Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2013 17:37 - ЧЕСТИТА ДА Е КОЛЕДА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1924 Коментари: 2 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


С усмивка коледна Ви сгрявам
и любов ви подарявам,
здраве, берекет голям !
Запалете свещ във храм !



 

Днес леко сняг забръска,
сърцето ми се пръска,
от щастие немея,
красива съм, лудея,
душата ми богата,
гореща и сърцата
е празнична и мила,
добра , разговорлива.
Снежинки бели, чисти,
в очите ми лъчисти
се отразяват, пеят,
ангели се смеят.
Звънци звънят в нощта,
Бог дава ми крила!
Днес усмивка грее
на лицата снежни,
за радост копнеем,
и за ласки нежни.

image

Снежко вън забръска,
вятър фучи, съска,
трима сме в снега
с замръзнали сърца!
Но усмивка грее
на лицата снежни,
за радост копнеем,
и за ласки нежни.
Снегът ще стопим,
сърца ще стоплим,
но любов човешка
нужна ни е.Смешка.
Кой кого обича
в този леден свят,
кой сърца обрича
на студ и на глад?


image

 

 

Бяла Коледа вече е дошла!
Носи здраве и късмет,
мир, любов и берекет.
Радвайте се хора всички
и запейте, като птички
с мене коледната песен,
пътят няма да е лесен
днес за нашия народ.
С нас е и ще бъде Бог!
Честита Коледа на всички,
мои приятели добрички,
празнувайте и се веселете,
и мене със добро помнете.
Аз не боря се за слава,
аз доказвам, че съм права!
Радвам се на този сняг,
който трупа се и благ
гост за мене, за децата,
Дядо Мраз ще чакам, свята
обич ще раздавам
и по малко ще сгрешавам.
Мило ми е, драго, сладко,
ще го кажа тук накратко -
на топличко да си стоя
и да гледам вън снега.
Да си говоря със снежинки,
като малки перушинки
да ме милват нежно, галят,
спомени във мен да палят.
Вън вали снежецът бял,
сякаш всичко е приспал,
всичко бяло е, красиво,
топли ми душата, мило
става ми, щастлива съм,
хора мили, жива съм!

 

 

image

 image

Православни българи, честито!
Три хляба аз ще да омеся.
Първият за Коледата,
вторият за мойта къща,
третият за коледари.
С песни , смях и ритуали,
всички днес сме се събрали
Рождество да срещнем, йощ
твърдост, вяра ,сила ,мощ
Бог ни дава и помага.
Да се помолим, вест блага
да посрещнем ний честити.
Нека са щастливи дните!




image

 

Сняг бял като в сън,
мислите летят напред,
снежна песен, коледен звън,
сърцето ми не е от лед.
Усещаш ли ме, радост бяла?
Покрита в сняг съм,днес съм цяла,
щастлива, весела и жива,
кралица снежна съм красива.
Усмивка аз ти подарявам,
с любов и доброта пленявам,
като в магия съм нежна, мила,
клони, птички посребрила.

 


 

Честита Коледа на всички,
мои приятели добрички,
празнувайте и се веселете
и мене със добро помнете.
Аз не се боря тук за слава,
аз доказвам, че Съм Права !

 

 image

 

    

 





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marmota - marmota
24.12.2013 17:50
Чудесно,приказно, вълшебно,докосващо!
Весела Коледа!
цитирай
2. sekirata - ЧЕСТИТА КОЛЕДА И БЛАГОДАРЯ!
21.01.2018 19:08
marmota написа:
Чудесно,приказно, вълшебно,докосващо!
Весела Коледа!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5286786
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930