Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2016 20:52 - КОЙ СИ ТИ ДА МИ НАРЕЖДАШ КАКВО ДА ЧУВСТВАМ И КАКВО ДА ПИША?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 625 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

НАВЛЕЦИ,ПИЯВИЦИ В ИНТЕРНЕТА,
ПО ГНУСНИ ОТ МРЪСНИ ПРАСЕТА!
ЛЕПКИ,НАВЛЕЦИ И КОМПЛЕКСАРИ
С ЖЕНСКИ ПРОФИЛИ - ПЕДАЛИ!

 


НЕ ПИША И НЕ КАЧВАМ СТИХОВЕТЕ И РАЗКАЗИТЕ СИ, ЗА ДА ИСКАМ ТИТЛА ИЛИ НЯКАКВО ПРОЗВИЩЕ, НО ПОНЕЖЕ ПОВЕЧЕТО ТУК СА ЗАТОВА СЛАГАТ И МЕНЕ В ТОВА ЧИСЛО?
НАЛИ СЪМ ИЗТРИТА ОТ ВСИЧКИ ХУДОЖЕСТВЕНИ САЙТОВЕ-изтрити по добрите ми стихове,разкази там, БЛОКИРАНА, ЗА ДА ПОСЕЩАВАМ ДОРИ ТЕЗИ САЙТОВЕ ЗА ЗАПОЗНАНСТВА И ТАМ ДА СИ ПУСКАМ ТВОРБИТЕ,КАКВИТО И ДА СА ТЕ-МОИ СА, НО ХАЙДЕ, ДОКАЖЕТЕ ЧЕ ТВОРБИТЕ,  КОИТО КАЧВАТЕ ПОВЕЧЕТО САМИ ПРОВЪЗГЛАСИЛИ СЕ "ГОЛЕМИ"  ТВОРЦИ,ЧЕ ТЕЗИ ТВОРБИ СА ВАШИ И СА ТОЧНО ТЕ ПОЕЗИЯТА НА БЪЛГАРИЯ!
УСЕЩАТЕ ЛИ СЕ КОЛКО СТЕ СМЕШНИ МЕКО КАЗАНО?
ПИША ТАКА,КАКТО МОГА И НА КОЙТО НЕ МУ ДОПАДА-КЪШ! Защото все едно не го чета
и не искам да го чета, особено пък преценките му. Убедена съм,че са СУБЕКТИВНИ!
Това не било така, не било иначе,така мислила еди коя си кратунка,ами добре изкажи си мнението веднъж и зачертай този творец и творбите му,но когато продължаваш да го четеш и мърмориш и най тъпият ще чатне,че тук се касае за нещо НЕ БЛАГОРОДНО, НЕ ЧОВЕШКО.
Аз не чета творби на хора,които първо не са човеци, как го определям какви са,аз си знам.После като видя нещо по по различно то е ясно,че  е преписано,не може във всяка творба на един творец да има различие и то толкова очевадни за днешните наши големи величия поети и поетеси,разказвачи.Защо Христо Ботев не може да се сбърка никога?Защото НЕ Е КРАЛ СТИХОВЕТЕ СИ. Па дали е било поезия или не за някои ТОВА не е важно-НЕГОВО Е И Е МНООООООГО СИЛНО С ГОЛЕМИ ЧУВСТВА И ИЗКАЗ НЕ КАКЪВ ДА Е.НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА КАЖЕ КОЕ Е ПОЕЗИЯ И КОЕ НЕ-ВЪПРОС НА ВКУС,ОСОБЕНО В ДНЕШНО ВРЕМЕ.
АЗ СЪЩО НЯМАМ ПРАВО ДА КАЗВАМ ДА ОПРЕДЕЛЯМ, НО ПРАВЯ ТАКИВА ПОСТОВЕ С КРИТИКИ,РЕЦЕНЗИИ,КЪДЕТО СЕ ДОКАЗВАМ,ДОКАЗВАМ НА МЯСТО ВСИЧКО  И АКО НЯКОЙ НЕ ГО РАЗБИРА, ЖАЛКО.

Значи или аз съм напред във времето или той,
тя не е същият ЧОВЕК, като мен в
тази област на изкуството, па и като човек.

