Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2012 12:45 - ДЕЦАТА ОТ МОЯТ КЛУБ ПО МУЗИКА ПЕЯТ И ПРАЗНУВАТ КОЛЕДА
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2591 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.12.2012 13:50


 image 
imageimage

КЛУБ ПО МУЗИКА "ЕТНОГРАФИЯ,СЛАВЕЕВИ ГЛАСОВЕ,ХОРОВОДЕЦ"
с ръководител Анита Христова Трифонова СОУ "Стоян Заимов" град Плевен

 Съжалявам,че има колежки тук,на които не им изнася присъствието ми тук и то по този начин, та и на съпрузите им! Ами не съм Ви виновна ,бъдете , станете интересни и Вие ,комерсиални. Защото при толкова много пречки ,които ми се създават най вече от плевенчани в  блог беге, и не само едва ли някой би издържал, като мене  и продължил. Та и дъщеря ми ....Но Възмездието заради детето ми най вече е неминуемо и  не е моя работа. От Вашите уста във вашите пазви, както и от вашите ръчички във вашите къщи, блогове. Всичко се връща. И за да не бъда голословна и да че изкарвате параноя ето Ви факти,ето за каква злоба и завист говорим, но не от моя страна. Майки, родители,учителки, поети, поетеси, певачки, фенки и всякакви блогъри и тем подобни,колко пъти ще цитирам факти и не си признавате,че че необосновано тормозите мене и най вече дъщеря ми? Ама наистина ли нямате срам и страх от Бога ...поне от него?!

Вижте  каква простотия меко казано Ви цитирам дословно
и се мъча да Ви вразумявам,о, неразумни юроде.....
 ...Как да Ви обичам?!
Малко са свестните, много малко!
На тях -БЛАГОДАРЯ!

анонимната23 Dec 12 23:22
77.85.252.134
Полина още ли е в лудница?Вярно ли е ,
че е спала с женен мъж за да й плаща клиповете?
Ти мислиш ли да спреш д поезията?
Вярно ли е ,че Гло мрази полина?
Ти знаеш ли,че нямаш талант? 23 Dec 12 23:22

 Не знам какво удоволствие им прави на някои хора да ми пречат когато съм в блога си? Може би са неудовлетворени,че не посещавам тяхните блогове или не коментирам, но ,хора, аз съм свободен човек и правя това ,което ми е полезно , а не да се натоварвам с чужди мнения, които обикновено са негативни-рядко позитивни. Не съм виновна,че на някой близките му били нереализирани музиканти, учителки и. т. н , както и че самите те обичат музиката или педагогиката, но не са профисионалисти в тази сфера.  Аз съм тук да се развличам, а не да показвам професионални умения, набийте си го в главите и посещавам и коментирам там, това, което ми е приятно и не ме натоварва. Със семейни мъже вземане даване нямам.За мене те са неудачници-скучно им е у тях и ровят в нета. Аз не съм за развлечение, аз съм стойностен човек който не го е разбрал си е негов проблема. Колкото и да ми се пречи, да ме изкарват луда, както и дъщеря ми---линчувани сме, сякаш сме убийци и престъпници, колкото и да го правите, вие няколкото разберете-НЯМАТЕ ДУХЪТ МИ, НЯМАТЕ ГО,  А ТОВА Е МНОГО ВАЖНО !!!











Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5289679
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28730
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930