Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2018 17:10 - И ЗАПОМНЕТЕ.....
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 646 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Езан и рамазан.

Къде остана зарезан?
  Мюфтии,Баня башъ,баклава,
  кебап, кюфте, боклук, пара…
  Турците от България избегаха,
  турски цигани тук останаха.
  Туй с джамиите е политика,
  Доганчо не яде лютика,
  нашите политици тика
  срещу народа си да скачат,
  чуждицата да не закачат.
  Заспал, страхлив народ,
  роден за каиш, хомот!

image


Моля за разбиране от тези,

дето все съм им виновна,

заради които все проблеми

при постването ми тук днес,големи

облаци  над мен висят 

със хищни птици между тях!


ПИСНА МИ

но това не означава ,че ще бягам далече от тук, не съм от бягащите ...

  Писна ми да съм проклета, 
  да ме хапват все прасета! 
  искам аз да съм горчива,
  или суха, синя слива.
  Ябълка не ща да съм,
  нека ме удари гръм,
  свини аз не ще да храня,
  нито червеи ще мамя.
  Писна ми да съм проклета,
  яжте себе си, прасета!     Грозни, диви, зли прасета,
  правят се на човечета!   Писна ми, ще ви забравя,
  нека Господ с вас се справя.   http://www.vbox7.com/play:36f434bf

И ЗАПОМНЕТЕ-



  Сама със себе си оставам,
  но само в мислите и спомени,
  аз силна съм, не оглупявам,
  не плета, не шия гоблени.
  Следена съм била ,манипулирана
  от хората,които най обичам,
  не съм пияна нито пък дрогирана,
  не съм и луда, в Господ аз се вричам.
  И нека чуе ми сега молбите,
  и нека стори туй що трябва, дните,
  които изживях бяха честити,
  раздавах се , обичах и грешите
  ако мислите, че туй е грях.
  От рая аз ще гледам нечий крах!

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama  


 



Гласувай:
2



1. zaw12929 - И да и не: Заспал, страхлив народ, ...
25.06.2018 17:16
И да и не: Заспал, страхлив народ,
роден за каиш, хомот!
Поздрави за смелостта!
цитирай
2. sekirata - Не става нищо със такъв народ-страхлив и малодишен-РОБ!
26.06.2018 07:58
zaw12929 написа:
И да и не: Заспал, страхлив народ,
роден за каиш, хомот!
Поздрави за смелостта!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241404
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031