Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2017 08:30 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК 01.10 ! НО...НИКОЙ НЯМА ДА ОСТАНЕ ДА ЧЕТЕ КАТЕГОРИЯ ПОЕЗИЯ, ето защо-
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 617 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Eee..........ВСЕ ПАК НЕ Е БОЛКА ЗА УМИРАНЕ
освен за болните и самовлюбени "творци":)

Нали така, katara, ти си навсякъде-пУхвално дори коментираш поетичните напъни на старозагорски бабки-литераторки, музикантки,а защо в категория забавление? Май ще се пиша и аз в друга категория рецепти да речем.Ето какво става в тази категория поезия-нищо не става! Когато изтриха блога ми тогава 2009г, след години като ме поканиха пак открих ,че има още категории дори поезия! Преди това писах в изкуство до 2009.Но изведнъж наплив за тази поезия,що ли? Нали има художествени сайтове,ако аз съм блокирана там вечно,така и не разбрах какво общо има характера  ми ,че им преча там,защо същите тези са и тук? Явно онези  литературни сайтове не се четат,не вървят и има защо.Там наистина е адски скучно,а какви „стихове” се поместват не ти е работа-пълна плява.Ама неговоря така защото не съм там, идете сами и се убедете,но лошото е,че и тук заразяват блоговото пространство.Тези „големи” творци явно си мислят,че причината не са творбите им,а мястото, пък иначе хакерството,манипулирането на блогове,триене на профили и постове,то си върви и тук и там-който си плаща разбира се. Вече мога да си обясня,че се касае за болестно състояние на повечето потребители,особено  творците наречени така. "ПОЕТЪТ,ПОЕТЕСАТА" просто  спи спокойно, когато преди да заспи си погледне профила и постовете -тези големи цифри на прочита и менте коментари,изпитва задоволство и се успокоява,че наистина е  голямата работа,че поне неразбиращите няма да знаят,че всичко е фалш например  7100 прочита за няма и час?! Дори да се пишеш в категория забавление не върви,защото за стихотворение с толкова прочита и не в поезия вече става доста налудничаво! За мене си е ГАВРА,ПОДИГРАВКА с кои познайте!!!

По грешка в кална улица

„На хулите и клеветата,
на лъжите гнусни и над подлостта,
аз си отминавам,с малко кал в подметките,
които ще изчистя и в път  луксозен ще се понеса.
По грешка се залутах в кална улица,
загубих се, но там зад ъгъла една чешма видях,
очистих мръсотията и продължих
пак хубава,ефектна и успешна,
преди попадането на бунището,
изхвърлено от хората,които преди мене там живяха.
Пред мен издигат се прекрасни замъци и кули,
аз пречистена,съвършена там ще вляза,
защото са за мен разкош и царските палати,
а не калта на мръсна улица,
която бълва ада и по нея лази.
И ще забравя - не искам нещо глупаво да помня,
измито, отстранено и изхвърлено в канала,
обличам златната си рокля и поставям си короната
и засиявам в тях като вълшебство цяла!”

Няма що-ПЪЛЕН ХАОС!!!
И за съжаление не е само този пример.

Еди коя си-„поезията е моя живот”

Протестите ме вдъхновиха

„Без ток 
тъмно е.......
.......в душата ти. 
Протест навън
студ и сняг, 
даже лед.
Тъмно е
обаче на тъмно (тук дали не дразни повторението)
идва.........
......Свети Валентин
любов
любов
любов (три пъти за щастие и за да е любовно стихото)

целувки за всички”

Нямам думи-това е повече от гавра !
Нали изтрихте профила на baltiatanasekirata  в един друг сайт, пак Вие дето се гаврите тук затова дойдохте.Там имаше доста критични статии за „творбите” Ви, но там изтрихте и секирата…ИЗОБЩО НЕ ДАВАТЕ ДА БЪДЕТЕ СПИРАНИ ДА БЪЛВАТЕ  ПЛЯВА-„вашата поезия”?! Не се ядосвам,макар че си е за яд и според  Вас така спирате критиката –моята,анализите които са си МОЕ МНЕНИЕ, МОЕ ЛИЧНО МНЕНИЕ,но май целям в десятката щом ви ПРЕЧА И ВИ ДРАЗНЯ?!