Дължа извинение на хора ,които са качили творбите си тук и навсякъде,на които съм направила разбор на творбите им, но това е мое  право-изказвам моето си мнение, да го направят и те-И ТЕ ГО ПРАВЯТ, но не като мене подплатено с факти, думи,изводи,примери, а ПРОСТО ОБИЖДАТ, КОНСТАТИРАТ И ТОЛКОЗ.

ТО ТАКА НЕ СТАВА,ДРАГИ. ДОРИ ДА ГРЕШИШ ОБОСНОВИ СЕ, ДОРИ ДА СИ НЕРАЗБРАН ИЗКАЖИ СЕ, АКО НЕ СИ ЧУТ -ОТМИНИ ИЛИ КАТО НЕ РАЗБИРАШ-ЗАМЪЛЧИ!

Хубав ден от мен!

И това ще кажете,че не е мое,да!
Но това е едно пожелание,
което дори по телевизията плъзна,
след като го взеха от интернета,
най напред Радина-говорителката.
Както стана и с "Бог е любов". Ами така е -
беден речник на интелигенцията ни,
журналистиката, на идеи беднота ,
сюжети и никаква духовност,цености!

Нека нещо мое да Ви пусна за край
дано остане мое в близкото бъдеще-


Сила, воля и духовност пожелавам
и приятелка Ваша оставам!

Гореща длан с любов подавам!
А

Как се наричат тези хора и хора ли са изобщо,които ровят в интернета, всичко мое трият,плащат си на хакери или просто имат вземане даване с админи и модове? Които са в дадени сайтове само да се дракат с такива като мене,просто с това живеят,така си подържат жалкия животец ,като вампирите  се хранят с интриги,чужда болка и мръсотии,защо не и с магии и престъпления  и защо не и тежки.Ами вижте ги, то си личи в постовете им и кога са онлайн,но не че ги следя, просто ми се навират и сега съм сигурна че след мой пост пак ще се появят  и ще пишат след мене-до мене да са  и то спам до неузнаваемост правят.Критикувам, да, но се базирам на нещо, а те какво правят -обиждат наричат ме всякаква и то на моите години без повод и без доказателства. А НИКОЙ ОТ ТЯХ НЕ МЕ Е ВИЖДАЛ ОСВЕН АКО НЕ СА ОТ УЧИЛИЩЕТО МИ- НЯКОИ ОТ ТЯХ. Просто не им обръщам внимание, но където минат оставят зараза,като цвъкане на птиче или припикване от куче при това не от пуделчетата.Правят всичко това за да бъдат ЗАБЕЛЯЗАНИ , ЗАЩОТО НЕМА С ДРУГО КАКВО ДА ПРИВЛИЧАТ ВНИМАНИЕТО. ВЪПРОСЪТ Е ВЕЧЕ НА КОИ. НА ТАКИВА КАТО ТЯХ-ЕЛЕМЕНТАРНИ И ПРОСТОВАТИ ДУШИЦИ,които ме имитират по най простоват начин и стават те смешниците.

 

sekirata 2014-09-20 20:42:04 Редактирай
Благодаря! Спокойно. Малцина са тези и тук,които се опитват да ме провокират и карат насила да правя нарушения,дори се опитват да се срещнат с мене извън интернета.Запомнете-нямам вяра на никой,е, на едно кафе мога да седна,но до там.Знам и виждам каква злоба изпитват няколко човека към мене и на какво са способни болните им мозъци.Дъщеря ми вече пострада, а респективно и АЗ.
  .............2014-09-20 18:44:11
Ей,А....защо се дракаш с баба си Анитка? Поне от годините и се засрами. Или това ти е бойно поръчение в интернета? Някакъв хонор ли взимаш?

Дай ми,че и на мене не стигат парите.

  .........2014-09-20 18:33:16
Защото цялата ни работа е педерастка,истинските българи и българки измряха,а егоистите емигрираха. 
Помествам поста на Лази в оня сайт понеже след него онази групичка се опита да го изтрие и...Успяха само снимката от поста ми със стиха ми за Мама да изтрият сигурно защото някой се е припознал в Дева Мария.Ужас!Как може толкова прости хора да посещават този сайт и да не се усещат.Явно умните и интелигентните в нета се броят на пръсти.То не знае човек да плаче или да се смее на простоията човешка,където и да идеш тя след теб, та и в чужбина я занесоха нашите... 

