Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2016 21:54 - БЪЛГАРИ,ТАКИВА ЛИ СТЕ ИЛИ НАПРОТИВ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Българи,такива ли сте или напротив?! Няма ли да се спре с унищожаването на населението ни и на природата ни-палежи дори?!Няма ли да се спрете и да споменавате дори за тези т.н. бежанци-всички знаем,че не са такива,това са си престъпници! И това се засилва особено срещу ИЗБОРИ?! Значи си го правим българи на българи?! Защо унищожавате БЪЛГАРИЯ,защо позволявате? Нима думите на ......този на Юг от нас "България ще гори" са думи не на човек, а на Господ?! Защо ,българи? Нима заради пустите пари,власт,политика или заради вашите деца,които са се "спасили" в чужбина?! Нима си мисите,че това е тяхното спасениe,о,не, много грешите.Точно обратното е,но то малко акъл требе да чатнеш,българино закърнял и изпростял с население от баби и дядовци,които гледат зарибени турски сериали и само туршии правят, събират се на салатка с ракийка ...Никакви духовни ценности, българино! Господ да ни е на помощ! Аз просто съм отвратена от това безхаберие у нас от всички дори от народа ми търпелив, затъпяващ и малкото млади пълни с пороци и що ли?! Кючеци,ориента,алкохол,дрога,проституция,престъпност,корупция...и още и още,докога,народе? Защо политиците не се спряха и те,само заради парите и славата ли?Едва ли. Аз съм почти убедена,че и те ИЗПЕРКАХА! От това по горе и още, и още....
 А.Х.Т. sekirata cekupama 

 




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240004
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031