Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2015 19:54 - СПОДЕЛЕНО С ИСТИНА ПОДПЛАТЕНО И...ОЗВУЧЕНО!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1398 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 09.09.2018 20:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Искам да Ви споделя,
няма да се засрамя,
щото навик ми е туй
за всеки празник туй онуй...
клипчета с мой стих да правя,
от години туй го правя.
Не гоня първа, нито бройка,
нямам дори песнопойка,
за стихосбирки не се унижавам,
роман не пиша, но и не прощавам!

https://www.youtube.com/watch?v=XqedvyGPDKQ

sekirata Jiveia s moito az i vqrvam

От 2006 съм в този блог, като 2009 ме изтриха група, която и сега вилнее в същият.Особено се дразнеха на хиляди мои коментари,отговори на коментари, които правих в мерена реч, рима, а никой тогава не правеше така в този блог беге.



Мина време,решиха че им е скучно,няма кого да унижават,пък и вече всичко трябва да започна отначало и ме пуснаха пак-вижда се откога съм пак тук.Аз самата се чудя как се навих да се повторя-рядко го правя.Може би има една причина,но няма да я споделя умишлено.И сега снимките не мога да качвам от ПАРАМЕТРИ НА ИЗОБРАЖЕНИЕТО -РАЗГЛЕДАЙ СЪРВЪРА...но и това преглъщам.Започнах скоро да отговарям на коментари в рима и пак започнаха атаките ,жалко че винаги използват хора от града ми,
аи някои преселили се в Плевен като cefulesteven- cefules Стефан от Асеновград. Може би е с цел да ме атакуват чрез доставчика ми местен на интернет.Но стига с тези мои жалби,вске тая никой няма да ме чуе,като гледам какви ги вършат повечето потребители с надписване гласове,профили двойни ,тройни и тази прословута първа,която даже не я поглеждам.Хайде върви докажи ,че на всички им е ясно кои са на първа.Ееее....повече народ ги вижда и чете.Да,чете,ама като започне да чете  и му се отще прекъсва не и наполовината и го зарязва и тогава си остава с мерака и мечтите ,че му е четен пост и харесан.

така 4е всеки ще си плаща греховете!!!!!!!!!!!!!!!!

Дрън,дрън.Просто потребителят го е щтракнал ,но не и прочел и разбрал,защото явно тези постове не струват щом са от първа тук в блога. Та така сега щеви кача всичките си крлипове за всичките нови години.Клипове с мои стихове,които оцеляха разбира се. Аз по късно от 2006 откакто съм в интернета започнах да правя клипове.

image

Първите два мои клипа са
с една и съща музика-песен,
но стиховете ми в тях,
а и снимките са различни.
За новата 2012 г.
съм била по щедра,
по свободна и затова от тогава
имам два клипа по този повод.


image














image

Баба зима е дошла!
Поне истински е снега.
А със тез цветя
2015-тата Ви честитя!



image






Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5312597
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28823
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930