 

Защо се пренасочват гласове и онлайн профили?

"Пост за Анита, но с въпрос отправен към админи и модератори

Забелязах,че когато Анита-sekirata cekupama, както там си я наричаме, когато тя влезне онлайн, а аз го виждам, защото съм и в приятели, веднага въпросният, с който тя има проблеми във всички сайтове -Ангел или другите негови профили влезнат и те онлайн, дори стават активни и то след като Анита е пуснала поста си и е пуснала коментари на всичките си приятели и на мене включително. И нещо още по чудно не толкова ами направо смешно е ,че веднага след нея ама моментално пуска пост и този Ангел или неговите хора и другите му профили? Това е нелепо и няма как да не става със знанието и разрешението на админи и модератори. Всъщност то кои ли са в www.sibir.bg админите и модераторите.Много чудно, нали?"..., 63 
image

image

 

Нима мислите,че тъй ще ме изплашите,
напротив доказвате че ровите,тарашите....!
Истината не обичате щом лоша е за Вас,
а аз показвам пътя правилен за Нас!
Не ме разбирате, а искате да величая
да се превъзнасям, да копая
пръст изсъхнала и почва напукана,
та аз още не съм...сдухана!
Защо искате фалшиви коментари,
защо искате менте похвали,
защо ви кефи по Вас да търчат,
да ви се мазнят,дори да крадат?!
Разбрах защо мен не обичате,
не искате критика, а лошо сричате,
грешно мислите, но не искате това,
да ви казва секира, брадва!
Аз себе си съм,била и ще бъда,
дори без награди,признание,принуда
не ще търпя от хора безлични
за мен ,за поезията наша НЕ лични! 

 

Кой си ти да ми нареждаш
какво да чувствам и какво да пиша?
Нареждай там на твоите метреси,
от тебе ми дойде до гуша!
Кое било поезия, кое не,
да нямало злъч, болка,мъка…
Животът е такъв, поне подай
приятелска на мене ръка.
За птички и цветенца да говоря,
за щастие, мечти, копнежи..?!Боря
се аз с такива,като теб-
шаблони разни-души празни,
мъже слугуващи си на нагона,
били сте и сте под пагона!
Гледай си там щерка красна,
внуци…Работата ясна.
От комплекси страдаш,братче,
че жена ти те остави,кратче
казвам ти го съвземи се,
дребнав си бил и си, вози се
на своята кола, мечтай,
че не живееш в Ад, а в Рай!
Да те захапя? Не.
Това не ще да сторя.
За други каузи аз се боря!

 

image



 АЗ БОА СЪМ и ще я прегърна,но на теб ако я пусна няма да се отървеш,чак тогава знам ще спреш...Ако ли не сбогом профилИ - Менте ! 

 

 

Лепка дразнеща убива
всякакви желания в мен,
лепнал се е, като слива
суха в мене нощ и ден!
В нета даже ме следи,
кога работи, яде, спи,
главата ми не го побира,
кой тази болка ми сервира?!
Що за наглост и нахалитет,
що за мозък, манталитет
има това същество,
може женско да е то,
в нета туй не се доказва
и не всичко се показва!
Влезна в нета, той е там,
някак свързан е, не знам,
но мисля, че автоматично
привързан е към мен, логично
да ме дразни и прогони,
от сайт любим да ме изгони!?
Явно със това живее
със интриги, мръсотии, зрее
в мене болка не, а гняв,
а такваз добричка бях! Бях.

 

image

 

 

 СЪРБЕЖИ РАЗНИ И БРЪТВЕЖИ НА АНОНИМНА ВЪВ ПАДЕЖИ!

image

 

Сърбежи разни и брътвежи,
и похот,сласт,копнежи
във жени наглед нормални,
но са всъщност аморални!
Затуй те пишат анонимно
в графа разврат и секс,интимно.
Любовта в сърце горяла,
а всъщност просто изгоряла
е тяхната любов отдавна.
Проза в рима-дрън,дрън,дрън...
кацнал бръмбар на салкъм!
Какъв "Любовен спор" е туй-
Гано,цървула си изуй,
не бъркай проза с рима,песен,
живот разгулен караш,лесен! 

 По този повод -поетичен не, а сексуален напън на една анонимна,естествено ,че ще е анонимна. 

