Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2013 07:24 - ГОСПОДИ, ВЕРНО!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 21.01.2018 19:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Исус се роди
за кой път,кажете,
отци,миряни,
отговорете!
Храмът е пълен,
свещи горят,
ангели пеят,
страни пламтят.
Било епоха
на антихриста,
не вярвам,искам
Исуса Христа!
Надежда едничка
той ми остана,
изпива душата ми-
болка голяма!
Протягам ръце,
коленича на прага,
с нозе подкосени,
сърце боли,стяга!
Светии,светци,
Исусе,Дево,
мои предци,
чие дело
е тук на Земята
едни да живеят,
а други само
мечтаят,копнеят...?!
Чие дело е
и не е ли греховно,
във това време
тежко съдбовно,
едни да убиват,
крадат,вилнеят
и за награда
в охолство живеят?!
Други оплакват
своите деца
в мизерия,болести,
глад,нищета!
Има ли безработица,
има и роби,
кой иска децата му
да са сноби,
момичетата
проститутки да стават,
а момчетата
майка си да продават,
да забравят братя,
сестри мили...
Да,няма хора,
има горили!
Те управляват
тук на Земята,
а ти,Господи,
си стоиш в небесата!
Гледаш отгоре,
за кой ли път
умираш,възкръсваш,
чий е грехът,
толкова невинни
души да умират,
Дяволът,Сатаната
ли те провокират?
Свеща изгоря,
сълзи ми не спряха,
ще се боря,
но защо не спряха
в утробите на майките
да се ровят
и рожби мили
да тровят,морят?
Роди се днес-
Рождество Христово,
не съм във стрес
и не наготово
искам правда
да тържествува,
мир,любов искам
човек да добрува!
Излизам от храма,
цяла горя,
искам,Господи,
да изгоря
щом никой не чува
мойте слова,
Господи Исусе,
майко Дева!
Прибрах се във къщи,
студено ми е,Боже!
Стопли ме,Господи
и ако може
дай ми надежда
малка поне,
спри онез...
необуздани "коне",
дай ми сила и
вяра в човека,
защото губя я,
не съм лека!
Тежка,стоманена съм,
но душа нося,
стига изпитания,
боря се,не прося!

поезия и клип  A.Х.T. sekiratd cekupama

https://www.youtube.com/watch?v=q14zKIY-L7k
sekirata Gospodi verno 

Не вярвайте във чудеса!
Истината е една.
Всичко строго е,закономерно,
това природни са закони-верно!

https://www.youtube.com/watch?v=m3g44l6Fk5k
sekirata Gospodi prosti

https://www.youtube.com/watch?v=HsleNSn2joM
sekirata Podariavam ti gospodi sebe si

https://www.youtube.com/watch?v=Adr6yaNaYec
sekirata Prosti im gospod moi










Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241839
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031