Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2017 23:40 - ТРЕТИ МАРТ В ПЛЕВЕН
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 784 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 14.03.2017 23:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

 ТРЕТИ МАРТ В ПЛЕВЕН - 2017

image

 

image

3.03
А В П

 

image

image

 Събудете се, загинали геройски тук,
язовирът "Мъртва долина" е пак потънал в кръв!

image

 
image
 

image

image

image

 Деца, ще има Видов ден го запомнете.
Здрави, вeрни на себе си бъдете!

image

 

image

image

image

Не съм ви учила с топове враговете си да  целите,
но ще се наложи един ден в тях да се прицелите!

image
 

image

image

Големи сте и вече не Ви е нужен той,
който някъде е пак в запой!

image

image

image

А в миналото на площада яйце нямаше къде да хвърлиш от народ!
Няма вече "Плама", няма и Тютюнов комбинат, не остана никакъв завод!

image

image

image

image

image

 image

 Виж театърът остана,
но отопление през зимата във него няма!

image

 Без тези не може,
защо бе, Дядо Боже?!

 

image

 image

image

А без тези хич не може,
знаем защо,Дядо Боже,
защото изборите наближават,
героите греховете им да опрощават!

image

Зеленогорски ли написа тази реч
на кмета наш ...каква сеч!

image

image

image

image

image

image

image

image
 

 image

image

image

image

 image


image

 Помнете,че сте българи дори сред чужди!
Борете се докрай  за своите права и нужди!

image

 

image

мартеничките за мама и сестра ми

image

 

image

image

image

 image

image

 Гледам и се чудя на страшното в града,
малко останаха във него хората,
продадоха го кметове и политици,
ограбиха го и отидоха във София,трици
днес ядем малкото останали в Плевен,
младите прогониха в чужбина, но не и мен!

image

 

image





Гласувай:
6



1. sekirata - ЗА ЧУЖДИТЕ МАШИ НЕМОЖЕЩИ НИЩО
05.03.2017 00:26
ЗА ЧУЖДИТЕ МАШИ НЕМОЖЕЩИ НИЩО САМИ- ЕМИЛ И АНГЕЛ фот сайта сибир беге-sibir ,но и тук ги има ....те!
Против моите принципи е да влизам в спор с по прости,най прости и неграмотни хора,които не могат дори един собствен клип да направят, и се чудят как да уязвят можещите, не само мене.
Простеете И защото нямате нищо Ваше, а само мои клипове пускате по постовете си с мераци да ме уязвите.
Простеете И защото си мислите ,че мене излагате ,а излагате СЕБЕ СИ,то вече стигнахте дъното!
Простеете И защото използвате вулгаризми,цинизми,псувни и по жени,това е от безсилие и хората го разбират.
Простеете И защото сте едни маши -на кои е ясно,нямате собствено аз,чак пък патриотизъм!
Простеете И защото една муха Ви е пусната и си мислите, че сайта Ви е бащиния.
Простеете И най вече затова,защото нищо не можете и чрез мене искате да се покажете в сайта, да сте четени,ха,ха!
А преценките за мен НАЙ МАЛКО ВИЕ МОЖЕТЕ ДА МИ ГИ ДАВАТЕ-научете се да говорите вежливо с дамите,да четете и пишете,да правите клипове и на нормални обноски с тези дето по могат от Вас и тогава ще Ви кажа Браво! Затова и не хабя пост за вас нито пък ще се измърся да влизам в профилите Ви ! А Вие търчите по мене уж да ме следите,кои сте Вие бе,неграмотници?! Правилата на сайта са за ВСИЧКИ, ЗАЩО ВИЕ ГИ НАРУШАВАТЕ С БАЙ ГАНЬОВЩИНАТА СИ И ПРОСТОТИЯТА СИ?! Кои сте Вие бе,да не сте Богове?САМО БОГ ИМА ПРАВО ДА МЕ СЪДИ!
Айде там откъдето сте дошли и се ограмотявайте! Сигурна съм ,че нямате и осми клас завършен -ха,ха! Каквито и техники да ми прилагате чрез други хора разбира се,
истинските хора ме познават, на живо са ме виждали, и знаят КЪДЕ Е ИСТИНАТА! НЕЩАСТНИЦИ!
цитирай
2. sekirata - ето това е върхът -вижте сега кой ден е ,колко е часът
06.03.2017 20:23

Последни 20 регистрирани посетителя
14:06 - ikelektronika
05.03 21:53 - leonleonovpom2
05.03 21:44 - shtaparov
цитирай
3. sekirata - Сега ...мислите ли че НЕ знам кои сте особено ти- .eliana -
14.03.2017 19:57
КАКВА ГОЛЯЯЯЯЯЯЯЯЯМА ПРОСТОТИЯ си!!!!
затова пречеш?!

Последни 20 регистрирани посетителя

18:45 - eliana
15:01 - nadagr
14:44 - barin

Навлеци при това се правят на анонимни винаги са ме отвращавали до погнуса.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5313271
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28826
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930