Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2015 14:22 - Стига външна намеса,лицемерие и хакерства,та аз ли съм най за завиждане? Качвате ми цената.И пак ме карате да редактирам?!Уфффф....
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2427 Коментари: 14 Гласове:
11

Последна промяна: 25.12.2015 21:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След последният ми пост мой стих и мой клип-"Коледна молитва"
и по точно по Коледа 2015 имам големи проблеми с влизането в блога си та и в някои други сайтове. Забелязвам яко ПОМПЕНЕ на посещения в blog.bg -това което при мен никога не става. Какви са тези борби простовати, психарски за класации, прочети, борби за първа и тем подобни?! Излагате се бе! Защото за нула време след качването на даден пост от определени -едни и същи потребители поста стига до 1000 прочета най малко! Слава Богу не при мене, което показва ,че няма такова четене в blog.bg, а просто потребители или хора на които плащат, вършат тези мръсни услуги. Не че ще оправдая маниакалщината тук, но явно тези хора знаят, че се знае всичко това, но го правят с цел да покажат, че никой не може да ги спре, че са "велики" и най важното да натрапват своето, да стане на тяхното, да докажат, че това което пишат е точно така и че ние останалите трябва да го приемем?! Що за простотия?! Който се опъне или пише неща различни от тяхните -сатъра, пък аз съм била секирата, дрън, дрън! Ако всеки ден имам проблем да влизам в блога си, това означава, че ми е казано нелигитимно, да не пиша вече тук, а защо? Дали защото просто не пиша така както те МОГАТ или защото пиша неща ИСТИННИ, но не за писане?! Гледам какви статии тук вилнеят дори на навлека apostoloff с какви нецензурни думи, но те не пречат?!
Другото-клишетата! Аман от клишета-статии, стихове, все от розовите сънища - Да сме добри, да си прекараме по Коледа добре, да се обичаме....Алооо...това е чиста проба ЦЕНЗУРА, налагане на определени условия и изказ, начин на писане и какво да се качва в блога! Принуда и затъмнено народно съзнание, ако има народ и то ТРЕЗВЕН. Вече.
Хайде сега отговорете ми, докато съм тук, защото не се знае дали ще мога да влезна следващият път. Отговорете ми, на турците ли преча, на циганите, на поетесите, на чалгите, на комшийте, на държавните учреждения.....?



АЗ СЪМ ГРАЖДАНКА НА РЕПУБЛИКА все още БЪЛГАРИЯ И ИМАМ ПРАВО ДА СЕ ЖАЛВАМ НАВСЯКЪДЕ И КОЛКОТО ПОИСКАМ, А ТОВА ЧЕ НЕ ИЗНАСЯ НА НЯКОИ ИНСТАНЦИИ И ХОРА СИ Е ТЯХЕН ПРОБЛЕМ. ОСЪДЕТЕ МЕ, не съм убила, крала.....Колкото до хакерите алал да са им парите, дето взимат за мръсни дела. Има такива душици, има. За сайтовете нямам думи, там има конкуренция и затова обикновено надделяват на модове и админи. Как да я караме ние останалите, дето не искаме да си слагаме грях на душата в тази наша уж наша
България Абсурдан държава?!






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - Aбсолютно си права!
25.12.2015 14:52
Споделям мнението ти!
цитирай
2. aip55 - Споделям
25.12.2015 15:59
написаното, защото днес бях покусен от такава дейност. За 10 минути ми натраскаха над 1000 прочита. Аз нямам претенции на голям драскач, но това вече граничи с интригантсво и подливане на помия върху потърпевшите хора в случая мен.
Труден въпрос. Едва ли някога ще може да се вкара нещо нормално, като режим в блога, докато има такива всезнайковци, компетентни в ИТ технологиите! Весели празници Ани!
цитирай
3. katara - имаш и от мен поддръжка ,анита
25.12.2015 16:57
Не се предавай,мила..
Весели Празници!
цитирай
4. hloris - Ами и аз те подкрепям,
25.12.2015 22:39
не се отчайвай,нито пък рухвай!

Горе главата!

Весели коледни празници и от мен!
цитирай
5. sekirata - Благодаря, lidislidis!
25.12.2015 23:33
Slavi Trifonov - Nema Takava Durjava (Слави Трифонов)

www.youtube/watch?v=LA8lyQoxGgw

цитирай
6. sekirata - Благодаря за подкрепата
25.12.2015 23:39
hloris-Чак пък да рухна, как ли не и то заради ...тях!
А да се предавам,това не го познавам! Хи!
цитирай
7. sekirata - Калта не ми е присъща,нито тинята.....
25.12.2015 23:40
katara, свикнала съм да се боря до последно
и дори да падна,пак ставам,но не се предавам!
цитирай
8. sekirata - aip55, каквото и да се случва
25.12.2015 23:44
простотията не се изключва,
спохождаща тук маса народ,
а погледнато отвън сме народ в хомот!

