Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2016 21:01 - ДЕН НА ДОБРОТО
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2858 Коментари: 2 Гласове:
14

Последна промяна: 21.12.2022 19:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


https://www.youtube.com/watch?v=OIKzQumMBsI

https://www.youtube.com/watch?v=jxkwKlnrlcE

---

------------


---------------------------


-----------------------------------------



---------------------------------------------------------




poezia avtor A.H.T.sekirata sekirata Den na dobrotata v neia ne a den na zloto otgovor “ Ден на добротата" Вървя напред като небесен Дух и нямам прагове и бариери, дали не съм и малко Мечо Пух? С идеята Добро да ме намери! Душата ми е чиста като сняг, с какъвто се открива и сезона, но в делника ще ме настъпят пак с идеята да спукат в мен балона. Не би. Отгоре вяра ме държи. Да пази Бог пресрещне ли ме Злото, шамаря го направо, без лъжи и Истината ми е тържеството. Останалото го довършва Бог. За наказания аз време нямам. Животът има крайност, има срок и искам с обич да го изживявам. Не мога да задържам и Тъга, не е за мене тази дама мила. Пътувам - от дете, та досега, със стихове и със духовна сила!" R.K. Върви назад на дявола с ръката преправя си път към зората, която чужда е на нея! Бленува за добро, а мрази ,рие като вола, мърси тя чисти хора! Душа пък чиста е била, във Дявола се припознала, балон не , а търбух , търбух,но не на Мечо Пух! Вяра има в злото . Мъст гори я , шамари собствените си лъжи и тия, дето и помагат, и се крият, чужда кръв със нея пият! Няма истина във Дявола, във нея, пак намесва Бог, но с нея той ще се разправи най-подир, с мръсните и средства и пешкир пере на зли хора, без умора не спира да се хвали, възхвалява, другите да оценява, направлява! Нарича и тъгата дама, но със Дявола играе дама, сама изхвърля се и рекламира, лъже,интригантства и позира! В стихове отговор от А.Х.Т. sekirata






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Познато семейство разказваха,
28.01.2016 21:27
че, забравих къде в чужбина, гледали как плъхове се съешават с катерички. Обогатих ли ви общата култура?
цитирай
2. sekirata - Попрекалих ли с метафората? Със скритият замисъл ?
28.01.2016 21:49
krumbelosvet написа:
krumbelosvet - Познато семейство разказваха, че, забравих къде в чужбина, гледали как плъхове се съешават с катерички. Обогатих ли ви общата култура?


Нищо не ев състояние да ме учуди,светът се изроди.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5290489
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28733
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930