Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2013 00:15 - СТОМАНА ЛЕСНО СЕ НЕ ТОПИ, СМР.....ШОПИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1203 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Малко смях, друзья!
Тази снимка я получих в един бисаджийски, висаджийски, чалгаджийски, кичаджийски сайт,
след като вкарах другата на...... -красавицата.


image

image

И продължих с още мноого красиви снимки,само добро за един сайт, но не и за шепа....

 

Така съм правила и в други сайтове,
но не ми показват среден пръст и....
Е аз пък показвам дар слово
и никой не може да ми го отнеме,
където и да съм, ха!

Ето нещо горещо-
мой отговор на лице не вещо -

Какви герои има тук
дори Хипо е тук напук,
но Калин ме тъй яде,
че просто станах за мезе!
Разбрах,че същите са тук
с чалгарите във есие,
а уж чалгарката съм аз,
май някой друг тук не е в час?!
Разбрах защо ме поканиха
тогава тук и в мен убиха
желанието да се надявам
на късче свобода,предавам
на теб, приятелко, сега
щафетата си за БОРБА!

Измамена за кой ли път,
аз знам къде ще се покрия
в земята черна, дълъг път
ги чака мен и ....тия!

Целувки, мила!
Не съм горила,
нито сечиво омразно,
аз просто съм стоманено....желязно!

image

Целувки и за тебе, Драго,
момче право, яко,здраво!
Размножиха те по сайтове във интернета,
освинчиха ги, кочина направиха ги куп прасета!

image

Калин - сайта бис беге управлява го....да ге!

image

image




image
Хипо Найден Плевенски - в хулите нет  се крие/копае,рие/
и такива, като мене трие?!




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5291754
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930