 

ВИЕ СТЕ ЗЛОБНИ И ЗАВИСТЛИВИ!
НАВЛЕЦИ.ТИЧАТЕ ПО САЙТОВЕТЕ,КАТО ЛУДИ, ВСИЧКО ПРАВИТЕ,НО НЕ И ПОЕЗИЯ.
Не давате никой да Ви критикува, ДА СИ ДАВА МНЕНИЕТО,ами защото е ВЯРНО,
А ИСТИНАТА БОЛИ,НАЛИ?!

ИЗТРИВАТЕ, ПРЕДИ ТОВА КОПИРАТЕ,НО НЕ САМО ХУБАВИТЕ СТИХОТВОРЕНИЯ, А И КРИТИКИТЕ,КОИТО УЖ НЕ ОДОБРЯВАТЕ, НО ВИ ПРЕЧАТ, ЧЕ ХОРАТА ИМ СВЕТВА, ТЕЗИ ХОРА,КОИТО НЕ РАЗБИРАТ КОЙ ЗНАЕ КОЛКО ОТ ПОЕЗИЯ.ЗАБЛУДА, В ЗАБЛУДА,НО НЕ СТАВА,ДРАГИ. УВЕРЯВАМ ВИ ,ЧЕ НАРОДА НЕ Е ТОЛКОВА ПРОСТ, КОЛКОТО ИЗГЛЕЖДА. ВЕЧЕ МУ СВЕТНА НА НАРОДА И РАЗБИРА ОТ ВСИЧКО, НО Е СЛАБОВОЛЕВ И СИ ТРАЕ. НЕ МУ ПУКА ЗА СЪВРЕМЕННАТА НИ „ПОЕЗИЯ”.
Ето още  ПОЕТИЧНИ „ БИСЕРИ”-

27.09 07:07 - Един пеЧален хаймана

Когато старците пред блока  с чибука пият благ тютюн,  не шмъркат, слава Богу! – кока, 

Прочетен: 7220 Коментари: 28 Гласове: 20

26.09 06:50 - Eсента ми каза hello, boy!

... есента по късо панталонче и със жълта блузка от ликра

Прочетен: 6707 Коментари: 18 Гласове: 19

24.09 21:53 - Есен -

Глух път с надпис - "за никъде"... Кална локва - око на Отвъдното... Листа издъхващи - хербарий на вятъра...

Прочетен: 5551 Коментари: 46 Гласове: -6

27.09 13:39 - Когато си сърдита

Когато си сърдита, две звезди гротесково се карат и  се скубят,

Прочетен: 5169 Коментари: 0 Гласове: 23

25.09 07:07 - Когато те гледам

... като те видя, и ми се къса ципът на дънките,  гепардът ми тръгва на лов – прескача пресъхналите ми възрасти, 

Прочетен: 3866 Коментари: 18 Гласове: 7

24.09 18:19 - Невярна

 Прибираш се със половин сърце и чак до атомче си раздвоена. Усмихваш се със второто лице,

Прочетен: 3947 Коментари: 3 Гласове: -8

 Странна жена

 Прочетен: 223 Коментари: 2 Гласове:

-Каква странна жена - казваха за нея...       Не беше блестяща хубавица, но винаги твърдяха    за нея че е най...най...най...   Не беше най-умната, но винаги говореха за нея    че е недостижима с остротата, прозорливостта    на ума си!   Не беше най-изисканата в обществото, но странно   на приемите, на празничните вечери, тя бе кралицата...       Всяко нейно движение бе аристократизъм, финес, изящество!    Никой не можеше да си обясни харизмата , с която покоряваше!    Минаваха дни, месеци, година и все говореха за нея!   Помнеха в детайли роклята, обувките, огърлицата и    от перли!       Помня новогодишната вечер...шумно, весело, празнично...    Но в миг всичко замлъкна...някой нов ме попита:   - Какво става за бога?    А аз се усмихнах и казах:   - Замълчи, погледни нататък...тя танцува...

