Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2015 23:45 - ЕДИН ДЕН С КЕФ ГО НАПРАВИХ....клипчето де, и другото...и....
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 821 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един ден с кеф го направих...клипчето де, подразни ме голотата и водата не добре поднесени в оригиналния клип на всичкото друго много добро! Не всичко е до техниката, ефектите в един клип, нали?!







И този ми клип също,макар че brsqk ме изпревари-
 http://vbox7.com/play:bb09f13b?pos=src
 "Не гледай назад Анита Христова"

.....но при мен поднесен съвсем по друг начин и с по друг замисъл,озвучаване и емоция!
Дирята на сърцето
или Живей
или Не гледай назад...
или ...

има ли значение все едно казвам,предупреждавам,но кой ме чу тогава и сега, а пак е на моята глава ...



Както и това -




Но тук вече е пипала друга ръка за клипа, на моята най мила приятелка Ева от Варна, най вярната фенка на Полина -толкова ми е мъчно за нея, боли ме ......Защо добрите хора страдат, защо Бог изпраща изпитания само на добрите,защо?!
Питам го, толкова изписах и за него,
но не ме чува,явно защо........
Сърдит ли или не
и аз като всички имам грехове!
Моят трап ще запълня,
моите грехове ще изпълня!



Благодаря ти,мила,за доброто,
за това че ме прие такава,
каквато Господ позволява,
за любовта ти към Полина,
......................а бяхме трима,
но живот коварен излезна,
разделиха ме с сина
и моята  красива дъщеря!
Жива, здрава остани
за радост на сина си ти,
от мен морето целуни,
тъй липсвате ми то и ти!


А.Х.Т.
sekirata cekupama
Плевен







Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241308
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031