не се страхувам,а Вие защо,защото сте гузни,
Вие няколкото или просто миши страх?
Нека се разберем-Анита Човекът или Анита Жената?
А може би Анита-поетесата или разказвачката,
езикът ми,ораторските,лидерските ми наклонности?
Каквото и да е не казвайте само,че ме мразите,
защото се убихте да пускате статии,точно Вие няколкото,
че не трябва да се мрази,да се отмъщава....
трябва да се прощава? Тогава?
Ами езикът ми е такъв каквото срещам, така и на това отговарям.
Повикало -обадило се.
Сега трябва да Ви обещая,ако наистина ме каните
на срещата в Банкя и не промените координатите
и мястото заради мен в последният момент,
както преди две години, та трябва да Ви обещая,че ще слушкам.
И какво значи това слушкане?
Да не флиртувам с гаджетата Ви?
Това е сигурно, други в сайта се славят с много мъже,
не аз,която нямам дори един и не искам поне засега.
Да не говоря за поезия и да слушам
ако някой се разчете на творбите си
на купона и тем подобни творчески изяви?
И за това няма опасност,защото имам навика
да изключвам,когато съм на място, където нещо не ми се слуша.
Просто се отнасям в моя си свят,знаете,че така и пиша.
В моят свят отивам и после се връщам тук на Земята.
Ако Ви е страх, че ще се разпея и разсвиря
и ще Ви засенча-обещавам няма да го правя.
Ако пък, че ще Ви засенча по красота -няма страшно,
аз съм едно бабе на 59 години вече.
И ..И..може и да забравя!
Пратете ми списъка ако трябва
ще подпиша и кауза...но така мисля,
че и с престъпниците не се прави?!
И така админът казал,че малко ми оставало в сибир беге,
това ми го пише една девойка навярно много гъста с тези хора -мъже де.Но защо винаги жени, девойки
на тях най вече преча? Защо,нали все пак съм бабка?!
Вече наистина не схващам постановката,
че аз секирата съм толкова опасна,
май АЗ-АНИТА СЪМ ОПАСНА?!
И така аз изпросена среща не искам, ако се
страхувате ,че ще ви изтипосам какво сте -
сме правили на тази сбирка,купон...
няма да стане от мен уверявам Ви.
Защо тогава аз знам толкова много неща
за купоните Ви,какво е ставало
и поне 3-4 мъже ми се оплакаха,
че точно тези, дето са се имали за голямата работа на тези купони са се показали като истински к....?!
Това са мъже огорчени от жени, които виртуално са харесвали.Защо не оставите тази възможност на мен да ме НАМРАЗЯТ И НА ЯВЕ,А не да съдят по интернета само каква съм?! Защото ...ясно е,знаете,познавате ме, повечето жени,девойки сте ме виждали и знаете...какво ще стане.
Аз не съм Клюкарка набийте си го в главите,няколкото,
но както една потребителка е направила пост ,
че е огорчена от мъж,в който се е влюбила,
пък после се разочаровала меко казано,аз бих попитала?
Ами защо си позволила, защо ? Започнала си с
виртуал, скайп, на яве и.т .н. ами после?
Тези хора, повечето и не само мъже са си го писали
в профила-случаен секс и ...на задната седалка.
А тя се влюбва?!
Аз съм свидетел на какво ли не в интернета.
По телефона се наговарят от различни телефони
различни мъже и жени каращи мъже да ми звънят,
защото при мене няма скайп и чат-това го няма.
Та те ми звънят, представят се за различни
от кои ли не градове...ами то си личи смешно е .
Затова ще Ви науча,след като не ме чувате,
трошете си главите с мъжете и с леките жени.
Аз нямам и не искам скайп. Опасно е за мен и за компа ми дори. Аз не чатя по принцип,това е губене на време и врели некипели. Аз не бих тръгнала в посока при даден мъж познат единствено от виртуала и то водена саом от интерес за интимна връзка-сериозна. Та кой ми дава гаранция,че е един този и къде ме викат?
Бих дала телефона си, както и сега-0888186854
и който наистина се интересува от мен,но сериозно,ЩЕ МЕ НАМЕРИ. Може и пощата ми една от всичките ми a_hr_trifonova@abv.bg
Не си избирам приятелите мъже и жени по външност,
както четох в един коментар-

"В тоя......та коя може да се влюби в него?"
Трябва да се видя с човека-жена,мъж и да определя докъде мога да стигна с него,с нея.
Когато се видях с Дари,не се излъгах,знаех си,че е податлива, слаб характер от страна на хитри жени мои врагини,но оставих тя сама да го разбере един ден-така и стана,макар че още си пише с онези...
Но съм убедена,че любовта им към котките само ги сближава.
С Ева от Варна също съм се виждала,говоря за приятелките си.Тя наистина е много заета,но в последствие разбрах,
че като всички гледа и тя себе си-в крайна сметка аз съм плютата в нета и в този сайт,не искат да имат
неприятности-всеки иска да е в сянка!!!
Затова завършвам така-
За да си приятел на секирата трябва непременно да се видиш
с нея и тя да прецени,защо си искал,искала да я видиш...хи!
Ето тази ми възможност Вие няколкото не ми давате,защо ли?
Май е ясно защо.
До скоро в Банкя.
Анита


Ако ме излъжете....ваш проблем,
ще се разходя до там,а после някой друг
Вас може би ще разходи до друго място,по друг случай.
Така е в живота. Не го редя аз живота.



image

Sevda Статус: Одобрен Промени Изтрий

Наистина не мога да си обясня какъв е този вътрешен страх от секирата? Тя не е животно, не е авантюристка,не сипада по семейни мъже и чужди гаджета,не си пада и по чужди стихове и разкази,както и по подмолни действия и манипулации.При нея всичко е прямо,открито или точно това и е опаснато.Нима искате да е лицемерка,слагачка както повечето...нима?!
Аз благодаря дори на тези,които не ни поканиха на срещата в Банкя и след писаното от мен в профила на секирата бях поканена,но без подробности къде кога и.т.н.което си е САМОПОКАНА?!Защо бе,хора,нали точно вие се убихте да пишете статии за прошката,за това, че човек трябва да обича приятгелите си въпреки всичко и.т.н.въпреки дори страха от по силната жена.А всъщност секирата я копират във всичко, ама във всичко,поразгледайте дори масата постове на едни и същи профили-еднообразни,но да са много и по подобие пак на нея.Дори в стиховете,а да не говорим в другото.Това поведение,усещане е смешно,меко казано!!!
Sevda Статус: Одобрен Промени Изтрий 
В БАНКЯ НЕ СМЕ ПОКАНЕНИ СЪС СЕКИРАТА,
ЗАЩО ЛИ? ЩЕ ВИ ЗАГРОЗИМ?

image


Не ми разрешава по едър шрифт? Трудно качвам пост,излизам от регистрация, а трябваше и да чакам 45 минути-бях блокирана.
A
разрешава




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5307747
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930