Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2017 22:20 - НЕ ПОЗНАВАМ АЗ СТРАХА,СВЕТУЛКА СЪМ, А НЕ БЪЛХА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 601 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

“Не те е страх да си признаеш
и стореното, и помисленото…
призна смъртта ,че ти е близка
почти сестра, а те предаде,
че позволи да те притискат
и прошките за непростимото,
и всичко,за което не помоли,
такава няма да си опростена,
призна, обичана ти стига”.

Един стих за мен от къде ли, от кой,коя ли?!
Вижте колко не ме познават някои, а критикуват!
Но докъде води липсата на познание,
психологизъм, наличието на злоба,
завист, мнителност на тези някои да не ги споменавам,
но те знаят,че ги знам кои са,те-напъващи се за това,което не са и не могат да бъдат! Никога.
Защо ми пускат такива "стихчета" и то на мен?
Смешна работа!

Моят отговор-

Дрън,дрън….нищо вярно,
което да касае мен.
Не ме познаваш, супермен!

Не се страхувам,не ми пука,
не газя аз лука!
J..o е това,което бе-
смъртта ми го отне!
Кой, защо го туй боде?
Не съм признала нищо
и няма да призная
това, което в мен е,
и само аз го зная.
Самотна хич не съм,
душевно съм богата,
смъртта не ми е близка,
не ми е стрина, кака....
Предадохте ме Вие-
българи в кавички,
секира се не трие,
четете се самички!

По повод този ми стих ли било?!
СМЪРТТА
Вече съмна.
Замръзна моята ръка
и онемя часовникът в нощта.
На мен сестра ми е смъртта.
Усещам нещо.
Чувам стъпки.
Идва тя.
На бял кон в езда.
Напускам неразбрана този свят.
Сама.

А.Х.Т.  sekirata

Който бърза и се натиска да види смъртта,
ако му стиска да напише нов текст на песента-

https://www.youtube.com/watch?v=0wROjud9Cbw

image






Гласувай:
4



1. sekirata - Кой си, коя си и какво искаш, постоянно в блога ми се вреш и се натискаш
04.04.2017 22:33
със последствия за мен?! Не съм видяла бял ден!
А.Х.Т. sekirata

Последни 20 регистрирани посетителя
21:19 - ri4ivul
цитирай
2. sekirata - Какво ли правиш рано рано в блога ми ,а заяви,че няма да ме посещаваш вече?
05.04.2017 13:11
Сега пак имам проблеми с една опция и след твоето посещение ...до там.
Последни 20 регистрирани посетителя
06:49 - aip55
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243381
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28497
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031