Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2017 02:50 - СвG, 35 ГЛЕДАЙ КАКВО КАЧВАШ В БЛОГА СИ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 646 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
СвG, 35 ГЛЕДАЙ КАКВО КАЧВАШ В БЛОГА СИ,АКО ИМАШ ОЧИ И ....

Та така да продължа с пореден- трети, ВЕЧЕ ЧЕТВЪРТИ  път пускане на поста ми в сибир беге и то заради тебе,драга?!
Пак заради тебе и групичката ти изтриха и продължават да изтриват от сибир беге приятелите ми, които ме защитават-типично номенклатурно е като че бягайте от секирата щото е черната овца и ще ви подгоним ако сте и приятели и я защитавете.Браво бе! Пък после секирата това онова, все аз съм Ви виновна ,вие групичката сте света вода ненапита. Не се дразня,но ти искаш да те п...ня?! Имах такива римувани игри в дата беге с една поетеса по точно модератор-инфинити, инкогнито -катализатор на злото във всички сайтове .

А тук Св G, 35г. [Безсмъртна Сибирянка]Пол : Жена
Държава : БългарияГрад : Варна
 Съмънявам се да познавате профилите тук на хора, които си сменят данни,аватарите поне двадесетина пъти както е с СВ G,35 Тя утре  пак ще си промени..и така никой не може да я съди какво помества и отде крадва или с коя като мене се драка изобщо какви ги върши...анонимен да си в нета. Това е повече от нагло и подло! Присъщо е за некадърни и злобари най често в поли! 

Хайде,като е ербап в този профил защо се крие,защо е анонимна и се опитва да пише в рима или поне да пуска неща чужди наричайки ги рима?! Хайде кажете как да продължа да творя ,да чета съвременните никакви неща днес след като и тук пак онези от дата беге -инкогнито,инфинити....с които там имах едно време словестни римувани атаки и накрая от безсилие ме блокираха,като онези са и тук?! Имаше поети едно време и само една поетеса Петя Дубарова  на която злобарите и видяха сметката- същите злобари като сегашните. Поетесите на Пайнер също,за тях имам дори стихче ОТ ПАЙНЕРСКИТЕ ФОРУМИ ЕДНО ВРЕМЕ.
КОЙ НЕ ЗАБРАВЯ,А ?
АНОНИМНИ МЕ АТАКУВАТЕ, ЗАЩО?
И тук в блог беге получавам на лични какви ли не простотии и мръсни думи,навярно пак от тези хора от дадени в нета групички!
ГРУПИЧКИТЕ В НЕТА ИЗГЛЕЖДА СА НА МОДА?!

С какво право ми се дири сметка какво ,къде пиша,как.
..
В сибир беге САМО В МОЯ ПРОФИЛ СИ ПУСКАМ МОИТЕ ТВОРБИ, а моите снимки,лично моите защо ми ги блокирват ,нали са си мои ,аз съм  на снимката,както тази с паяците? За да не се вижда снимката и в други сайтове като пускам поста си? Значи за всеки пост и сайт снимката да ми е една и съща, но с различен линк,принуждават ме, а се правят на светци! Това ако не  е заяждане какво е и не само това?!

ЩЕ ПИША КАКТО МОГА, ДА НЕ БИ  ВСИЧКИ В НЕТА ДА СА ПРОФЕСИОНАЛИСТИ?! А тези някои да се научат ДА РАЗЛИЧАВАТ РИМУВАН СТИХ ОТ НАХВЪРЛЯНИ ДУМИ БЕЗ СМИСЪЛ И ЧУВСТВО БЕЗ ИСТИНСКА РИМА ДОРИ! ТОВА Е ЕЛЕМЕНТАРНО.

АЗ НЕ СЪМ АНОНИМНА.

НЕ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ ДА ВИ МАНИПУЛИРАТ,
ПО УМНИТЕ ЩЕ МЕ ЧУЯТ.

В днешната поезия  забраняват римите ,МЕНЕ МЕ ПРОГОНИХА ОТ ХУДОЖЕСТВЕНИТЕ САЙТОВЕ ТОЧНО ЗАРАДИ РИМИТЕ МИ И ДЪЩЕРЯ МИ, а плещят врели некипели за характера ми.Аз просто се защитавах и защитавам, и не съм толкова тъпа, че да ме лъготрят дори модераторки поетески,които не могат да изкусурят едно римувано стихче,а са и тук. Що си не стоят в онези сайтове от където ме прогониха? Ето на , този профил който не е кой да е ,но не и СВЕТЛИНА някоя си,ето и римите. Това изобщо няма  рима и никакъв смисъл и чувство ,сравнете моето и нейното ,ако изобщо е нейно, а не го е краднала от някъде и сами преценете КОЕ Е РИМАТА! И китките ти драга,СВ G , Не подхождат на поста ти наречен в рима. Бис беге -само там има такива некадърнички,ЗЛОБАРКИ,които обаче бият с техники компютърни и мизерии да правят на такива като мен.

