Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2013 03:21 - ЩЕ МЕ ЧУЕ ЛИ ГОСПОД? ще оцелеем ли или напротив?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 980 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

ОБИЧАМ ТЕ, ГОСПОДИ!

Обичам те, Господи мили мой Боже,
с молитви цялата се покривам!
Обичам те! Кажи ми как може
с надежди голи да се приспивам?
Не съм светица, ангел небесен,
сама си пея моята песен,
която доброто и теб възхвалява.
Кой разрешава, кой позволява
кръвта ни да пият хора избрани,
хора душмани? Нали християни
сме всички? Кажи го и повтори,
дай ми надежда в идните дни!

http://vbox7.com/play:039fb22d

Безумни хора, болни люде,
убиват днес народа мой,
но истината ще пребъде,
доказана в борба и в бой.
Че разни хора самозвани,
фалшиви, хитри , обиграни,
играят си с народа мой,
а той мълчи не дава вой.
Вълци, чакали, лешояди,
хиени, търтеи, мравояди,
крадат на мравката труда
и тайно трупат те блага.
Отгоре всичко Господ вижда,
кой краде и кой завижда,
дано със истина, разплата,
спаси Родината ми свята.
Затънали във тиня, кал
и измърсени с кръв човешка,
убиват, мачкат, нямат жал
шепа убийци, орис тежка
за цял народ, за теб, за мен.
Къде си слънце, светъл ден?!

http://www.youtube.com/watch?v=h6y5R6t4_-g

 

ДЕН ЩЕ ДОЙДЕ - ВИДОВ ДЕН

Сама със себе си оставам,
но само в мислите и спомени,
аз силна съм, не оглупявам,
не плета, не шия гоблени.
Следена съм била ,манипулирана
от хората,които най обичам,
не съм пияна нито пък дрогирана,
не съм и луда, в Господ аз се вричам.
И нека чуе ми сега молбите,
и нека стори туй що трябва, дните,
които изживях бяха честити,
раздавах се , обичах и грешите
ако мислите, че туй е грях.
От рая аз ще гледам нечий крах!


ПОДАРЯВАМ ТИ, ГОСПОДИ, СЕБЕ СИ!

Подарявам ти , Господи, себе си!
Подарявам ти мойто сърце!
Само теб виждам пред себе си,
помогни ми да стана дете!
Свещ запалих, но пламъка гасне,
търся друга свещ, светлина,
не, не трябва , не ще угасне
във сърцето ми тази искра
на любов към теб, Господ Бог,
благодетел наш и съдник строг.
Храмът пълен е, ангели пеят,
звън камбанен навън ехти,
хора плачат от радост, не смеят,
да избършат своите сълзи.
Във ръката ми нафора грее,
косата ми черна блести,
а душата ми песен пее-
Ти пред мен, аз след теб, Господи!

http://vbox7.com/play:5bf6f049

Вижте клипчетата и добре си помислете. секирата ли е виновна, я, кажете?! Господи, дори и ЦИГАНИТЕ така не се самоунищожават, А СЕ РАЗМНОЖАВАТ! Защитават.


 

Господи, помогни на България





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5289143
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28726
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930