Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2018 09:09 - В ТОЗИ БЛОГ СТАНА ЯКА ГОНИТБА НА ВЯТЪРНИ МЕЛНИЦИ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 819 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ще обърна вятъра -поне за мен

В СЪНИЩАТА МОИ

Ученици,ученички,

учителки,красиви птички

във съня ми все се гонят,

злото искат да прогонят.

Другарувам с баба Лили,

не ми пее, а говори,

в ресторант си наумила

да я водя, с мен се бори.

Появи се и детето,

но изчезна там,където

бе изчезнала Полина

преди половин година.

Лъскави тави,буркани,

кабели-змийчета,рани

по ръцете,във душа ми.

Ядох със Вера банани.

Много ядене в торби

и балетни обувки,

и мехури, и балони,

и все някой мъж ме гони.

Сълзи,пари все на петица,

чекмедже с шишета,жица

ми опасваше краката,

бебе с слюнка по устата.

Косата ми бе на опашка,

плитката разплетох,шашка

ме пак ромка във съня,

о,не,циганка била!

Сив асфалт, на Бойко пътя,

сгради и небостъргачи,

месо черно почерняло

в магазини се продало.

Търсех някаква квартира,

на море бях,но сервира

ми жена руса с редки зъбки,

покрай нея проститутки.

Сирене размито в плесен

с разместените етикети,лесен

начин за печалби,

пране на пари,хвалби...

Мустакати и пернати

жени,мъже неосъзнати

свиря им аз виртуозно

хоро българско,но грозно

някой се изсмя,

скри се под завивката.

Къщи,порти и дворове,

Светлин разхайтен боклук зове

жени в живота жалък свой

и се мисли за герой.

Веско Маринов ми говори

и със мене дълго спори

за тъмниците в съня ми,

за дъщеря ми,за сина ми.

Изкормена риба видях-

напълнена,но не зашита

и друга Поля руса пак

във черна рокля се оплита.

Прескачах локви,водоеми,

клошари виждах,кой ще вземе

страха на мойта дъщеря,

крещях,виках във съня?!

Какви сънища, уви,

но за мен кой го боли?!

стихове и клип А.Х.Т. sekirata cekupama


image


За последен път пиша на тази тема,
няма смисъл-глух,зомбиран народ!

 България тъпче на едно място-

 под това се подписвам хиляди пъти

 и  всички знаете,че не вървим напред,напротив!

 Демокрация,ЕС,НАТО и тем подобни

 думички,само думички….

 Това е полъхът на агонията българска!

 Все още има време,начин за спасение,но..

 Българите нищо не правят по въпроса.

 Властта е в едни и същи ръце на едни и същи хора.

 Будните,младите,здравите напуснаха Родината си ,

 останаха в България само старите хора

 и младите пълни с пороци,боледуващи!

 Алкохол,наркотици,проституция, ядене и пиене

 според това кой колко средства има и какви.

 Изпростяване и опошляване на нацията,

 никакви духовни ценности,

 а свестните малко останали

 са в колапс и отчаяние,примирение!

 Поколението,децата останали у нас са болни,

 неграмотни  и всичко се прави  да изпростеят съвсем.

 Не случайно дори в училищата започнаха да се самоизбиват!

 Вижте на какви цени, какви детски храни,детски дрешки,

 какви „удоволствия”се предлагат на подрастващите,

 които са обречени знаете на какво и защо!

 Какви лекарства,какво здравеопалзване-

 вечната пирамида Здравната каса!

 Да не говорим пък за съд,прокуратура,полиция….

 всичко корумпирано на ента степен!

 Медии,репортери,журналисти….всичко е в пълно затъмнение

 Все още преобладават предавания например за бедрата,

 Кулинарни,като подигравка,дразнители на повечето гладни българи

 или предавания  от сорта на клюките дори за хората отвъд океана!

 Като че ли всичко което се прави,дава се на екран,в печата,всичко е предназначено за онези,малката част от българите у нас,които си живеят,катосимеончовци,а защо?!

 Дори средната работна заплата

 се изчислява пак съобразно със софийските заплати,минималните пенсии се покачват ,но другите стоят,няма преизчисление на всичките пенсии.

