Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2016 23:05 - ЗЛОБАТА И ПРОСТОТИЯТА ГОЛЯМА ПОЧИВЕН ДЕН НЯМА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 886 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

От  седми (XI), само ден след изборите ме започнаха….
На седми ден  с пенсията моя почнаха….
с  редовните маши джебчийки-ромки,
а после продължиха със отровните ”бонбонки”…
Все  пак лекарите ме спасиха!
А следващото беше моят хонорар
и работа мизерна, но била ми дар,
затова и нея сега преосмислят….
Пуснаха призовка на дъщеря ми, мислят,
че здравето и крехко не ще издържи-
"А дано умре, че пари дължи”.
Последва нова болест далече от дома,
засегнаха и моят син извън дома,
далече там където мигрантите сноват
и болести разнасят в Родината ни, смрат…
Дойде и балотажа, не пожелах да смажа
острието мое с обиди, клевети,
но менe изпревариха лоши хора, зли
все още на власт, все още с пари…..
Ветровете  силни не ме изплашиха
и всички разбрахме как се появиха!
Референдум страшен се е задал
за наши,турски партии е валяк,самосвал.
"Трябва да докажем на простият народ,
че без нас са стадо,  а не нация, род"-
повтаряха си умно все едни и същи
с главатар -разбойник,който се мръщи...
Последва нещо чудно дори във интернета-
sekirata бе мудно отвлечена, отнета
и беше дума вярна, искрена, прощална,
за някои погребална! Плаче майка жална!
И пак във тези дни няколко след шести
ноември пак гърми със разни там почести
сред онези люде, които и сега
искат да си носят до гроба властта!
Последва още нещо топло и горещо,
пожар в дома ми лумна и непозната звънна
на входната врата! И тя маша била!
И като на кино появи се Дино
кучето което, полицаят Гето
ми проводи днес, не, не съм в стрес!
Няма да се спрат, ковачите коват
бесилка от въже стомането, лъже
тази паплач,сган,начело със Доган
и нашите едни и същи
танцуващи балет на пръсти!
Мачкай и кради!
Чий е тоз девиз?
Ясна съм, нали?
Чакам нов сюрприз!

споделено в рима А.Х.Т.  sekirata cekupama






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5288584
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28725
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930