Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2016 22:21 - МЪРЗЕЛ ЦИГАНИТЕ ГОНИ, НЕ БИЛО ХОРМОНИ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1978 Коментари: 1 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


ШАРЛАТАНКА

„Спри ма,како!
Искам да ти кажа,
няма да те лъжа.
Много път те чака,
тегне ти душата.
Зла магия имаш,
ще я разваля.
Ама, ха!
Дай ми сега
някоя пара!“
С тези бисери-слова,
спря ме циганка една,
на улицата през деня.
Иска да ми вземе
очилата,чантата!
Казвам и че в църква
ще се изповядам,
а тя ми нарежда
на нея да повярвам.
Уж не вярва в Бог,
пред църквата засяда
и към чантата ръце протяга.
Да се бия с нея
хич не става,
интелектът мой
 това не позволява.
Да крещя и викам
пак не става.
Тя не чува!
Ни приема,
ни предава!
GSM-ма вадя,
казвам и-
„Ще набера
166 сега!“
Бяга и кълне
и няма срам поне
от малкото цигле,
което с нея води.
Смутена,възмутена
в църквата аз влизам,
свещичка паля
и почвам да се моля,
на душата моя давам воля!

image



РОМЧЕ ДА СИ В ДНЕШНО ВРЕМЕ

image

Ромче малко смукало бонбонче,
но поискало да куска
мръвка за закуска.
На обяд пак мръвка,
свинско със салата.
Леля Гина вечерта,
гостила го с баклава.
Дрешките от тук и там
и от контейнера голям.
Бълхите с въшките се борят,
за чисто място по телцето спорят.
Злата със голямата заплата
всеки ден му давала по лев
за бонбони и за сладолед.
Цял ден тичало, не спирало за миг,
не искало да бъде ученик, нито войник.
Не се разделяло с касетофона,
тъпани биело - два, три бизона.
България за него проси,
за цял катун голи, боси,
за българчетата уви,
никой не дава пет пари!
Ромче да си в днешно време!
Българче да си е цяло бреме!

image



image


image


image

Закъде без златна вратовръзка?

image



Добрите роми и лошите цигани!
Защо само в България ги наричаме роми?!

image


Болка боли ме и нищо не теши ме!

image




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Тодор Батков и той ми нещо циганее на ...
31.01.2016 23:00
Тодор Батков и той ми нещо циганее на едната снимка :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239345
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28489
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031