ТОВА ПЪК КАКВО Е ,ДРАГА,ЯВНО ТАНЦУВА НЕЩО ДРУГО В ТЕБ?!

Сърце на части

Сърцето му стои навън.  Измръзнало ме гледа лошо. Плачещо и хленчещо в студа.

27.09 09:59 - От птиЧи поглед - валери станков

от: ambroziia

ОТ  ПТИЧИ  ПОГЛЕД ... А  КОГАТО  ПОЛИТНАХ  ПЪРВИЦА,  БЯХ  МАЛКО  ДЕТЕ  -

Прочетен: 278 Коментари: 2 Гласове: 14

25.09 06:38 - Понякога...

Когато ти се случа, ще усетиш най-тайната страна на любовта. В нощта ти пълнолуние ще свети,

Прочетен: 109 Коментари: 3 Гласове: 4

25.09 23:09 - Равносметка

 Каквото носех в своите дисаги,  достатъчно ми бе да се въздигна-  змии гнусни, зайчета драги,

Прочетен: 104 Коментари: 5 Гласове: 3

26.09 20:38 - Есен

С теб ще си направим есен, и животът ни ще стане лесен,

Прочетен: 104 Коментари: 0 Гласове: 2

18.06 06:00 - Несебърско спасено коте

 И ще ме чака той в Несебър

А ТОЗИ ПРОФИЛ Е НАЙ ПОПУЛЯРЕН ДОРИ  С ЕДИН ПОСТ ИТО КАКЪВ-

24.06.2011 09:07 - Настроение

Този луд бяг през годините нека спре,
нека чуем щасливите и паднем на колене!
Нека пак усетим тази думичка зов,

Категория: Поезия
Прочетен: 176 Коментари: 1 Гласове: 2

ТОЗИ  ПРОФИЛ СЪЩО,ДОРИ БЕЗ НИТО ЕДИН ПОСТ?!

Бъдете честни и се обичайте!

Категория: Поезия
Прочетен: 1783 Постинги: 0 Коментари: 0
.............................................................................

И ОЩЕ,И ОЩЕ…КАКВО СТАВА ВСЪЩНОСТ ДА НЕ ГОВОРИМ ПЪК ЗА „АКТИВНИТЕ” В БЛОГА?!
Всъщност може да е някаква тактика,
НО ЗАЩО НЯКОИ НЕ ГИ ЛОВИ „ТОКА”?!

ДОБРО УТРО И ХУБАВ ДЕН
„ПОЕТЕСИ,ПОЕТИ” –от мен!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

А.Х.Т.sekirata cekupama

image

01.10. -ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ИСТИНСКИТЕ ТВОРЦИ, ако има такива!!!
sekirata 01.10.den na poeziata i muzikata








Гласувай:
5



1. katara - Благодаря, чудесен Празник!! сега чувам../ето ти..пУтетично по-здрав4е/от РосаБоса
01.10.2017 09:54
На попадна ли сред родната природа,
чуя ли да ми засвири чан,
лягам ей така, под небосвода,
слушам вятъра необигран.“
цитирай
2. sekirata - ПРАЗНИКЪТ Е ДВОЕН,А ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦА ВСИЧКО ВИЖДА....ВСИЧКИ ,ВСИЧКИ ВИЖДА
01.10.2017 13:02
katara написа:
Благодаря, чудесен Празник!! сега чувам../ето ти..пУтетично по-здрав4е/от РосаБоса

На попадна ли сред родната природа,
чуя ли да ми засвири чан,
лягам ей така, под небосвода,
слушам вятъра необигран.“

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243010
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031