 Ако се качи работната заплата с мъничко,то цените стократно се качват на всичко и то от РАЗ И МЪЛЧЕШКОМ!

 Ние пенсиите трябва да умираме колкото може по бързо в тежест сме,но на кои?!

 Не всички пенсии се качват,Коледа е само за едни ,надбавките също,НО

 НО НАЙ ВАЖНОТО -ЗАПЛАТИТЕ НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ НЕ СПИРАТ ДА СЕ ПОКАЧВАТ И ТО БЕЗ СРАМ ГО ПРАВЯТ ТЕЗИ,КОИТО САМИ СЕ ИЗБРАХА НА ТЕЗИ ПОСТОВЕ,МЕНТЕ ИЗБОРИ!

 

 ВСИЧКИ ПАРТИИ,ВСИЧКИ ТАМ СА МИЛИОНЕРИ,

 КАК НЯМАТ СРАМ И СТРАХ ОТ БОГА!?!

 Дребнавщина и простотия,цензура, тотална и манипулация,

 платени драскачи,предавания,всичко платено,корупция!

 Корупцията ще довърши България,българите!

 И още и още,знаете си го….

 Знам че ще фукнете пак с минусите,с което се доказва

 докъде стига интелекта на българина-озлобен,завистлив

 вижда само метър пред носа си и от  храната ли,

 от какво ли съвсем затъпява!

 Тези които са ме опознали знаете,

 че не се влияя от никой и от нищо

 

и никой неможе да ме съди,оценява освен БОГ!

 Как го приемам ли,ами просто!

 Вървя само напред, прескачам простотията и простаците,

 деянията им,изказванията им,ако щете и творчеството им

 ако изобщо е творчество!

 И нека да продължа с изявлението си и обещанието пред себе си и всички не само в интернета.

 НИКОЙ ,НИКОГА ,НЕ МОЖЕ ДА МИ НАРЕЖДА КАКВО И КАК ДА ПИША, какви предпочитания да имам,та дори и политически,макар че с политика не се занимавам!

 НАЦИОНАЛИЗЪМ,ПАТРИОТИЗЪМ,НО НЕ И РАСИЗЪМ –това е моето…АЗ-силно любя,силно мразя!!!

 НЕ СЕ СЪОБРАЗЯВАМ С ПОРЪЧКОВИТЕ ХОРИЦА И ВЛАСТТА!

 На рекетирането,принудата да вървя в нечий коловоз

 отговарям с усмивка и едно…ПРЕНЕБРЕЖЕНИЕ И ОТВРАЩЕНИЕ-прескачам такива

субекти,като профил-

apostapostolof- 06:45 - Умира на баба ти  от: apostapostoloff За

постинг: ЗАЩО БЯГАТ МЛАДИТЕ БЪЛГАРИ НАВЪН?

хурката. В България живеят зле само некадърници ! „


Този профил трол ченге е дупедавец,лизогъзец и платен драскач на управниците

ни,васал тяхен,лъска им обувките за ХОНОРАРА СИ!


Но не е само той-сбъркан, де да бе само той.....

 НО АЗ СЪМ СИ АЗ И ТОЛКОВА!

 КЪДЕТО И ДА СЪМ.

 И не сека от кеф,когато сека,а не се разтапям със  заучени поетични фрази,както правят съвременните ни поети и поетеси,разказвачи. ФАЛШИВО Е ТЯХНОТО И ГО ЗНАЯТ,НО ТОВА МОГАТ-за съжаление.

Нека да прескоча това ,че има огромен натиск върху мене и в интернета-всеки си дава мнението –но само лошото без да го искам за поезията и разказите ми,та най смешното дори и за песните и пианото ми забележете в домашни условия.И пак анонимно,е,товае типично забългарина да се крие,когато злобее и лъже!

 Стига толкова засега,

 римите ми са в клипа…

 А.Х.Т.sekirata cekupama

 https://www.youtube.com/watch?v=T20tZck_4ec

 sekirata Kakvo da vi pravia







Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5281496
Постинги: 6067
Коментари: 3244
Гласове: 28689
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930