Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2013 22:16 - БОГ НЕ ВИ ЛИ КАЗА, ЧЕ МЕНЕ ТУК НЕ МОЖЕТЕ РАЗМАЗА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 3019 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 19.07.2019 03:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Знам.
Не може зло да правиш
и чист да си останеш.
Ще си изпатиш
и то не сега.
Често го отнасят
твоите деца.
Това закон е на природата,
не е от вчера той за хората.
Никой земен няма власт
на земята да се разпорежда,
да заповядва, да нарежда.
Затуй ви моля хора зли -
Спрете се , че може вас
по късно да ви заболи!


О, болни хора, Бог не ви ли каза,
че мене тук не можете размаза?
От злоба и от завист всичко туй е,
преправяте ми буквички, затуй е
тичането ви и нощ , и ден
в интернета подир мен!
Това е моето пространство,
в България съм, не съм в странство,
ще пиша както мога и желая,
свестните аз тук ще опозная.
На вас свещичка паля, нагли мои,
наистина сте вълци, зли копои...

image

А вие лоши админи богати
от попфолкфорумите ми познати,
така не се коват пари и слава,
реклама със скандал не става!
Форумите ви ще изгорят,
а парите ви ще се стопят!
Малки фенчета красиви
и разни водещи фалшиви,
певици вече остаряли,
от живота взели дали -
тоз театър все ще свърши,
sekirata ще ви прекърши!


Мене лично не можете да прекършите -
никога, освен да ме убиете!
НО ДУХЪТ МИ ЩЕ Е ЖИВ!

http://www.youtube.com/watch?v=I9EAaaoVFBs
Ruslana

image


А това че  някои посегнаха на децата ми,
на дъщеря ми най вече, ще си носите греха 
и ще си го получите, НЕ ОТ МЕНЕ!!


стихове А.Х.Т.sekirаta cekupama






Гласувай:
9



1. lidislidis - Няма кой да го чака Бог да наказва поколенията им
11.07.2013 23:14
Тези номера с буквите , с вирусите, с унижението на блогърите не са от вчера в този блог
Само отнемане на лиценза на блога заради самозабравилите се протежета , които имат достъп да вършат тези умишлени гаври с потребителите ше реши въпроса
Това отдавна не е сайт, а място за гавра от екипа му с хората, които пишат
Тези надписвания на прочита, изнасяне на лични данни, гнусните обидни коментари се правят отдавна от едни и съши и не можеш ги видя в друг сайт, тъй като тук са намерили място и връзки да мародерстват хората от работното им място и чрез приятели Рибата мирише от главата и се разлага все повече , вони , но няма да е за дълго Няма правила- няма сайт!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5314452
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930