Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2015 16:11 - НЕ МОГА СЪРЦЕТО СИ ДА УКРОТЯ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 582 Коментари: 0 Гласове:
4




Сама искам да остана,
не мога след смъртта на мама
сърцето си да укротя,
бе борбена и тя.
Не мога да ти позволя
да действаш по чужда воля,
с живота мой да си играеш
тъй както само ти си знаеш.
Сираче ли съм или не
във мен тупти едно сърце,
любов и обич то раздава,
да го виниш не позволява.
Не бъркай ме с тъпи тесли,
слабохарактерни жени,
не се ежи, не се точи,
защото теб ще заболи.
Грехът е твой,Светлинчо, в бой
с мафията не влизаш,
детето собствено затриваш,
татенцето те спасява
с парите крадени от таз държава.
На следващата пак ще посегнеш,
неприятностите ще избегнеш,
защото се търгува с плът
и всичко бизнес е, но  този път,
благословията ми ще поемеш
преди към Ада да поемеш!
Ти и твоите учители
в живота твой пътеводители,
изнудвачи и мъчители,
корумпирани служители
на държавни органиации,
на "Авис Медиката" грации.
Ти и татенцето наше
страхливо пале се изплаши,
абдикираха -предатели,
роднини,близки и "приятели".
Такъв народът ми е днес,
а казват, че е  бил във стрес,
не, страх и завист го мори.
Измряха истинските българи!
Сама искам да остана,
не мога след смъртта на мама
сърцето си да укротя.
Къде, Родино си -България!



И сега е така у дома.
Полина дрогирана-
с психотропни зомбирана,
болна била, манипулирана,
срещу майка си ...навивана!
Само и само да изгние по клиники,
приемните родители да се гушат с пари,
изнасилвачите да припознават,а не щат децата си!

Всъщност целта съм АЗ-
моето унищожение, познайте защо?!
Без мен Полина е загинала.Те и взеха жилище,пари, дрехи,двамата мъже с които живя,та и бръкнаха и в утробата. Няма сезиране за мъжлета,които се гаврят с болни жени-не знаели,ха! Няма и как едно бебе да се защити.Пазете се ,българи от т .н .защитници на българите-"Закрила на детето" -един мой колега умря след сигнал до тях и разследване- "Дирекция за социално подпомагане",  " Център за обществена подкрепа",  нагушени с пари и осребрени фактури приемни родителки, като Ваня Владимирова Плевен- изнервена меко казано,но за пари кво ли не се прави, разни частни клиники със съмнителни докторчета-търговци и верижно свързаните с тях аптеки,съд, прокуратура, МВР-та и квартални, министерства, омбудсман старият Константин ...не ме чу, дори и цензурираните интернет, пощи, подслушвани телефонни разговори... Никой не чува това,което не иска да чуе! Чак пък да откликне! Жалбите се хвърлят в коша, делата се купуват, а представителите на държавни организации, като "Закрила на детето" Плевен,София-която си прави оглушки лъжесвидетелстват дори при свидетели на обратната страна. И прокуратурата е безсилна при тези лъжесвидетели.  Мирише на корупция!
Всичко се скрива,спира!
Болната се манипулира,
а майката на болната трябва да инвестира.
Тя не убива, друг убива!
Никой не чува жалбите, плача на обикновените българки, но не и на циганите и мигрантите, на паралийте у нас и навън, на турците, на които им омръзна българското и  минаха на американското д...!
Всички държавни организации, които не чуха, не чуват и други българки, приемете моята благословия и неподчинение. Защото и аз съм човек, гражданка на тази уж държава, но не ме зачитат, като такава, защото нямам парите на тези....и властта!  Убивате по по малко,постепенно мен и дъщеря ми, затривате и сина ми  чрез съпругата му и другите около него! Посягате на най скъпото на една жена. Май преди време сбъркахте Волен Сидеров с жена, като искахте да му вземете бащинството. Какви са тези турски, еничерски методи? Около мене много жени загубиха децата си, съпрузите си, за да бъдат сломени, това ли е начина?
ИМА КОЙ ДА ВИ СПРЕ!
ТОВА И У ВАС ЩЕ ДОДЕ!
Престанете да ме привиквате
тук и там, да ми подавате за подпис туй онуй...
М.... .. нямате ли срам от децата си, от Бога страх?! Нямате.Тогава чакайте си възмездието, макар че то не ме грее, не може да ми върне загубеното. А ти, майко Н......,на онзи блуден син, мамин глезен ще си скубеш косите скоро, малко ти е за три разбити живота, кобро! На  Панайотчо и докторчето-търговец пожелание от мен да се засипят, задушат  в грешните си пари,
както и Д..... сигналджийката, дупедавката.

Ало....не, не е клетва, неразбиращи,
това е едно красиво пожелание Коледно!
От два разбити живота, вече станаха пет.

М....  .у- държава било!
Хайде изкарайте и мен луда, нали Пайнерчо щеше да идва в Плевен да ми извива шията, като на пиле,
че Полина му похарчила купища пари, както и спонсора и Бойко Божилов, който ме плаши и със сина ми-
"Имаш и син!"

Ееее... вече стигнахме ДЪНОТО! АМИ СЕГА?!
ЩЕ СЕ НАМЕСИ ДЯВОЛА ИЛИ ГОСПОДА?

image

Грехът е твой, Светлинчо, бивш мой ученико!

Тук дъщеря ми щеше да умре януари 2015,тогава когато я нападнаха в леглото онези лешояди от
"Закрила на детето" Плевен с документи да подпишела ......Съвзе се, оживя чак април 2015, не искаха никои да я лекуват, не искаха да оживее, така искали еди кои си, след това я почнаха отвън, та и мене, та ииии досега. Явно няма да се спрат, гони се смъртен случай.
Дано съм Аз.

image

image

След това се срина та досега, та сме и заплашвани от ВСИЧКИ, ДА, ПОЧТИ ВСИЧКИ! Не само заплашвани действа се много организирано и хитро, с най различни вратички в законите и отклонения,лъжи и ...пари разбира се. Това циганин на циганин никога няма да направи, никога! Нито пък турци на турци, познайте защо.

image

Eто кои и къде разполагат с детски живот и парите, които взимат за него,а бащата го припознава,но се отказва от детето си без да е психично болен да речем.
Мигар заради голата издръжка или да си изчисти досието,да забрави миналото си греховно.
Няма да може, на поколенията им ще тегне всичко.
Това важи и за корумпираните държавни служители, изпълнители у нас замесени в тази ....САГА!
АМИН





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5288427
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28725
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930