 

 

 

Блогът на Мила :)

 

 

любовен спор:) A+ A- Написана на : 2014-09-12 23:36:49 
Св, 35
Посещения : 33792

 

 


"Със тебе ужким за любов говорим. а вече цяла вечност спорим. Ти малко моралистка ми изглеждаш. Пороците ми търсиш, в тях се вглеждаш. Аз мисля, че не ме разбираш - без секса любовта умира. Да. Вярно е. За любовта говоря, но се налага с теб да споря. Ти май буквално ме разбра. Говорех за любовната игра. Когато споменах борбата, си мислех за любов в кревата. А ти ме взе за Трите хикса (на тебе май това ти липсва). Сега разбирам, че за теб е проза жена в леглото си да сложа, да и нашепвам думи нежни, да я топя в любов безбрежна, да и целувам аз очите, да се потопя в косите, да я галя, да милувам, устните и да целувам, с мойте устни да я нарисувам. Ех, какво ли знаеш ти... Щом в сърце любов гори и искри край нас щом има, прозата добива рима, в песен мигом се превръща, с топла нежност ни обгръща. Щом препълна е душата, и тепиха и кревата стават ангелско гнездо - сливаме се във едно. И на теб ти пожелавам случка някаква такава. "

 

 

Какво е това "ужким" бе,Мила?!

 

Къде моминският си свян си скрила?image

 

 

 

Недей да пожелаваш,а пази се
или просто засрами се!
"Проза във легло да сложа",
десет хикса ще ти сложа!
Ти наред ли си,о,простовата,
с кви хормони си,брадата?
Секса бил най важен казваш,
знам фригидна си и го показваш!

 

 

Няма да ви позволя със словото ни да се гаврите,водени от ниски страсти и перверзност,вие-"славните"! 

 

 

 

 

 

Блогът на Мила:)
Св, 35
Посещения : 39420
« sibir.bg
жената е жена със силен мъж до себе си!

?!

ПОМОЛИ МЕ ЗА МАЛКО ОБИЧ, НО МАЛКО МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ОБИЧА?! И ЗНАЕТЕ ЛИ ВИЙ, ЕДНО СЪРЦЕ ЛЮБОВ ОТ МИЛОСТ ДА РАЗДАВА? НЕ МЕ МОЛИ, А МЕ ВЗЕМИ! ЖЕНАТА ТРЯБВА ДА Я ГРАБВАТ! ЖЕНАТА Е ЖЕНА, СЪС СИЛНИТЕ МЪЖЕ! СТРАХЛИВЦИТЕ НЕ МОГАТ ДА ОБИЧАТ. НАМЕРИХ ТЕ, ЗА ДА ТЕ НЯМАМ! ПОГЛЕДНА МЕ ТАКА, ЧЕ ОСЛЕПЯХ. СЪРЦЕТО МИ - НЕ ЩЕ ГО СТОПЛИ ВЕЧЕ НИКОЙ! ДОРИ ЕДНА ВСЕЛЕНА НЕЖНОСТ!

image


Точно в този вид е пуснат чужд стих,пак от едни и същи с мнооого профили ?!

Към Вас се обръщам нормални хора в този сайт,както и админи,нека все пак админите ги сметнем за нормални,но защо се наблюдават такива перверзии в блоговете И на sibir.bg,като този на някоя си.... някой си уж -Мила?! Как би се почувствал авторът на това по горе наречено стих написан -качен във вид на разказче и то без кавички и отбелязване чий е стиха?! И други пускат чужди стихове, на чийто автори са фенове или просто им се заплаща не само с пари, но поне споменават, пишат от кого е стиха, а това поголовно си е кражба и то по най долен начин!Що за хора са това?! Но нищо вече не ме учудва-ИЗРАЖДАНЕ -това е точната.

....."някои искат любов а предлагат война" -
http://www.vbox7.com/play:dfb9bf6761
а в www.youtube.com......а?!
https://www.youtube.com/watch?v=jAlZcClZjMs

ОК! ПАК И ПАК, И ПАК, И ПАК...С ВСИЧКО ПАК, И ПАК, И ПАК, И ПАК.....



 

 


 image

А УТРЕ ОЩЕ ПО ПО ПО ...УСМИХНАТ ДЕН НЕ ЗА ТЕБ,ЗЛОБО,a ЗА МЕН! :):):)




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243556
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28497
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031