Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2017 14:10 - НЯКОЛКОТО,ОТБЛЪСКВАТЕ ХОРАТА ОТ САЙТА,по чий сценарий е това?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 821 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Но пак никой няма да Ви чете,
защото няма истинност в писанията на "терористите" в кавички и тук!

А КАК ЩЕ СПРЕТЕ ТОВА ПОМПЕНЕ ЗА ВАШИТЕ ХОРА,ДАААА ЗА ВАШИТЕ ХОРА ВАЛИДНО!?
тези фейкове и многобройни профили на един и същи човек? Обидите дори на лични,това че много скоро бе публикуван коментар с обиди по мене под поста ми без аз да съм го видяла дори,камо ли пък одобрила? Не означава ли това-ТОТАЛИТАРИЗЪМ?! СУБЕКТИВИЗЪМ! За някои може всичко за други нищо! Да не говорим пък за орязване на профили с постове останали само една снимка и то в категория поезия! Какво искате от мене най сетне,спазвам правилата,а тук има дори псувни но не ги виждате в чатовете си? Благодаря,жена-админ! Мисля че знам какво става и защо с мене точно?! Пак натиск отвън. 
Искам да съм наясно, а Вие също! Убивате ИНДИВИДУАЛИЗМА В ТВОРЕЦА-БРАВО! И ЗАЩО ЛИ НЕ МЕРИТЕ С ЕДИН АРШИН,повече от ясно е -огорчена съм меко казано и знам кои сте,как се не спряхте,все секирата Ви пречи,защото Ви критикува,нали,ами АКО НЕ ТУК НА ДРУГО МЯСТО ЩЕ Е ,НИМА СТЕ ТОЛКОВА ...ЧЕ НЕ ГО ЗНАЕТЕ!А И ХОРАТА ВИ МЕРЯТ АКЪЛА И ДЕЙСТВИЯТА,ИЗЧЕРПАНИ ВЕЧЕ ТВОРЦИ! 

ТОВА И ДРУГИ ОЩЕ НЕ Е НА ЛИЧНИ СЪОБЩЕНИЯ И ПУСНАТО БЕЗ МОЕ ОДОБРЕНИЕ ПОД ПОСТОВЕТЕ МИ НАПОЛОВИНА ИЗТРИТИ И ПРОДЪЛЖАВАТ ДА СИ ГИ ОФОРМЯТ НЯКОЛКОТО .....ТОВА Е ЦЕНЗУРА И ТОТАЛИТАРИЗЪМ,ЗА КАКВА ЕВРОПА МИ ГОВОРИТЕ ТОГАВА?! СРАМ! ЖАЛКО ВЪРНАХ СЕ В ТОЗИ БЛОГ ВЯРВАХ ВИ,НО ВИЕ И В СИБИРА ЗАПОЗНАНСТВА И ТАМ НЕ МИ ДАВАТЕ ДА ПОМЕСТВАМ ИЗТРИХТЕ МЕ,ДОРИ ОТ САЙТОВЕ ОТ САЙТОВЕ ЗА ЗАПОЗНАНСТВА-

толкова ли съм опасна,ЗАЩОТО КАЗВАМ ИСТИНАТА,НАЛИ?

ВИНАГИ ЩЕ Я КАЗВАМ И ПИША ,НАВСЯКЪДЕ!
НИЩО ЧЕ СЪМ ОБИЖДАНА И ДЕТЕТО МИ СЪЩО ПОРУГАВАНА И ПЛЮТА ОТ ПЛАТЕНИ ДРАСКАЧИ !

КОЙ НЕ ИСКА ДА Е ХАРЕСВАН!


НИМА ВИЕ НЕ СЕ НАТРАПВАТЕ ДОРИ И ТУК-
ТОВА НЕ ЕЛИ ПОВЕЧЕ ОТ МЕРАЦИ ЗА ХАРЕСВАНЕ,ВИЖТЕ СЕ НЯКОЛКОТО ИЗЧЕРПАНИ ОБЛАДАНИ ОТ ЗЛОБАТА И ЗАВИСТТА!


Но чак такава да ме изкарате,каквито сте Вие които ми се налагате,особено Ви подразних с писанията си за Петя Дубарова.

ИСТИНАТА БОЛИ,НАЛИ?!

Колкото до клиповете ми-КОЙ ВИ Е КРИВ ЧЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА НАПРАВИТЕ СИНХРОН МЕЖДУ МУЗИКА КАРТИНКА И ТЕКСТ-СТИХ?!

ЗАЩО ЗАВИЖДАТЕ И СЕ ЛОВИТЕ В СНИМКИ КАРТИНКИ....

