Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2018 19:44 - ТОЧКА НА ТОПЕНЕ НЯМАМ, ПАДАМ, СТАВАМ, НО НЕ СЕ ПРЕДАВАМ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1517 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

Стоя високо над нещата дребни,
не се предавам,око не вадя,вредни
помисли и чувства не признавам,
вярна,истинска на себе си оставам!
Истинна съм и реална,
не знам що е тривиална,
макар че кучета по мене тичат,
да ме ухапят искат,не отричат,
че виждат в мене мръвка,стръв,храна.
Ще се задавят,стоманена е секирата!

image

А тебе....хей,сега ще те раздвижа,
щом си ми на полезрението,
нямам грях и нямам грижа,
не ме касае твойто-мнението!
Да си мислил де се ровиш,
мъж ли си или жена,
джендър ли или животно
копитно,люспесто, хоботно!
Няма да ти пея песен,/песна/
слон е стъпил на ушите ти,
елементарен/на/ си и лесен,/лесна/
не ще ходя по петите ти!
Налагаш мнението миродавно,
искаш чуждо име славно.
Слабият заплашва, кратко
ще ти кажа тайна, сладко,
все повече ме закаляваш,
стоманена сила ми даваш!
Точка на топене нямам,
падам,ставам,но не се предавам!

поезия  и клипове А.Х.Т.sekirata cekupama

image

https://www.youtube.com/watch?v=gl3XBtWXhcY
sekirata Sekirata biah sum i shte buda

https://www.youtube.com/watch?v=IASV0lubmYk
sekirata  Shte buda shte me ima

https://www.youtube.com/watch?v=r5WUhIqqTm4
sekirata Protest na dushata

image

И сега нещата се повтарят,
някои явно тъй отмарят,
от "технологии" появиха се едни и същи,
двойни профили тук вездесъщи!










Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5286171
Постинги: 6071
Коментари: 3244
Гласове: 28716
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930