Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2016 23:22 - ЗА КОГО И ЗА КАКВО ПЕЕ СЛАВИ? ЗА КОГО И ЗА КАКВО ПИШЕ РАИ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 4783 Коментари: 12 Гласове:
17

Последна промяна: 15.12.2017 23:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

https://www.youtube.com/watch?v=pM0l0NMFTRQ
sekirataWonder Dela Rai ot blogovi sarai







Гласувай:
18



1. lidislidis - Честита Пролет, Ани на теб и децата ти!
20.03.2016 23:53
Поздравления за видеоклипа! Права си за тази блог бг терористка, която изтри блоговете на половината потребители, като преди това им сви стиховете и некадърно преработи в стихосбирки. Моят блог със 770 постинга и стихове също изтри преди години и сега си виждам стиховете преиначени от нея в стихосбирките й. Тази картинка зад която се крие в блога не е нейна собственост, нито мотото на блога й. Въобще всичко крадено...Лудостта да трие и тормози потребителите на блога я характеризира що е. Не и поетеса, всичко друго...
Желая ти спокойна и слънчева Пролет!
Лидия
цитирай
2. lidislidis - Да допълня
21.03.2016 00:00
Аз спрях да пиша стиховете си в блога и в Стиховете.бг за да не ги краде и да ми трие блога. Това не я спря обаче с 382 си фейк профила да ме тормози в блога с обиди...
Блог.бг я толерира. Сто пъти съм се оплаквала за тези нейни обиди в коментари без причина към мен. Но нищо, тя се размножава, като блогова амеба и агресията й расте, да не говорим за надписването й на прочита!!
цитирай
3. sekirata - Не мога никога да и простя
21.03.2016 00:46
Не мога никога да и простя
на вземането даването и със мутрата!
Таз,която дъщеря ми погуби,
други краде и държи в заблуди!

Искам Ведрин да попитам познава ли Полина?!
И той има деца, а и тя......
цитирай
4. sekirata - Тук някъде в блога
21.03.2016 11:14
3. sekirata - Не закъсня отзвук....айпито се вижда от админа на кого е
11:11
Анонимни не ме впечатляват
Знам коя жена е това с многото си профили-
АЗ ПИША ГОВОРЯ ИСТИНАТА И Я ПОДКРЕПЯМ С ФАКТИ,

а народът ми не пасе трева, макар че е зомбиран!
цитирай
5. sekirata - Wonder-преведено-чудила се, на ...
21.03.2016 12:25
Wonder-преведено-чудила се, на какво ? На невежеството и слепотата на читателите,че не разбират какви вятърничави изрази и похвати имаш в "твоята"поезия? Никакъв смисъл,никаква логика,но имаш ЯК ГРЪБ .Държавата ни наистина е МУТРЕНСКА! Сини, червени, жълти,зелени...няма значение все опасни са.

ЖАЛКО ЗА МЛАДИТЕ.

Дела Раи -преведено-ДЕЛА РАЙСКИ
Вятърна вълшебница Книжен пазар Книжен пазар
Поезия
Книжен пазар Вятърна вълшебница
Дела Рай

Тук е РАЙ?!
Ха,ха!
окуластика?
цитирай
6. jupel - Кой какво търси в интернета или просто избива комплекси? стих на А.Х.Т.
21.03.2016 13:15
Модерно е да се пишем тук девици
или петнадесетгодишни ученици,
един от друг да гледаме,
блогове да превземаме,
с профили да мамиме,
все някой ще измамиме,
дори на дребно често,
но всеки чака ресто,
когато много дава
иска, получава
внимание, любов,
на всичко е готов,
доверие да спечели
от умни хора, зрели,
а лошите остава,
кой ги поучава?
И солидарен щом си
със тези тук -властта,
ти популярен ще си
с анонимността.
Геройство ли е туй
да си поклисар,
мнението свое
да продаваш -дар
на някого да правиш
и... с това се славиш?!

цитирай
7. sekirata - Масови проверки там където качвам стихове и разкази и блокирване
21.03.2016 13:25
Явно дразнят ги и сайтовете за запознанства! Защо бе,моме окулатна и ти Ведрин стар ........?!
"Слово"ОТ СТАРА ЗАГОРА ,ЩО МИ СЕ ПРЕДЛАГАШ С АВТОБИОГРАФИЯ В САЙТ В КОЙТО МЕ БЛОКИРА?!
ПОВТАРЯМ ЗА ГЛУХИТЕ,БОГ МЕ ЧУВА
и сега мъдрува,как да Ви го върне,след кат се отвърне......
Не пиша за пари и слава,
интелекта мой това не позволява.
Оценките не ме вълнуват.
Знам произведенията ми колко струват.
Искам днес да съм полезна,
с поезия да се разтоварвам,
който хич не ме разбира,
не искам да го натоварвам.
В демократична сме държава,
на българина трябва
свобода да се дава.
Спокойствие ми дайте,
любов и топлина,
обичайте ме, знайте,
не съм коварна, зла!

НЕ ТЪРГУВАМ СЪС СТИХОВЕТЕ СИ,ДУШАТА СИ, нито пък си правя реклами,но ме отвращава начинът по който печелят,ПЕЧЕЛЯТ неправомерно и незаслужено шепа.....май вече не са само шепа!