ЩОМ ЕДНО НЕЩО Е ПУСНАТО В НЕТА ЗНАЧИ Е ОБЩО-ТАКА СЕ КРАДАТ И СТИХОВЕТЕ МИ,
НАВСЯКЪДЕ ГО ПИШЕ И СЕГА ВИ ПУСКАМ КЛИПА
СИ КЪДЕТО ПИШЕ И ЧЛЕНА НА КОНСТИТУЦИЯТА НИ!


ДАНО ПЕТЯ ДУБАРОВА ,ХРИСТО БОТЕВ,Н.Й.ВАПЦАРОВ,РАЙНА ПОПГЕОРГИЕВА ...

МЕ ЧУЯТ ОТ ОТВЪДНОТО  И ЩЕ МЕ ЧУЯТ УВЕРЯВАМ ВИ,ЗАЩОТО НОСЯ ИСТИНАТА,КОЛКОТО И ДА ГИ БОЛИ НЯКОИ ОТ НЕЯ И С ВСИЧКИ СРЕДСТВА ДА СЕ МЪЧАТ ДА Я СПРАТдори от моите уста и ръце!
А.Х.Т.sekirata

Чакам да се захванете сега и в ника ми ,че е острие,ха, да Ви видя?
Но вижте ВАШИТЕ А И МРЪСНИТЕ ВИ ДУМИ В ЧАТОВЕТЕ ВИ ТУК!И не само в чатовете.Нарушенията които правят
ХОРАТА С ВРЪЗКИ  И ПАРИ ТУК,ПЛАТЕНИТЕ ПИСАЧИ!
Политизирате сайта,което е пагубно не само за сайта и вас!


02.12 05:52 - не можах да те смеля незнам

от: getoveyoselph За постинг: В ЦАРСТВОТО НА ПАЛАМУДИТЕ

То хубаво си секира и кво ли не, ама с какво си по добра от останалите зада се спрем на теб. Побойниците имат агресия, не са хасесвани щот нараняват. А ти искаш да си харесвана Одобри | Изтрий 02.12 16:36 - Polina oshte li e jiva 

от: getoveyoselph За постинг: ШИЛО В ТОРБА НЕ СТOИ,нали?

jalko.. Одобри | Изтрий




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Не съм слабохарактерна и НЯМА ДА СЕ САМОУБИВАМ....
03.12.2017 14:18
Не съм слабохарактерна и НЯМА ДА СЕ САМОУБИВАМ,
ЗАЩОТО СЪМ НЕРАЗБРАНА ОТ ЕДНА ГРУПА ....... И

НЯМА ДА ПОЗВОЛЯ ДА БЪДА ОМЪРСЕНА,НИКОГА!

Пиша това,за да ме чуе и екземпляра ,който ми писа тук да се хванем за ръчички с дъщеря ми и да се хвърлим от терасата! Каква злоба и завист,Господи!Да желаеш и искаш смъртта на който и да е !

МНОГОТОЧИЕ,НО ЗНАЕТЕ КАКВО БИХ НАПИСАЛА ТАМ.
цитирай
2. sekirata - ето пак манипулация и сега
03.12.2017 14:30
Политизирате сайта,което е пагубно не само за сайта и вас!
АЗ НАПИСАХ


НЕ ПОЛИТИЗИРАЙТЕ САЙТА.....

но кой ли изтри това НЕ?!

Манипулиране тотално на профила и блога ми! Едва ли само моя.
как не ви е срам?!
цитирай
3. sekirata - http://s019.radikal.ru/i638/1712/10/a34237143988.jpg
03.12.2017 18:46

пак имам проблем

ШИЛО В ТОРБА НЕ СТОИ!
САТИРА А.Х.Т.sekirata cekupama

Не разбирате от сатира,а защо ли или просто не Ви изнася,нали?

Не съм го конкретизирала за кой е стиха,но на мене ми се пишат нещица на лични,че съм червеношийка и т н ?! Вие добре ли сте,аз не членувам в никаква партия ,но това не означава че ще съм на страната на партията и главатаря на онези, които сринаха дъщеря ми та и мене довършват.

ПРОСТО НЕ ПРИЗНАВАМ НИКАКВИ ПАРТИИ У НАС!

Големият комунизъм си отиде,но останаха както каза някой малките партии комунистки с други имена.


"ВСИЧКИТЕ СА МАСКАРИ"-това не е моя мисъл.
цитирай
4. ivoki - И с мен се случват доста странни неща ...
04.12.2017 19:54
И с мен се случват доста странни неща с моите публикации и статистики. Но....на мен не ми пука, въпросът е , че ме четат, а дали това се отразява в профилът ми е без значение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5303139
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28797
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930