Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2017 17:20 - КОЙТО МЕ ОБИЧА ПАК ЩЕ МЕ ЧЕТЕ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 660 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Който ме обича,

пак ще ме чете

и няма да срича

в сайта клюките!

Аз пак ще си пиша,

мойте стихове,

а който го "боде",

да не ме чете!

Поезията трябва,

истина да е,

а не лъжи измами -

думи обиграни!

Истини разказвам,

с вярни имена

и не се отказвам

да пиша и творя.

Нито пък копирам

и не се нервирам,

смисъл в думи гоня,

искам да изгоня

хаосът в речта

и то не на една

поетеса зла -

изчерпана и свита,

като в пашкул завита!

Модерна уж била,

а е чужденка

във свойта си страна!

Майчин, скъп език,

който днес ругае,

себе си един ден

той ще изиграе!

Със сложни, висши фрази,

говорих със онази....

която ги и пише -

на чужд парфюм мирише!

Забравила отде е,

за кой език копнее

Родината ни мила,

в недра си болка скрила!

Таз... станала слугиня

на чуждата култура

и тук пише халтура!

Къде са Ботев, Вазов,

къде е и Вапцаров,

аз искам да възкръснат

и да ги прекръстят

българите наши

станали апаши,

забравили цървула,

от селото мамула!

Отдалеч ще викна,

песен ще запея,

Кирил и Методии

в стих аз ще възпея,

Аспарух да чуе

в земните недра,

как се днес продават

български чеда!

Грях и срам позорен,

кой е отговорен,

за тази страшна сеч

във българската реч ? !

Не мога да се спра,

ще пиша, ще творя,

дар слово ще раздавам,

с народа си оставам !


image

https://www.youtube.com/watch?v=7sP077Yybro

sekirata Ne burzaite da me pogrebvate


стихове и клип А.Х.Т. sekirata cekupama




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5301124
Постинги: 6081
Коментари: 3244
Гласове: 28786
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930