Какви 1000 тук тряскат и по пет и шест хиляди -
било за майтап,ама си е чиста лудост ,
няма ли психиатри в този блог?
цитирай
9. lidislidis - Всички с надписаните прочита са двулични и нагли!! Защо не деактивират постингите си от 1стр, като казват, че ги друсат???
26.12.2015 01:45

Ето тази двуличница в момента е с 9000 фалшиви прочита на 1 и казва:
"Мислех, че може да ми се размине:)))))))))) И без това всяко излизане на Първа изживявам като излагане за поругание на Стената на срама и чакам с нетърпение да мине 24-часовата инквизиция:)))))))))). Но - чужд грях! Прости му, Боже, той със сигурност не знае какво прави!
Честита Коледа, мила Кате! Топли чувства, светли помисли, много късмет и пари - и здраве най-много! Весели празници, приятелко"

Наглост, фалш и двуличие без достойнство, цигания!! Жалко, че такива са дали коментари и тук! Същите, които пишат постинги с лъжи и обиди и гидрусват, това са слабите и болни поети и поетеси в сайта с хакерите си. Проклети да са на светъл ден се гаврят с нас и Бога! Проклети да са! Това не са хора, а болни отрепки за фалш!
цитирай
10. gosho568 - Поздрави!
26.12.2015 02:43
Голямата гордост, с това друсане... все едно се борят за парична награда!!!
цитирай
11. sekirata - Борят се ....нали с тези интриги се хранят, като вампирите
26.12.2015 02:48
gosho568 написа:
gosho568 - Поздрави! Голямата гордост, с това друсане... все едно се борят за парична награда!!!

цитирай
12. sekirata - Не можем променим.........тези, онези......нито каруцаря apostoloff
26.12.2015 21:59
нито тези,дето ги дразнят котките ти и професията ти фотограф! Но май най много ги дразни,че не се печеш тук у нас в казана Адов,щото ние тук не живеем живот,ние вегетираме! Манипулирани, убивани.........живеят шепа "хора"!Няма да деактивират постовете си,дали са пари да ги качат там на разни хакерчета или подобни копелдаци!Не се впрягай ,пести се,те така се хранят с далавери и интриги,омраза и злоба,но ги има и все повече стават и в този блог!


lidislidis - Всички с надписаните прочита са двулични и нагли!! Защо не деактивират постингите си от 1стр, като казват, че ги друсат???
01:45
цитирай
13. sekirata - Алооо....писателят със стотина книжки правиш елементарни правописни грешки и не за сефте
26.12.2015 22:02
1. apostapostoloff - Джагалите са копилетата на комунягите.
18:23
Двете партийки- БСП и копилетийте им ДПС са от край време на ясла при руснаците. Ама руснаците им биха дузпата, защото разбраха, че нямат файда от тях и сега тия джуруляци са в положение на будна кома. Като и да се криви Меди- свършено е с тях. И бесерастите, и джагалите отиват на боклука.

Само дето тяхната дунанма отклони вниманието на масите от коледните концерти на Веско Маринов.

копилетийте-уф!
джуруляци- пфу!
копилетата-ха,ха!
дунанма-хи,хи! и .т.н. нямаш спиране,
ама много знаеш да критикуваш хората
и се подиграваш,виж себе си!
Използваш най мръсните думи-
думи на един-----каруцар!

ИСКАШ И ПАРИ ОТ МЕНЕ-"богаташката"

1. apostapostoloff - Напрaвена ти е черна магия, НО
10.10 06:38
аз мога да я разваля. Само срещу 4400 лева.
цитирай
Изтрий

apostapostoloff - Пак те
12.10.2014 07:22
преебаха, еееееей! Черна магия, черна магия е това. Копанарска черна магия е това, много добре съм запознат със симптомите. Ще ти направя отстъпка и ще я разваля само срещу 3800 лева. И ще се избавиш от мъките си завинаги!
цитирай

СЕГА И ДА ПРЕПРАВЯТЕ ТУК,

ВЕЧЕ Е ЯСНО КОЙ,

КОИ И ЗАЩО СЕ ПРАВИ!
цитирай
14. kvg55 - Не гледам, кой колко го четат. За ...
28.12.2015 23:06
Не гледам, кой колко го четат.
За себе си съм доволен и един да ме е прочел, стига да ме е разбрал.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5307265
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930