Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2015 14:40 - В ОБХВАТ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1192 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Та така, докога да мълча?!
Докога да търпя?!
Не съм тъпа овца!
Сега съм в обхват.
Не правя чат.
Не съм аз комат за нечия уста
напълнена докрай с чужда мъзга!
Отивам в съда, в прокуратура,
препращат ме някъде на онзи на …а!
И в психото наркотици се внасят!
Лечение? Говорим. Изнасят
момичета за Гърция –
всяко второ п…еме
подкрепено от властта,
отде смелост иначе?!
Закони-мираж, илюзия непотребна,
била пълнолетна дъщерята, не вредна,
за друго обаче била неадекватна?!
Както им изнася –логика креватна!
Гаврят се с тези, които нямат пари,
с тези, които имат усти,
а те лапат чуждо, морят деца,
не бежански, а наши деца!
Не ромски, не турски-те живот си живеят,
шепа търбухи за мъст копнеят,
забравили, че българка майка ги е раждала,
дрогирани,пияни,корумпирани,слава
ги блазни и много пари!
Къде си ,Господи! Помогни
на тези слепци във своя страна
продаващи дори своите деца!
В механата друсат кючека-
децата със мама и татко,
певица –даскалка им пее тъй сладко,
па така друса я татко без срам,
че детето му гледа! Съвест? Ни грам.
В затвора мутри затварят сгафили,
на спокойствие движат делата си гнили,
после някак си виж, избегали!
Нима някой това засяга? Едва ли.
С тухли замерят дори  мен, но защо,
на пешеходна пътека ме газят, защо,
децата  мачкат, настройват срещу мен,
иначе няма да папкат, да са живи, а мен
кучета ме яли щом мога да приказвам,
за пеперудки, цветенца, зайчета не разказвам!!!
Дъщеря ми унизиха до кокал, защо
сина ми отчуждиха, разболяват, защо
Господ Бог не помага ли, знам,
защото не сме народ, хора, а сган-
страхлива, пасмен, злобна без срам,
която мисли само за „слива“
краде, лъже, мърсува, убива…
и как на ближния зло да направи.
Бумеранга знам ще се стовари!
Разбира се има и изключение-
българи подложени на изтребление!


 





Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5286612
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930