Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2016 06:18 - КЪДЕ Е ЦЕНЗУРАТА НА ДУШАТА? КЪДЕ Е ЦЕНЗУРАТА ВЪВ СЛОВАТА? КОЙ СЛАГА КАТИНАРЧЕ НА УСТАТА?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 809 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПОЕТИЧНА ГРЕШКА

"На котка ми приличаш,
любими ветре мой!" -
някъде го писа
умна поетеса.
Наричаше се дива,
вещица красива.
Със мисъл мастурбира,
лудува SMS -но
и стихове си пише,
лесно и чудесно.
Какво разбрах накрая?!
Поезия не зная,
която да прониква
в тялото човешко,
безбожно да го хапе,
да къса хищно дрешки.
Да люби грубо, диво
с зъбите си криви
да гони по небето
смугли самодиви.
Не мога да изтрая,
нека ви призная -
"И на това ще дойде края!"


ДУШИТЕ НИ СА НЯКЪДЕ...ДАЛЕЧЕ!

Душата ми къде е, моя,
красива лястовице бяла?
А твоята къде е мила,
къде, с кого е отлетяла?
Помисли ли за мен, кажи?
Щастлива си летиш на воля,
не виждаш моята неволя!
Избираш много, доста даваш
добра се пишеш, обещаваш.
Тешиш ме, да не плача казваш!
Но как детето да намеря,
да полетя, със теб да пея
когато битието мое,
не ми дава да се смея?
Душата ти била одрана,
отчаяно ревеш от глад,
на мен отвара от надежда
наливаш ми и пак, и пак
усмивки с вяра ми добавяш,
със думи сложни ти ме давиш!
Различни сме, с души далечни,
в различни гами пеем песни!

РАЗНИ ИНДИВИДИ, ЧАТ ПАТ И ЧОВЕЦИ В БЛОГА!
ДА ПРОДЪЛЖА ВЪВ ТОЗИ ДУХ МОГА.

Котки, гарвани  и разни птици-
гургулици, гълъбици,
дела райски и erati….
на езика ми се врати
gabar4e.. с любов 2006yuliya,
Комедвенскa с честолюбие!
Osi4ka,kaka и sestra,
кamion и blogvalna,
ysmivka,lyuliak и fakturi,
arhivar,depobg,lazuri!
legna  си с chavdar  едно,
grobaria и nomer1edno,
rumbi4kata с най korektni
hamalski  секири  ответни!
mileidi видове със megafon,
mamkamu, alibababg и стон
отронвам в тишината,
furiika хвърля ме в кревата,
kamosutrov си мълчи,
alllyallly със  katara гълчи!
Как да не пускам jupel, плам,
как да не предлагам диазепам,
psixiatyrblogbg  ще се разсърди,
че на leif blogа още смъ..и?!
kasnaprolet, esen  мина,
где  замина стрина Гина?
kenefski  за това попитайте
и с dedence не се оплитайте!
А  lidislidis мойта дружка,
която разни хора слушка,
admin  искам да направя
на blogbg  и аз да се оправя!

image

Обърнах Ви специално внимание,
за някои може да е терзание,
поста мой е по Ваш образец-
съжалявам, сатиричен е. Ядец.
Тук няма да се разпявам,
от болка да оглупявам,
картички не сглобявам,
лични снимки оставям.
Не от куртоазия,мили,
а да знаете коя съм,с кви сили.

стихове А.Х.Т. sekirata

image






Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5304889
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930