Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2013 21:21 - ТОЗИ ЮНСКИ ДЕН Е МОЯТ ДЕН РОЖДЕН! 16.06.2013
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 3351 Коментари: 5 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Когато се родих бе буря , ураган...

Очаквана, желана,
във бурна нощ се появи
и сякаш бе призвана,
демона да покори!
Във тази бурна нощ
без четвърт в полунощ,
Венета си роди дете,
тъй искаше да е момче!
И буря, вятър, дъжд и сова
се бореха с душата нова,
съдба чертаеше нощта,
война се водеше с смъртта!
Детето мъничко, красиво,
като зверче дере се, диво,
не иска да се примири,
родено сякаш за войни!
Но бурята навън не спира
и акушерките нервира,
суматоха е голяма -
родилката спасена, няма…
От болка, мъка във очите,
напираха без път сълзите,
каква красива дъщеря,
с характер още отсега!
Бащата недоволен е,
сумти, мърмори, мръщи се,
не иска той такава птичка,
не ще е кротка тя женичка!
С очички живи две маслинки
и бенки черни, само тринки,
такова малко човече,
отде взе сили да реве?!
Когато най после заспа,
бурята навън онемя,
вятърът се укроти,
дори дъждът спря да вали,
Венета се отпусна цяла,
уморена, онемяла!
Вярваше във чудесата,
вярваше във красотата,
във майчината обич, сила,
всеотдайност и закрила!

16 ЮНИ
РОДИХ СЕ В ТОЗИ ДЕН, ЗАЩО?
ЗА ДОБРО ИЛИ ЗА ЗЛО?!

Когато се родих,
чувствах се щастлива.
Когато се родих,
бях мъничка и мила.
Когато се родих
светът за мен бе всичко.
Когато се родих
обичах мама, всичко.
Когато се родих
теб някъде съзрях
в сънищата бели
плаках и мечтах.
Когато се родих
всичко в мен ревеше.
Когато се родих
душата в мене спеше.
Когато се родих
обичах всички хора.
Когато се родих
не знаех, че изгора
за някого ще съм.
Животът мой бе сън -
кошмарен, сладък.... Грешен
живот, тъй жалък, смешен,
красив, богат и беден,
беше ми потребен!
Целувки от мене на всички добрички!
От народната певица и после даскалица!
Секира или не тя честна със вас Бе!
Не ви напускам, ще празнувам....
но къде сега умувам.
В Плевен няма да е, знайте,
защо ли, ха, сами познайте?
С много обич на тези, които заслужават
и не спират да ме обожават!

image

Родих се слънчева и бяла,
от рано света опознала,
раздавах сърце и душа,
раздавах любов, светлина,
цветя раздавах и плам,
обичах, обичам, но знам,
че някъде горе в небето,
там ме тегли сърцето,
там ще намеря покоя
на душата изстрадала моя!

image

Небе! Лъчи!
Във мене музика звучи.
Мелодия душата ми залива,
дали съм аз съм щастлива?
Птицата във мене пее
за свобода копнее,
в очите ми прозират
облачета сини.
Ах, години!
За малко спрете!
Нов живот ми подарете!
Различно искам да живея,
различно да се смея,
фортисимото в мене спрете,
песента с морденти украсете!

image

Събуди се,мамо, помогни,
разпъват ме на кръст,стани!

image

Мила мамо, научи ме,
ако трябва покажи ми,
как доброто в мене да запазя,
без чужди интереси да погазя?
Как сърцето си в лозов лист да свия,
да го запазя от проклета орисия?
Как с душа тъй болна, силно наранена,
да се запазя силна, несломена?
Жена за вечни времена,
жена достойна за дела -
човешки и добри,
дела присъщи за жени -
борбени, красиви,
жени влюбени, щастливи.
Но мила мамо ти не позна,
че жертва съм на родова карма.
Решена ли съм аз сега
да жертвам себе си? Съдба.
Властва злобата и завистта!

image

Целувки от мене на всички добрички!
От народната певица и после даскалица!
Секира или не тя честна със вас Бе!
Не ви напускам, ще празнувам....
но къде сега умувам.
В Плевен няма да е, знайте,
защо ли, ха, сами познайте?
С много обич на тези, които заслужават
и не спират да ме обожават!

И НАЙ НОВИЯТ МИ СТИХ ЗА ТОЗИ ДЕН ОТ МЕН, ЗА МОЯТ ДЕН РОЖДЕН!

Какво ли да си пожелая,
сърце боли, вече не трая
живот и карма на обречена,
на Дявола курбан наречена!
От съдбата не се бяга,
но на мен защо посяга
нечия болна ръка,
болен мозък? Ах,съдба!
В този хубав,слънчев ден,
кой си ти,кой е до мен?
На вратата кой почука
или просто е на слука?
Кой със рози ме дарява,
кой обича ме, кой сгрява
моето сърце истинало?
Жива съм, не съм минало!
Днес птица съм и ще летя,
приятел ми е песента,
със нея злото ще прогоня,
пък нека да ме гони...оня!
Душа ми пее, аз ликувам,
днес празник мой е, не сънувам
цветя и обич в моя дом.
Наздраве казвам с чаша ром!

image

Може и така - Наздраве със бутилка ром!image

image


http://www.youtube.com/watch?v=kwZgdjif7gI

http://www.youtube.com/watch?v=PPUv8FL5gVo

http://www.youtube.com/watch?v=WMN907XIDTk








Гласувай:
12



1. mt46 - ЧРД!
16.06.2013 21:47
Да си жива, здрава, вдъхновена!...
цитирай
2. planinitenabulgaria - Брависимо, Анита!
17.06.2013 09:27
Прекрасни стихове и мисли.
Честит Рожден Ден с пожелание за мъничко късмет!
Коста
цитирай
3. silwiqna - Поздрав!
17.06.2013 20:52
Бъди здрава и щастлива...!!!
цитирай
4. tota - Поздрави!
18.06.2013 09:00
Здраве, успехи и щастие ти пожелавам!
цитирай
5. ka4ak - Анита,бойна,дива и красива!:)))
21.06.2013 15:24
Здраве и пак,Здраве,ха наЗДРАВЕ!!!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5309218
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28814
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930