Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2017 22:26 - СТАРОСТ ИДЕ И КАКВО? за всички неизбежното
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1383 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 12.12.2017 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Няма да се обърна към Вас с менте никовете Ви,
няма,няма да  Ви направя удоволствието, български Хамериканки в blog.bg платени журнУдистки и на Сорос,самки!  

Няма  тук да качвам Ваши снимки,
защото пак ще ме изтрият Вашите любимки.
Ще Ви покажа, че не се обиждам от възрастта си, въпросът по който всички жени са уязвими, но не и аз, ”любими”.  
Аз съм жена, доказала съм го с много неща, каква съм Аз била и съм сега.  Че на някои Америка обърна им резбата-картинка позната, това е пагубно за моята Родина, не дреме на Събина от Ямбол със онези трима…

Някои не знаете, но някои знаете коя е тя,това е ……..на блогове и сайтове в нета! Ясновидка ямболска царица, църна магьосница  змеица за наивни софиянки-семейство емигрантки.

 Цензурата в този блог е за такива като мен, но колажи срещу Путин и Русия тук се качват нон стоп всеки ден ! Моето име много Ви харесва, но снимката ми гиф подразни Ви и тества ме някоя си там  ...ара, себе си със мен сравнява!

  Събра се Бойкова дружина  в блогбеге  в борба с всяко дотичало бабе. А по младите мърсуват, на развалена рима пишат и мъдруват как от бабите да се избавят,а пак Русия е в устата им
(
баба остави цяла Армения без интернет)…..но бави се тоз бумеранг и…руски танк!

Да се засягам, от кои, от журналята или платените драскачки? Квачки, на които плащат в евро пачки!  

Секирата с таквиз не се захваща,макар че името си срещам тук и там. Защо да се срамувам аз,те нямат срам?
На Тръмп се смеят староликите госпожи, разделят възрастово потребителките в блогбеге. Не може!
Питам аз  къде е журналистиката в тях, гражданката българка и смях в този час пораждат в малкото умни люде от този blog.bg . 

Кои са лудите Вие читателите преценете и подкрепете моите куплети.

И допълнение –съмнение!
Защо ли нещото имитиращо стихове в рима от някаква в поезията  „прима” заприличва на стила на писане на Лидис?
Нейната сестра или пак някоя ямболска врачка?

Дори с умрелите се заигравате вий няколкото,
но не ставате!

16.09.2011 14.49-Лидис

virtualna1biblioteka

Категория:Изкуство.

Аватара е това, каква гавра!

image

Име:Ани Рай, Пол:жена

Град:София, Професия:търсачка

Интерес:Цялата Вселена

Защо Ани Раи,пиши си твоето

име -Wonder-ДелаРаи?!

inkognito, infiniti защо не и nifertiti-

поетеси,интелектуалки,журналя и

модераторки,но не българки

в интернета гаврят се с

народа,с мен и с малки,

а с други във  elmaz.com правят свалки!

Браво бе!

Господ всичко види,

не писах в рими!

https://www.youtube.com/watch?v=gxtX3vDkWhA
sekirata Koito se smee na....
https://www.youtube.com/watch?v=E8iQ-wZGsto
sekirata V kurnika ....

https://www.youtube.com/watch?v=14wbyRGVLkg
sekirata Jivei za sebe si che starost ide

https://www.youtube.com/watch?v=wpDmLhnN58c
sekirata Papagalka


А.Х.Т. sekirata cekupama












Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5306878
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930