ОК
Целта е да ме спрете изобщо в интернета,не Ви задоволява това че ме лишихте от сайтовете за проза и стихове? Ще пиша където си искам стихове,ако трябва и тортата ще украся в стих в кулинарен сайт!
Няма да стане,ще започна в..........
цитирай
8. nikyniky - Писал съм статия по въпроса за ника на тази поетеса
21.03.2016 14:38
На снимката не е тя, снимката не е правена от нея, не е нейна собственост, името което си е сложила, също е дума, не е нейното име, девиза, който е откраднала е всеизвестна мъдрост, дори има книга с това заглавие на румънска писателка, отличена с награда. Излиза, че тази си присвоява шизофренично чужди снимки, думи, мъдрости, какво да кажем за стиховете и да притендира и да трие блоговете на други потребители ако те са сложили тази снимка за аватар, или са написали същия девиз на блога си, или имат подобно на нейното аватар име, НО стиховете им са си техни, както е случая с изтрити няколко потребителки тук. Краде стиховете на хората и трие, че били с тази чужда картинка, която е лепнала за аватар!!! Пълна Шизофрения!
цитирай
9. lidislidis - Meнте стихосбирки с чужди картинки крадени от нета и стихове...
21.03.2016 14:51
Наистина всеки в света, който държи на името си поставя на стихосбирката себе си и своите стихове. Не краде картинки от нета за корици и аватари...Тук в нарушение е и издателството да отпечатва чужди материали...също като щъркела на Йотова, откраднат от бирд фацебок и украсяващ стихосбиррката й без автора да знае... Помиярска работа....
цитирай
10. sekirata - Да,видях.
22.03.2016 20:38
nikyniky - Писал съм статия по въпроса за ника на тази поетеса

Тук наистина е пълно с профили ,които се размножават всеки ден поне по два.За аватари всеки си слага каквото поиска,но когато си творец и се подписваш под стиха или разказа си е друго,трябва да си си ти.А мене ме знаят и гаргите с тази червенокосата със секирата,че съм аз и името съм си писала такова както съм си кръстена Анита,града също.Какво е това Дела Раи wonder...Ясен Ведрин? Знам го че е Стефчо- мисля Главчев от Добрич. Ха.
Най важното ,че тези хора издават книжка след книжка и с тези си прозвища и имена никове , и тем подобни,печелят ,въртят търговия и използват връзки и пари-ЕТО ТОВА Е ГАДНОТО! НЕПОЧТЕНО Е . Съмнявам се това истински християни да го правят,освен ако не са такива.
цитирай
11. sekirata - 1. sekirata - erato7-толерираната ...
25.03.2016 11:38
1. sekirata - erato7-толерираната тук потребителка в стих без заглавие,всъщност само една музика е поста и. Не било така само в училищата, бреййййййй!
24.03 20:45
erato7, защо слушаш тези, които уж те хвалят, не се излагай?!
Добра музика,но защо пак непълен стих-откъде започва и къде свършва?Ако изобщо свършва. И ...земята,децата.....Вие не сте коне да препускате,а до небесата не се стига по пътеки. Моля те укроти мъжете,които ме гонкат в сайта заради теб.Разбрах коя си икаква си. Момиче?! Може би! Би трябвало да те ......боли от функцията която изпълняваш в сайта ти!
Минусът ти е от мен. Това не е пост,
това е подигравка ,само една музика е на ниво.
Картинката става.

Не се ли срамуваш,че заради теб и Дела Рай ми забраняват мои постове, а този ми за теб изчезна пак от твоите хора тук? И това ли си ти ,доброто свежо"момиче"?!

Поне досега не ми одобряваш коментарите,слушаш тези дето ти се мазнят,те повечето са мъже...хи! Не така,моме! Става все по зле,ще те бие някое женче,на някое мъжле от сайта или от поезия,имаш амнезия!

Забрави за мен,лошо,много лошо.
цитирай

Редактирай | Изтрий
2. sekirata - ЧАК СЕГА СЕГА УСПЯХ ДА ВЛЕЗНА В ПРОФИЛА СИ?! erato7, явно имаш достойни рицари,стига бе ,моме ти излезна по опасна и от Дела Раи!
24.03 22:20
Естествено,като си по млада.

Ето кои бяха последните ми посещения.
Имайте впредвид че писах на лични на valben-
оплаках се,повечето тук знаят защо на него.

Последни 20 регистрирани посетителя

20:27 - valben
19:42 - blakcpredator
15:42 - pantaleev
23.03 21:46 - leonleonovpom2
цитирай
12. sekirata - Писах ти и на лични,но........
25.03.2016 13:48
Всичко това го виждат всички порядъчни потребители тук,но успяхме да си набием в главите ВЕТОТО на собствениците на сайта-блога.
ТЯХНАТА СТАВА ТУК И ТОВА Е.
НЕКА СИ БЪЛНУВАМЕ ЗА ДЕМОКРАЦИЯ-
ДРЪН,ДРЪН...
НЕМА Я!

Бори се като мен -извън блога с враговете си от блога.
Мене ме следят и там , но по друго е .

Приятна вечер!

lidislidis написа:
Наистина всеки в света, който държи на името си поставя на стихосбирката себе си и своите стихове. Не краде картинки от нета за корици и аватари...Тук в нарушение е и издателството да отпечатва чужди материали...също като щъркела на Йотова, откраднат от бирд фацебок и украсяващ стихосбиррката й без автора да знае... Помиярска работа....

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239717
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031