 

image

 СВЕТЛИНА:) 

image пореден фалшив аватар припомня ми дизайна на тези от бисбеге-сайта 

Св, 35
Посещения : 227682-

а как си помпи блога не само с посещения е повече от видно,че не е коя да е кой да е тук

на това СвG 35 му вика римуван стих...забележете стих , демек поезия....майтапи!

"Говори на ръката-ушите не слушат. Запомни го в главата си-дойде ми до гуша! Погледни ме в очите, на тебе говоря и не ми опонирай, аз ти казвам, не споря! Искаш нещо да кажеш-недей, съжали ме, от безкрайните приказки главата боли ме?! Малко зла ти се струвам?! Съжалявам! Прости ми! Ти не си го заслужил?! Това просто са рими... Остани до стената, само тя ще те сгуши! Запали си цигара! Да, добре е да пушиш... В твойте малки дробове за кислород място няма. Ти не се и нуждаеш, знам че дишаш измама! Затвори си очите-и във тях нищо няма... Но внимавай със сините, те убиват по двама! Искаш с мене да бъдеш, но в мойто "утре" те няма... За един те обичам и те мразя за двама".

Ето и моята поправка,защото тази тема не е за стих,поезия. ТА за последен път се връзвам тук да обучавам, и показвам на хора, които ми пречат всъщност .

 

Говори на ръката-ушите не слушат. 

Запомни го добре - дойде ми до гуша!

Погледни ме в очите,на тебе говоря,

не ми опонирай,със тебе не споря!

Нещо ще кажеш? Недей,съжали ме!

От твоите приказки главата боли ме!

Малко зла ти се струвам?Не съжалявам.

Не си го заслужил. Освирепявам!

Остани до стената свит на кълбо,

запали си цигара, такова си зло!

Дробовете ти аз не трябва да мисля.

И аз ще те мамя. Ще го обмисля...

Затвори си очите, във тях нищо няма

нито пламък и блясък,лъжа си голяма!

Внимавай със сините,които желаеш,

не пожела да ме опознаеш!

Искаш с мене да бъдеш, да пиеш

от очите ми синьото,но ще се свиеш

от злата магия и злоба в очите ми!

В мойто "утре"/моето утро/ те няма и в дните ми!

стих и клипове А.Х.Т.sekirata cekupama

A на Св и куцат римитИ!

И с главата не се помни, драга!"- "Запомни го в главата си" поне още десетина такива нелепости има в "творбата " която си пуснала независимо коя е !

А вие от сибир беге няколкото превзели сайта за последен път отговарям на атаките срещу мене по този начин-ВЕЧЕ ВЛИЗАМ, ПОМЕСТВАМ И ИЗЛИЗАМ,АКО ЩЕТЕ СЕ насе...вече сте ми ясни ,ЧЕ СТЕ С Дявола,"прекрасни".....

 


P.S.
ПАДА,СТАВА НЕ УМИРА РАНЕНА В КЪРВИ, НО ЖИВА! стихове и клип А.Х.Т. sekirata cekupama
Клипчето ми ...всеки път във всеки мой пост там за онези Емил и Ангел- лепките и навлеците по мене и профилите им в интернет и тяхните работодатели, дори и тук се навират да ме следят! Не могат да правят клипове,а аз що съм правила и псуват като каруцари, но ги търпят,защо познайте. Няма да играя по тяхната свирка!

https://www.youtube.com/watch?v=NrpugPCQ6YQ

sekirata Pada i stava ne umira ranena v kurvi no jiva






Гласувай:
3



1. sekirata - В този си пост
22.03.2017 22:57
ПРЕПОДАВАМ ЧАСТНИ УРОЦИ ПО РИМА-КАК СЕ ПИШЕ СТИХ В РИМА И ТО С ЧУВСТВО И ИСТИННОСТ!
ПЪК КОЙТО ИСКА ДА ВЪЗПРИЕМА,КОЙТО НЕ ДА СИ ГИ ПИШЕУ КАКТО СИ ЗНАЕ-НЕГОВА РАБОТА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243010
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031