Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2018 23:37 - СЪЕДИНЕНА РАЗЕДИНЕНА , БЪЛГАРИЙО!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 875 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

България храни чуждите не мен,
не празнувам в този ден!
България ограбва ме,
краде от мен,
дава го на чуждите 
и в този ден!
Не признавам аз сега 
такваз фалшива свобода!
От днес не вярвам на България,
която чуждото днес дави я!
Не мислете,че не ме боли.
Кой ми замени смеха с сълзи?!
Може да са шепа идиоти,
но ний защо търпим,горко ти,
Ани и народ страхлив,
унижен и смазан,търпелив! 


Някога пишех така и правих такива клипчета...някога,

вече не вярвам!!!

Родината ме предаде,народът ми също! Болшинството.


А.Х.Т.

sekirata cekupama 



image

1885-та годината на Съединението,
а кога е разединението?
Защо мълчите, чебурашки?
Знам, на чичо Сам сте прашки!
Ближете и гушете се,
за сметка на народа си,
крадете, но пазете се!
Що лъжете народа си?
Народ, каква порода си?!



а тази таблица нима е лъжа?!



image

https://www.youtube.com/watch?v=nfkqwK1wnHs

sekirata Suedinena razedinena bulgario

image

силата на един народ зависи от самия народ,а не от такива....





Гласувай:
5



1. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=vCEMneTqEtg
10.09.2018 02:02
https://www.youtube/watch?v=vCEMneTqEtg
цитирай
2. sekirata - Ужас!!!
10.10.2018 12:45
Подалият оставка заради фатална катастрофа Нанков се връща в МРРБ като зам.-министър
Той заема мястото на Малина Крумова, която става съветник към политическия кабинет на премиера

А къде са братя Галеви,Арабаджиеви,рецидивиста който изби цяла къща народ-род в Искър и.т. н .?
Занимават ни с измислени сценарии за журналистка при това подбрана красива и платен психопат!
Голямо раздухване и за това че бащата на президента блъснал колоездач ,и други и други-подбират се теми,ПЛАТЕНИ ЖУРНАЛЯ, ТОВА Е !ОТ СТРАХ ЛИ,ЗА ПАРИ ЛИ...ТЕ СИ ЗНАЯТ!Но и ние знаем,че няма вече свобода на нищо, а само ГЕНОЦИД особено на пенсионерите!

Но явно тази от Русе много е знаела и приказва , мъжът и не е кой да е ,
какво като са разведени на ужким!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243230
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031